jere
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tevreden klanten blijven terug keren :-)
bestelling 373385

Met welke transportmaatschappij vervoeren jullie trouwens jullie pakketjes? (Naar België)
Bij B&F had ik altijd Post.nl, waar ik zeer tevreden van ben. Bij bol.com komt alles bijvoorbeeld via "De Post", die je pakketje gewoon voor de deur zetten...
, over 4 weken komen ook de rest van de maten.

Mooie stand op de expo! Weeral een paar ANIMAL shirtjes aangeschaft...

Die camo tanktop hierboven is echt bruut René! Er staat dat de maten S, M, en L uitverkocht zijn, wanneer komen deze weer?
, de rest komt met de boot.Ja vind ik ook, heerlijke drive zonder dat je er erg in hebt. En de pomp is
na de training denk je pas, zo lekker getraind![]()

Vind vooral lekker dat je geen stuiterbal wordt van de stims maar gewoon lekker hard kan trainen.
De pomp is idd heerlijk![]()
Komen er binnenkort nog nieuwe smaken whey toevallig? Bijvoorbeeld straciatella?

Mooie stand op de expo! Weeral een paar ANIMAL shirtjes aangeschaft...
Komen er binnenkort nog nieuwe smaken whey toevallig? Bijvoorbeeld straciatella?
Voor volgend jaar gaan we echt een hele dikke stand maken
Die hebben we helemaal niet binnengekregen nog, deze komen begin januari.
Er is een kleine hoeveelheid met het vliegtuig gekomen voor de FLEXCUP, de rest komt met de boot.

Ah oke, ik hou het in de gaten! XXL guns zal mij goed staan![]()

Na mijn traumatische ervaring met whey speculaas smaak bij B&F had ik een bang hartje om deze te bestellen bij jullie.
Maar, omdat het nét kerstperiode toch is, besloot ik het te wagen.
Wat een geweldige traktatie. Waar die van B&F scherp smaakt, bijna naar het pikante toe door de kaneel, smaakt die van jullie zachter maar zoeter. Heerlijk![]()
Vind speculaas ook heeeerlijk! Je moet er eens sludges mee maken, vind ik persoonlijk echt lekker. Denk dat het meer dan jaar geleden is dat ik een 'shake' op heb omdat ik altijd maar sludges maak.Na mijn traumatische ervaring met whey speculaas smaak bij B&F had ik een bang hartje om deze te bestellen bij jullie.
Maar, omdat het nét kerstperiode toch is, besloot ik het te wagen.
Wat een geweldige traktatie. Waar die van B&F scherp smaakt, bijna naar het pikante toe door de kaneel, smaakt die van jullie zachter maar zoeter. Heerlijk![]()
komt goed
Wij verzenden met DPD en je kan daar ook kiezen voor aflevering in een pakketshop.
---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------
Check ons nieuwste shirt, over 4 weken komen ook de rest van de maten.
Shut The f**k Up and Train!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]