Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.741
Kan ik ergens me aanmelden op n op voorraad mail voor de nieuwe diet shake smaak :)?

Deze komt uit als een nieuw product voor vrouwen maar stiekem is het gewoon de Diet Shake in een nieuwe smaak ;) ik hou je op de hoogte.

Is zelfs casper de b&f fanboy overgestapt? :roflol:

OT: Pakje binnen gekregen, top service! 4kg zak perfect whey is wel echt groot :D

Kan je even vooruit :p , thanks!

• #26.744
Heb net voor de tweede keer bij XXL besteld (375845).
Moest toch even gebruik maken van de korting.

Ik ga ook Mega-Grow proberen deze keer, hoe is de smaak?

Vind 'm persoonlijk wel lekker. Fijn product. De Advanced Post Workout lijkt me nog wat beter maar die is meteen zo duur :p

Even 3 vraagjes..

Wat is de houdbaarheids datum op de 2.5kg whey isolate? Zit te twijfelen om er 2 te bestellen maar heb nog wat staan dus weet niet of ik het dan op krijg voor die tijd! ;)

Zijn de prefect oats nog steeds hetzelfde of zijn ze nog fijner gemaakt? Ik heb ze een tijd geleden gehad maar vind die van power supplements iets beter oplossen in me shakes als ik eerlijk ben.. nou maakt het allemaal niet zoveel uit maar ben gewoon benieuwd! :)

Oh er schoot me nog wat te binnen..
Krijgen jullie ook zoiets al rice powder?.. fijn gemalen zilvervliesrijst.. (ik zag dat spul bij b&f maar durf het daar niet te bestellen.. straks is het fijn gemalen pandanrijst :p )

Laatst bewerkt:
Thanks xxl! Had een beetje medelijden met de bezorger:p
2j0l4xc.jpg

die xxl shirts vallen die echt zo groot uit dat je een maat groter moet nemen?

• #26.752

orange vind iedereen wel lekker de andere smaken moet je van houden.

Vind 'm persoonlijk wel lekker. Fijn product. De Advanced Post Workout lijkt me nog wat beter maar die is meteen zo duur :p

APWO is voor ons heel duur om te maken maar wel een topper, veel klanten wisselen MG en APWO af.

Even 3 vraagjes..

Wat is de houdbaarheids datum op de 2.5kg whey isolate? Zit te twijfelen om er 2 te bestellen maar heb nog wat staan dus weet niet of ik het dan op krijg voor die tijd! ;)

Zijn de prefect oats nog steeds hetzelfde of zijn ze nog fijner gemaakt? Ik heb ze een tijd geleden gehad maar vind die van power supplements iets beter oplossen in me shakes als ik eerlijk ben.. nou maakt het allemaal niet zoveel uit maar ben gewoon benieuwd! :)

Oh er schoot me nog wat te binnen..
Krijgen jullie ook zoiets al rice powder?.. fijn gemalen zilvervliesrijst.. (ik zag dat spul bij b&f maar durf het daar niet te bestellen.. straks is het fijn gemalen pandanrijst :p )

Ik ben thuis en kan de tht niet bekijken maar reken minimaal op een jaar als je deze thuis krijgt. Er is niets veranderd aan de oats. We hebben bewust niet heel fijn gemalen omdat het zich dan gaat gedragen als een suiker door de snelle opname.

Rice powder heeft ook een snelle opname en vind ik daarom geen goed product. Vandaar hebben we dat ook niet.

Thanks xxl! Had een beetje medelijden met de bezorger:p
2j0l4xc.jpg

haha mooi! thanks! succes met je supps.

dat is 200mg

die xxl shirts vallen die echt zo groot uit dat je een maat groter moet nemen?

Ze vallen zeg maar een half maatje groter dan in de winkel ;)

Heb een vraag. Ik ga vanavond 4 x 2500 gram whey delicious bestellen en voor mijn vrouw 3 potten Diet shake. Is hiervan de houdbaarheidsdatum nog minstens tot juli/aug 2015?

• #26.754
Laatst bewerkt door een moderator:
. Ik ben thuis en kan de tht niet bekijken maar reken minimaal op een jaar als je deze thuis krijgt. Er is niets veranderd aan de oats. We hebben bewust niet heel fijn gemalen omdat het zich dan gaat gedragen als een suiker door de snelle opname. Rice powder heeft ook een snelle opname en vind ik daarom geen goed product. Vandaar hebben we dat ook niet.

Ok bedankt voor je reactie! een jaartje moet wel genoeg zijn haha!
Ok weer wat geleerd! en neem ik die oats ook even mee in me bestelling!

Hoi XXL, gisteren een pakketje ontvangen waar ik erg blij mee ben, maar er was iets met de Cardio Xcelerator. De rand van de pot zat helemaal onder de poeder bij ontvangst. Het was wel gesealed, maar waardoor zit het dan onder de poeder? Misschien gebeurd tijdens de productie?

• #26.758
Hoi XXL, gisteren een pakketje ontvangen waar ik erg blij mee ben, maar er was iets met de Cardio Xcelerator. De rand van de pot zat helemaal onder de poeder bij ontvangst. Het was wel gesealed, maar waardoor zit het dan onder de poeder? Misschien gebeurd tijdens de productie?

ja klopt dat is dan op de pot gekomen, verder niets om je zorgen over te maken.

Bestelling gedaan (375973)

Fijne feestdagen en succes in 2015!

Terug
Naar boven