MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik zag de foto van de flexcup stand al op FB staan. Ziet er goed uit!
Veel succes en vooral plezier dit weekend.

Verwacht normaal een pakketje vandaag, bij de DPD tracking staat er nog steeds Loods met code 027 = Plaatsgebrek.
Zal dus wellicht vandaag niet meer geleverd worden neem ik aan? Vervelend dat er bij de DPD tracking geen verwachte leverdatum staat zoals bij PostNL

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.464
Ik zag de foto van de flexcup stand al op FB staan. Ziet er goed uit!
Veel succes en vooral plezier dit weekend.

thanks!

Oh wauw dat is al heel snel, ik houd jullie op de hoogte :)

:thumbs:

Verwacht normaal een pakketje vandaag, bij de DPD tracking staat er nog steeds Loods met code 027 = Plaatsgebrek.
Zal dus wellicht vandaag niet meer geleverd worden neem ik aan? Vervelend dat er bij de DPD tracking geen verwachte leverdatum staat zoals bij PostNL

O dat is vervelend zeg... denk niet dat het meer komt dan vandaag. ik zal even een klacht indienen volgende week.

Ik ben de rest van het weekend niet meer online (alleen vanavond nog even) vanwege de FLEX cup :wl:

Net een inval van de VWA we moeten onze teksten aanpassen op de website. Er waren 10 klachten binnengekomen binnen een week.

Rara:dunno: wie zou dat nu gemeld kunnen hebben :hamer:

Alle teksten gaan verdwijnen mensen, van cafeïne mag je niet meer zeggen dat het opwekkend werkt. Over een pre workout mag je helemaal niets zeggen, niet dat je meer energie krijgt of meer pomp, niets!

Waar slaat dit nou weer op dan...

Inb4 iedereen gaat bij de concurrent zoeken naar teksten die niet mogen en dan bij de VWA melden. :rolleyes:

Ook maar overgestapt naar XXL, eerste bestelling geplaatst ben benieuwd :D

• #26.470
Als ze niet verkleurt zijn is er niets aan de hand, zijn droog bewaard langer houdbaar dan de expire date op de pot.

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Net een inval van de VWA we moeten onze teksten aanpassen op de website. Er waren 10 klachten binnengekomen binnen een week.

Alle teksten gaan verdwijnen mensen, van cafeïne mag je niet meer zeggen dat het opwekkend werkt. Over een pre workout mag je helemaal niets zeggen, niet dat je meer energie krijgt of meer pomp, niets!

Ze stappen over op agressieve marketing zo te zien.

Als ze niet verkleurt zijn is er niets aan de hand, zijn droog bewaard langer houdbaar dan de expire date op de pot.

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Ik walg van dit sport berichten. Iedereen in mijn omgeving is inmiddels om van Body en Fit naar XXL. En door dit soort gelul worden dat er alleen maar meer.
De sportschool waar ik voorheen sportte, is inmiddels ook van B&F af gestapt.
Ze graven hun graf steeds dieper in de BB wereld.
Wat blijft er over? De huisvrouw die Yoga doet na een sporadisch bootcampje tussen alle "powerfoods" door.
Wat mij betreft stoppen ze snel als board sponsor. Schande voor de Nederlandse BB.

Zo. En nu eerst een Whey delicious met Bavaria smaak.

• Like
Waarderingen: Ot92
Tjah, zou waarschijnlijk iemand zijn die XXL de schuld geeft omdat zij zelf niet zo goed uit de test kwamen......en hun fanboys waarschijnlijk.

Maar laten we wel wezen: sommige teksten op de meeste webshops kunnen ook echt niet. Er wordt van alles geroepen zonder dat er ook maar iemand is die echt weet wat er van waar is. Geldt m.n. idd voor pwo supps: termen zoals hernieuwde focus!, meer energie als ooit tevoren! e.d. zijn gewoon fout vind ik. Wel moet ik zeggen dat ik dat soort teksten niet (vaak) op XXL zie maar wel veel meer bij de concurrentie. het grappige is dat dat soort teksten voor mij juist contraproductief werken: ik koop dat soort spul dan niet want als er 1 les is die ik heb geleerd qua supps dan is het als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn.

Ik snap trouwens dat het ook een stukje marketing is (de schoorsteen moet daar ook gewoon roken), maar daar kun je ook in doorslaan..

Een gekke vraag:

De zero lactose protein schuimt echt enorm, de halve shake beker blijft er vol mee, enig idee waardoor dit precies komt en of en hoeveel van de proteine in het schuim achterblijft?

En is er iets aan toe te voegen of te doen om het schuimen te voorkomen?

Kaneel erbovenop strooien na schudden.

Of met een vork gaan roeren ipv shaken met een shakebeker

Hey Rene,

tof je eens gezien te hebben :thumbs:

• #26.480
Een gekke vraag:

De zero lactose protein schuimt echt enorm, de halve shake beker blijft er vol mee, enig idee waardoor dit precies komt en of en hoeveel van de proteine in het schuim achterblijft?

En is er iets aan toe te voegen of te doen om het schuimen te voorkomen?

ja klopt beter ff roeren met een vork ;)

Hey Rene,

tof je eens gezien te hebben :thumbs:

Ja was zeker leuk :) ben helemaal kapot nu................... :zzz:

Terug
Naar boven