MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene was jij diegene met de kale haren en de buffe armen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #26.482
Rene was jij diegene met de kale haren en de buffe armen?

e... Kaal ben ik wel tegenwoordig ja :D:D

Echt buff ben ik niet meer, tegenwoordig zit ik op 90kg (1,78m). Vroeger was dat 115kg dus dat scheelt een paar kilootjes ;)

Voel me lekker zo, trainen doe ik zeker nog 5x per week en ben super fit altijd :wl:

e... Kaal ben ik wel tegenwoordig ja :D:D

Echt buff ben ik niet meer, tegenwoordig zit ik op 90kg (1,78m). Vroeger was dat 115kg dus dat scheelt een paar kilootjes ;)

Voel me lekker zo, trainen doe ik zeker nog 5x per week en ben super fit altijd :wl:

ben wel benieuwd naar een foto van die 115 kilo tijd :D

ben wel benieuwd naar een foto van die 115 kilo tijd :D
Bedoel je deze :p

je order is ingepakt al zie ik en verzonden. kan er niets mee bijvoegen extra.

laat even weten hoe de producten bevallen (of niet) ;)

Even korte update over mijn eerste bestelling bij XXL.

Delicious Pancakes
Beste die ik tot nu toe heb gehad, 5 sterren voor de smaak

Whey Delicious Cappucino
Blij verrast door de daadwerkelijke koffie smaak, bij andere merken is dit meestal een vleugje koffie aroma.
Kon nu echt koffie smaak herkennen, toevallig was de sample in de smaak Cappucino, en dat is dan wel weer een van mijn persoonlijke favorieten.

Beef Jerky
Gewoon lekker eigenlijk

De rest van mijn bestelling betrof voornamelijk vitamines, geen review nodig lijkt me :D

Mijn conclusie is dat ik hier vaker ga bestellen :D

Na alle heisa van de voorbije weken over de analyse van verschillende whey ben ik overgestapt naar xxl.
Lekkere romig en beter van smaak + je weet tenminste zeker dat je de eiwitten binnen krijgt dat op het label staan ;-) Ook de levering was netjes op tijd.
Top!!

Laatst bewerkt:
Beste XXL-vertegenwoordiger :)

Ik heb de wheyshakes van B&F geprobeerd, maar die bevallen met niet zo.
Daarom zou ik graag de Whey Delicious van XXL Nutrition proberen.

[Link niet meer beschikbaar]
Bij bovenstaande link staat een sample-pack voor Whey Delicious, aangezien ik niet graag 1kg wil kopen puur om te proberen :P
(In het verleden deed ik dit en als de shake dan niet lekker is, moet je een maand lang die shake maar naar binnen gieten zonder te denken)

Wanneer zijn er terug sample-packs voorradig,
of zijn er andere mogelijkheden?

Met vriendelijke groeten
Revo

• #26.489
Na alle heisa van de voorbije weken over de analyse van verschillende whey ben ik overgestapt naar xxl.
Lekkere romig en beter van smaak + je weet tenminste zeker dat je de eiwitten binnen krijgt dat op het label staan ;-) Ook de levering was netjes op tijd.
Top!!

Goed om te horen en bedankt voor het vertrouwen :thumbs:

Beste XXL-vertegenwoordiger :)

Ik heb de wheyshakes van B&F geprobeerd, maar die bevallen met niet zo.
Daarom zou ik graag de Whey Delicious van XXL Nutrition proberen.

http://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/whey-delicious-sample-pack
Bij bovenstaande link staat een sample-pack voor Whey Delicious, aangezien ik niet graag 1kg wil kopen puur om te proberen :P
(In het verleden deed ik dit en als de shake dan niet lekker is, moet je een maand lang die shake maar naar binnen gieten zonder te denken)

Wanneer zijn er terug sample-packs voorradig,
of zijn er andere mogelijkheden?

