- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBB'ers dit weekend ben ik niet op DBB aanwezig omdat we met een stand op de flexcup staan. Morgen ook maar beperkt hier omdat we rond 12.00 al richting Veldhoven vertrekken om de boel op te bouwen.
We nemen een hele lading kleding mee, ook nieuwe dingen die nog niet op de site staan.
Bij dringende vragen of zaken graag even mailen naar info@xxlnutrition.nl

Shit, ik rekende me al rijk toen ik het lasIk zag dat ook al ergens anders in een topic voorbijkomen maar ik weet niet eens hoe de goede man heet en op de loonlijst staat hij al helemaal niet![]()
Als ze niet verkleurt zijn is er niets aan de hand, zijn droog bewaard langer houdbaar dan de expire date op de pot.
---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------
Net een inval van de VWA we moeten onze teksten aanpassen op de website. Er waren 10 klachten binnengekomen binnen een week.
Rarawie zou dat nu gemeld kunnen hebben
![]()
Alle teksten gaan verdwijnen mensen, van cafeïne mag je niet meer zeggen dat het opwekkend werkt. Over een pre workout mag je helemaal niets zeggen, niet dat je meer energie krijgt of meer pomp, niets!

Dan moet een ander, niet nader te noemen bedrijf, wel heel erg veel teksten gaan aanpassen![]()
Shit, ik rekende me al rijk toen ik het las![]()
Ik PM je even m'n bankrekeningnummer.

Dan moet een ander, niet nader te noemen bedrijf, wel heel erg veel teksten gaan aanpassen![]()

Geen idee over welk bedrijf je het hebt, maar als ze toch teksten aan het aanpassen zijn kunnen ze gelijk de ingrediëntenlijst een beetje meer waarheidsgetrouw maken.

dit idd, de gemiddelde tekst van hun gaat nergens over
Heb btw nog een paar collega's overtuigd om vanaf nu bij xxl te kopen
een rapportje laten zien was genoeg om ze om te krijgen.
Ik had een topic geopend over tryptofaan, daarin adviseerde iemand mij om relax te gebruiken, later werd beweerd dat de stof Phenibut verslavend zou zijn, is phenibut dan wel veilig om te gebruiken?
Zou nog een potje ALL day protein nodig hebben. Bestellen of kan ik dit zondag gewoon op de flex cup aankopen? Word er korting geven op de flex cup?

dit idd, de gemiddelde tekst van hun gaat nergens over
Heb btw nog een paar collega's overtuigd om vanaf nu bij xxl te kopen
een rapportje laten zien was genoeg om ze om te krijgen.
Ik bestel normaliter mijn supps ook elders, waar kan ik dergelijke rapporten vinden?
Ik bestel normaliter mijn supps ook elders, waar kan ik dergelijke rapporten vinden?
We zijn klaar voor de FLEX Cup!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Net mijn eerste bestelling gedaan bij XXL, nummer 372862, ben benieuwd naar jullie producten, kan ik wellicht ook wat samples ontvangen?