MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoelang kan je eigenlijk met de creatine doen ? er staat Maanddosering dus ik ga van een maand uit ? Wanneer kan je het beste gebruiken ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.702
heb juist weer een dikke bestelling gedaan.
Heb gestort op je belgische rekeningnummer, hoelang duurt het dan ongeveer voor ik het aankrijg.
Men bestelnummer is 10396, eventueel samples zou welkom zijn :D.

• #2.704
Heb gestort op je belgische rekeningnummer, hoelang duurt het dan ongeveer voor ik het aankrijg.

ik zag het ;)... ik gooi er wat samples bij ...

Ik denk dat we morgen wel kunnen verzenden....

Bezorging duurt meestal 1 en ooit 2 dagen. Reken erop dat je het woensdag hebt, met een beetje geluk dinsdag.

René

Hey René,

Deze morgen een bestelling geplaatst, maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen.

:dunno:

Rene zou je mij kunnen vertellen wat het verschil is tussen de l-glutamine en de glutamine met msm.....oja en de dosering per dag iedere dag of alleen trainingsdagen want ik wil dit wel eens gaan uitproberen.

• #2.709
Rene zou je mij kunnen vertellen wat het verschil is tussen de l-glutamine en de glutamine met msm.....oja en de dosering per dag iedere dag of alleen trainingsdagen want ik wil dit wel eens gaan uitproberen.

Ja verschil is dat in die andere nog MSM zit.. wat een gunstige invloed heeft op het herstel van pezen, gewrichten en kraakbeen.

Gebruik:
De beste momenten om L-Glutamine te nemen zijn direct na het opstaan, voor en na de training, en direct voor het slapen gaan. Neem per keer een afgestreken maatschep van 5 gram.

bedankt voor de snelle reactie Rene

dat gaat goed zo te zien bij jullie daar he :D iets voor nieuwjaar zat ik nog aan 8000 en nog wat :p of bijna 9000 weet het nietmeer juist

binnekort ook nog eens bestellen zit bijna door men ccg en ik denk dat ik eens voor green bulge ga ofwel supercharge, eerst even budget bekijken :)

hej , weten jullie waar XXL Nutrition te kopen valt in antwerpen België ?? ik vind het nergens.... thx boys

René,

welke creatine zou je me aanraden tijdens de cut ?

Ikzelf dacht aan 'NitroCrea'.

• #2.716
hej , weten jullie waar XXL Nutrition te kopen valt in antwerpen België ?? ik vind het nergens.... thx boys

Je kan gewoon online bestellen.. we hebben een Belgischbanknr.. en verzenden duur vaak maar 1 dag. Dus vaak heb je als je meteen betaald binnen 2-3 werkdagen je bestelling in huis.

René

• #2.717
  • #2.718
dat gaat goed zo te zien bij jullie daar he :D iets voor nieuwjaar zat ik nog aan 8000 en nog wat :p of bijna 9000 weet het nietmeer juist

:D stillll.... is concurentie gevoelige info... straks zien ze dat we de grootste al zijn of snel worden...
hahaha :lol:

De beste zijn we al :wl: ;)

René

Mass FX - Hyperdrol X2 stack

iemand hiermee goeie resultaten geboekt

@ xxl
ben op zoek naar iets wat mij goed vooruit kan helpen bij de opbouw van massa mijn bf mag ook omhoog heb daar geen probleem mee
momenteel zit ik op wheygainer van power supplements en ben daar wel tevreden van
daarnaast heb ik ook voor de moment de cellmass om een vluggere herstel te creeren maar ben nog op zoek naar dat ietsje meer
wat voor supplement(en) zou je me dan aanraden ???
miss bovenstaande stack ???

alvast thx

Terug
Naar boven