Met vriendelijke groeten
Revo

Hi Revo,

We hebben een hele partij samples teruggestuurd omdat we de smaak en oplosbaarheid niet goed genoeg vonden. We hebben ons hiermee wel in de nesten gewerkt omdat we geen sample packs kunnen maken.

Ik wil een deal met je maken, je besteld een 1kg pot en als deze niet bevalt dan regelen we dat samen ;)

Ik denk dat ik voorlopig maar even wacht tot de samples terug zijn, heb nog wel wat eiwitten staan :)
Is ook gewoon tof om regelmatig nieuwe smaken te hebben :)

Merken jullie of er veel mensen zijn overgestapt vanwege "whey-gate"?
Als ik dit forum doorlees, zijn er best veel mensen overgestapt naar XXL.

• #26.492
Ik denk dat ik voorlopig maar even wacht tot de samples terug zijn, heb nog wel wat eiwitten staan :)
Is ook gewoon tof om regelmatig nieuwe smaken te hebben :)

Ik hoop dat ze snel weer komen.

Merken jullie of er veel mensen zijn overgestapt vanwege "whey-gate"?
Als ik dit forum doorlees, zijn er best veel mensen overgestapt naar XXL.

Ik durf het niet precies te zeggen, ik lees de opmerkingen inderdaad ook ;)

Ik maak me altijd sterk voor de kwaliteit van de producten, heb dit al vaak aangegeven en ook onderbouwt met labresulaten. Het is mooi dat dit nu ook door een onafhankelijke test is aangetoond :thumbs:

Ik hoop dat ze snel weer komen.

Ik durf het niet precies te zeggen, ik lees de opmerkingen inderdaad ook ;)

Ik maak me altijd sterk voor de kwaliteit van de producten, heb dit al vaak aangegeven en ook onderbouwt met labresulaten. Het is mooi dat dit nu ook door een onafhankelijke test is aangetoond :thumbs:

Dat is altijd een mooi streven natuurlijk, dankzij "whey-gate" heb ik jullie whey ondertussen ook even geproefd(mijn eerste bevindingen bij XXL staan een paar posts eerder), en qua smaak is deze beter, en ook zoals aangetoond, kwalitatief beter, dus ik stap ook over :D

Sinds ik ben overgestapt eet ik meer whey :$ Die peach is gewoon echt te lekker haha

• #26.495
Dat is altijd een mooi streven natuurlijk, dankzij "whey-gate" heb ik jullie whey ondertussen ook even geproefd(mijn eerste bevindingen bij XXL staan een paar posts eerder), en qua smaak is deze beter, en ook zoals aangetoond, kwalitatief beter, dus ik stap ook over :D

Mooi dat je tevreden bent, daar doen we het voor :thumbs:

Sinds ik ben overgestapt eet ik meer whey :$ Die peach is gewoon echt te lekker haha

die is top! :zuip:

Mmmm die Delicous Protein Pudding is echt heerlijk.
Favoriete snack nu 's avonds voor de tv, bij voorkeur met extra rozijnen. :meal:

Ook ik ga mijn eerste bestelling bij jullie plaatsen. Overstap is makkelijk gemaakt als je eenmaal weet wat voor vis je vroeger aan de haak had en ziet wat de concurrent voor vis heeft.

• #26.498
Mmmm die Delicous Protein Pudding is echt heerlijk.
Favoriete snack nu 's avonds voor de tv, bij voorkeur met extra rozijnen. :meal:

ja lekker is die hé!

Ook ik ga mijn eerste bestelling bij jullie plaatsen. Overstap is makkelijk gemaakt als je eenmaal weet wat voor vis je vroeger aan de haak had en ziet wat de concurrent voor vis heeft.

Hoop dat je tevreden bent! Laat me zeker even je bevindingen weten.

Half ribje uit mn lijf 373307
Mocht je er wat "leuks van kunnen maken" ;) :D

• #26.500
Terug
Naar boven