MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

.

Laatst bewerkt:

Is dit een uitnodiging tot een wedstrijdje?

Ik zie een nieuwe DBB wedstrijd aankomen, lekkerste/mooiste pannekoeken met Delicious Pancakes. Ik denk dat XXL wel een mooie prijs voor de nr 1 over heeft. Of nummer één, twee en drie als het een grotere wedstrijd wordt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.443
DBB'ers dit weekend ben ik niet op DBB aanwezig omdat we met een stand op de flexcup staan. Morgen ook maar beperkt hier omdat we rond 12.00 al richting Veldhoven vertrekken om de boel op te bouwen.

We nemen een hele lading kleding mee, ook nieuwe dingen die nog niet op de site staan.

Bij dringende vragen of zaken graag even mailen naar info@xxlnutrition.nl

DBB'ers dit weekend ben ik niet op DBB aanwezig omdat we met een stand op de flexcup staan. Morgen ook maar beperkt hier omdat we rond 12.00 al richting Veldhoven vertrekken om de boel op te bouwen.

We nemen een hele lading kleding mee, ook nieuwe dingen die nog niet op de site staan.

Bij dringende vragen of zaken graag even mailen naar info@xxlnutrition.nl

Ik kom zondag wel even gedag zeggen :)

Ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Heel veel succes en plezier op de flexcup. Ben benieuwd naar de kleding! :)

Als ze niet verkleurt zijn is er niets aan de hand, zijn droog bewaard langer houdbaar dan de expire date op de pot.

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Net een inval van de VWA we moeten onze teksten aanpassen op de website. Er waren 10 klachten binnengekomen binnen een week.

Rara:dunno: wie zou dat nu gemeld kunnen hebben :hamer:

Alle teksten gaan verdwijnen mensen, van cafeïne mag je niet meer zeggen dat het opwekkend werkt. Over een pre workout mag je helemaal niets zeggen, niet dat je meer energie krijgt of meer pomp, niets!

Dan moet een ander, niet nader te noemen bedrijf, wel heel erg veel teksten gaan aanpassen :o

• #26.449
Ik kom zondag wel even gedag zeggen :)

leuk!

Shit, ik rekende me al rijk toen ik het las :(

Ik PM je even m'n bankrekeningnummer.

Bedankt voor je PM de 10.000euro is direct over gemaakt :p

Dan moet een ander, niet nader te noemen bedrijf, wel heel erg veel teksten gaan aanpassen :o

:dunno:

Geen idee over welk bedrijf je het hebt, maar als ze toch teksten aan het aanpassen zijn kunnen ze gelijk de ingrediëntenlijst een beetje meer waarheidsgetrouw maken.

ja daar heb ik het ook nog overgehad. Waarom controleren jullie nooit de inhoud van producten, of dit klopt het het label.. helaas geen antwoord gekregen.

Ze hebben bij ons producten meegenomen omdat er weer klachten van "onbekenden" waren dat er verboden stoffen in zouden zitten. Dat ging toen over UNLEASH, Fat Attack en Energizer. Maar nooit meer wat van gehoord en was dus goed.

Ik had een topic geopend over tryptofaan, daarin adviseerde iemand mij om relax te gebruiken, later werd beweerd dat de stof Phenibut verslavend zou zijn, is phenibut dan wel veilig om te gebruiken?

Zou nog een potje ALL day protein nodig hebben. Bestellen of kan ik dit zondag gewoon op de flex cup aankopen? Word er korting geven op de flex cup?

Toch maar al de pudding besteld lol

dit idd, de gemiddelde tekst van hun gaat nergens over :roflol:

Heb btw nog een paar collega's overtuigd om vanaf nu bij xxl te kopen :thumbs:

een rapportje laten zien was genoeg om ze om te krijgen.

Ik bestel normaliter mijn supps ook elders, waar kan ik dergelijke rapporten vinden?

• #26.455
Ik had een topic geopend over tryptofaan, daarin adviseerde iemand mij om relax te gebruiken, later werd beweerd dat de stof Phenibut verslavend zou zijn, is phenibut dan wel veilig om te gebruiken?

Phenibut moet je met mate mee omgaan inderdaad en is niet voor dagelijks gebruik. Maar het werkt wel heel goed om je hoofd rustig te krijgen. Het is sowieso een beter alternatief dan slaapmiddelen.

Zou nog een potje ALL day protein nodig hebben. Bestellen of kan ik dit zondag gewoon op de flex cup aankopen? Word er korting geven op de flex cup?

Check je PM

Toch maar al de pudding besteld lol

:meal:

Thanks, gewaardeerd :thumbs:

Ik bestel normaliter mijn supps ook elders, waar kan ik dergelijke rapporten vinden?

Ga er even voor zitten het is een lange topic en chaotische topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f188/lab-analyses-whey-body-and-fit-xxl-376551/

• #26.457
We zijn klaar voor de FLEX Cup!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net mijn eerste bestelling gedaan bij XXL, nummer 372862, ben benieuwd naar jullie producten, kan ik wellicht ook wat samples ontvangen?

• #26.460
Net mijn eerste bestelling gedaan bij XXL, nummer 372862, ben benieuwd naar jullie producten, kan ik wellicht ook wat samples ontvangen?

je order is ingepakt al zie ik en verzonden. kan er niets mee bijvoegen extra.

laat even weten hoe de producten bevallen (of niet) ;)

Terug
Naar boven