MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mass FX - Hyperdrol X2 stack

iemand hiermee goeie resultaten geboekt

@ xxl
ben op zoek naar iets wat mij goed vooruit kan helpen bij de opbouw van massa mijn bf mag ook omhoog heb daar geen probleem mee
momenteel zit ik op wheygainer van power supplements en ben daar wel tevreden van
daarnaast heb ik ook voor de moment de cellmass om een vluggere herstel te creeren maar ben nog op zoek naar dat ietsje meer
wat voor supplement(en) zou je me dan aanraden ???
miss bovenstaande stack ???

alvast thx

Raish, Sanca en Ripaf zijn erg goed gegaan op die stack..

zit aan dag 15 en merk nog altijd niks van mass fx en hyperdrol .
Het zal wel aan mij liggen zeker ...nochtans voeding en training zitten volgens mij goed.

Heb mij bam en jungle warfare gekocht. Zal die proberen als de vorige stack op is.

Krijg wel serieus mijn twijfels over al die zaken.

Het is mijn laatste poging met zo'n zaken anders hou ik het bij de basis:

whey
leangainer
supercharge
multivitamine
dextrojuice

Succes

zit aan dag 15 en merk nog altijd niks van mass fx en hyperdrol .
Het zal wel aan mij liggen zeker ...nochtans voeding en training zitten volgens mij goed.

Heb mij bam en jungle warfare gekocht. Zal die proberen als de vorige stack op is.

Krijg wel serieus mijn twijfels over al die zaken.

Het is mijn laatste poging met zo'n zaken anders hou ik het bij de basis:

whey
leangainer
supercharge
multivitamine
dextrojuice

Succes

Denk dat je je verwachtingen met dat soort spullen flink moet bijstellen;)...op detail maken deze supp's het verschil maar super gains moet je er natuurlijk nooit van verwachten...die blijven beperkt tot de fabrikant zelf:D.

ik heb ook al verschillende producten gebruikt maar nog niks tegengekomen waar ik echt WAAUUW kan van zeggen
is toch telkens zuur geld dus als men iets kent dat wel doeltreffend is laat het me gerust weten of post het hier zodat er velen veel geld kunnen uitsparen en direct kopen wat goede resultaten boekt

ik heb ook al verschillende producten gebruikt maar nog niks tegengekomen waar ik echt WAAUUW kan van zeggen
is toch telkens zuur geld dus als men iets kent dat wel doeltreffend is laat het me gerust weten of post het hier zodat er velen veel geld kunnen uitsparen en direct kopen wat goede resultaten boekt

Whey en creatine supplementen brengen gewoon wat er van verwacht wordt en is betaalbaar;). Daarom ben ik ook voor XXL Nutrition aan de gang gegaan m.b.t. Tryptofaan....een supplement waar de verkopers weinig aan verdienen maar brengt waar het voor staat, dit soort supplementen verdwenen een beetje uit het zicht omdat het commercieel niet aantrekkelijk is.

Beperk mezelf al jaren tot de basis en ben dik tevreden met de gains die ik als naturel maak.....Ben blij dat ik van XXL de gelegenheid heb gekregen aan Tryptofaan te mogen sleutelen, dat is dus een van de weinige supp's die ik bij
mijn schema heb gevoegd de laatste tijd:brew::meal:.

ik zit nog altijd zwaar te twijfelen tussen een stackje:
Jungle warfare + Bad ass mass
Hyperdrol en mass fx

Word me ook niet makkelijk gemaakt met al die goede revieuws

Zit er nog verschil tussen ? en bedoel ik op kracht of spier of focus?

GreeTz europe

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.728
ik zit nog altijd zwaar te twijfelen tussen een stackje:
Jungle warfare + Bad ass mass
Hyperdrol en mass fx

Word me ook niet makkelijk gemaakt met al die goede revieuws

Zit er nog verschil tussen ? en bedoel ik op kracht of spier of focus?

GreeTz europe

:thumbs: ik zou deze pakken! :D

René

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.729
We hebben weer een aantal nieuwe supplementen..

AMP V2 Ergopharm
Retain 2 Anabolic Xtreme
Black Hole Controlled Labs

Ook hebben we weer een actie voor Redline 2x 60Caps voor €15,- exp date 03/08 op=op. Volgens VPX nog zeker tot de zomer goed en veilig te gebruiken.

René

Hallo René,

Is die nieuwsbrief van jou site reeds te ontvangen via émail ?????

Thanks

We hebben weer een aantal nieuwe supplementen..

AMP V2 Ergopharm
Retain 2 Anabolic Xtreme
Black Hole Controlled Labs

Ook hebben we weer een actie voor Redline 2x 60Caps voor €15,- exp date 03/08 op=op. Volgens VPX nog zeker tot de zomer goed en veilig te gebruiken.

René
ben benieuwd naar de nieuwsbrief....moet weer snel gaan beslissen wat ik ga bestellen.

heb vandaag men besteling aangekregen, gaat nu wel veel sneller via belgisch rekeningnummer. Was al zware cardio voor die 40kg shake op men dak appartementje te krijgen :D (heb geen lift:()

Laatst bewerkt:
Voortaan alleen nog maar XXLnutrition voor mij !

Lekke shakes die perfect oplossen !

En altijd snelle levering ;)
Thx

net mn volgende bestelling alweer gedaan, weer lekker aan de mega grow :thumb:

PFF ik wil ook x bulken:)

Terug
Naar boven