- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene was jij diegene met de kale haren en de buffe armen?

e... Kaal ben ik wel tegenwoordig ja
Echt buff ben ik niet meer, tegenwoordig zit ik op 90kg (1,78m). Vroeger was dat 115kg dus dat scheelt een paar kilootjes
Voel me lekker zo, trainen doe ik zeker nog 5x per week en ben super fit altijd![]()

Bedoel je dezeben wel benieuwd naar een foto van die 115 kilo tijd![]()

je order is ingepakt al zie ik en verzonden. kan er niets mee bijvoegen extra.
laat even weten hoe de producten bevallen (of niet)![]()

ben wel benieuwd naar een foto van die 115 kilo tijd![]()

Na alle heisa van de voorbije weken over de analyse van verschillende whey ben ik overgestapt naar xxl.
Lekkere romig en beter van smaak + je weet tenminste zeker dat je de eiwitten binnen krijgt dat op het label staan ;-) Ook de levering was netjes op tijd.
Top!!
Beste XXL-vertegenwoordiger
Ik heb de wheyshakes van B&F geprobeerd, maar die bevallen met niet zo.
Daarom zou ik graag de Whey Delicious van XXL Nutrition proberen.
http://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/whey-delicious-sample-pack
Bij bovenstaande link staat een sample-pack voor Whey Delicious, aangezien ik niet graag 1kg wil kopen puur om te proberen
(In het verleden deed ik dit en als de shake dan niet lekker is, moet je een maand lang die shake maar naar binnen gieten zonder te denken)
Wanneer zijn er terug sample-packs voorradig,
of zijn er andere mogelijkheden?
Met vriendelijke groeten
Revo

Ik denk dat ik voorlopig maar even wacht tot de samples terug zijn, heb nog wel wat eiwitten staan
Is ook gewoon tof om regelmatig nieuwe smaken te hebben![]()
Merken jullie of er veel mensen zijn overgestapt vanwege "whey-gate"?
Als ik dit forum doorlees, zijn er best veel mensen overgestapt naar XXL.

Ik hoop dat ze snel weer komen.
Ik durf het niet precies te zeggen, ik lees de opmerkingen inderdaad ook
Ik maak me altijd sterk voor de kwaliteit van de producten, heb dit al vaak aangegeven en ook onderbouwt met labresulaten. Het is mooi dat dit nu ook door een onafhankelijke test is aangetoond![]()

Dat is altijd een mooi streven natuurlijk, dankzij "whey-gate" heb ik jullie whey ondertussen ook even geproefd(mijn eerste bevindingen bij XXL staan een paar posts eerder), en qua smaak is deze beter, en ook zoals aangetoond, kwalitatief beter, dus ik stap ook over![]()
Sinds ik ben overgestapt eet ik meer whey :$ Die peach is gewoon echt te lekker haha

Mmmm die Delicous Protein Pudding is echt heerlijk.
Favoriete snack nu 's avonds voor de tv, bij voorkeur met extra rozijnen.![]()
Ook ik ga mijn eerste bestelling bij jullie plaatsen. Overstap is makkelijk gemaakt als je eenmaal weet wat voor vis je vroeger aan de haak had en ziet wat de concurrent voor vis heeft.
Half ribje uit mn lijf 373307
Mocht je er wat "leuks van kunnen maken"![]()
![]()