Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoelang kan je eigenlijk met de creatine doen ? er staat Maanddosering dus ik ga van een maand uit ? Wanneer kan je het beste gebruiken ?
heb juist weer een dikke bestelling gedaan.
Heb gestort op je belgische rekeningnummer, hoelang duurt het dan ongeveer voor ik het aankrijg.
Men bestelnummer is 10396, eventueel samples zou welkom zijn.
... ik gooi er wat samples bij ...Hey René,
Deze morgen een bestelling geplaatst, maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen.
![]()
Hallo Rene,
Ik neem dagelijks 4 caps hyperdrol en 4 caps mass fx.
Ik ben begonnen op woensdag 30 jan.
Bedankt
Rene zou je mij kunnen vertellen wat het verschil is tussen de l-glutamine en de glutamine met msm.....oja en de dosering per dag iedere dag of alleen trainingsdagen want ik wil dit wel eens gaan uitproberen.
heb juist weer een dikke bestelling gedaan.
Heb gestort op je belgische rekeningnummer, hoelang duurt het dan ongeveer voor ik het aankrijg.
Men bestelnummer is 10396, eventueel samples zou welkom zijn.
iets voor nieuwjaar zat ik nog aan 8000 en nog wat
of bijna 9000 weet het nietmeer juist
hej , weten jullie waar XXL Nutrition te kopen valt in antwerpen België ?? ik vind het nergens.... thx boys
hej , weten jullie waar XXL Nutrition te kopen valt in antwerpen België ?? ik vind het nergens.... thx boys
René,
welke creatine zou je me aanraden tijdens de cut ?
Ikzelf dacht aan 'NitroCrea'.
dat gaat goed zo te zien bij jullie daar heiets voor nieuwjaar zat ik nog aan 8000 en nog wat
of bijna 9000 weet het nietmeer juist
stillll.... is concurentie gevoelige info... straks zien ze dat we de grootste al zijn of snel worden...

en nog altijd niets . Waar train jij trouwens ik ben ook van de streek