AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Teveel carbs voor mij:(

Zaterdag besteld, vandaag binnen gekregen :thumbs:

Even snel vraagje. Ik lees veel over visolie (capsules). Is dit nou hetzelfde als Omega3 caps (XXL no nonsense nutrition), of zit ik nu helemaal verkeerd te denken?

René,

Bedankt voor de samples en lectuur bij de snelle levering.

Greetz R.

veel spulletjes van Universal ... mis alleen nog de Animal Cuts (tegen dezelfde prijs als muscletotaal bv :p)

voor wat of wie is die Animal Mstak bedoeld? zoek nl nog wat naast mn nitrocrea.
En zit er ook cafaïne in nitrocrea? aangezien het wel in Noxeplode zit.

BTW...van die trypto heb ik wel minder eetlust gekregen dat is wel jammer :( nu is het echt moeilijk om 4 boterhammen weg te werken

Laatst bewerkt:
XXL Nieuwsbrief aangekomen.....bedankt

Nu ook Black Hole bij XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.754
voor wat of wie is die Animal Mstak bedoeld? zoek nl nog wat naast mn nitrocrea.
En zit er ook cafaïne in nitrocrea? aangezien het wel in Noxeplode zit.

BTW...van die trypto heb ik wel minder eetlust gekregen dat is wel jammer :( nu is het echt moeilijk om 4 boterhammen weg te werken

:scratch: lees je wel op onze site of wat? staat allemaal bij wat er in zit :o

:scratch: lees je wel op onze site of wat? staat allemaal bij wat er in zit :o

ja ho ff...ik lees je site. Maar je kwam zelf met nitrocrea als vervanger voor No xplode ;) aangezien het niet op je site stond vroeg ik het omdat het immers een vervangers was alleen dan van eigen merk.

@hierboven.

Natuurlijk heb ik dat gelezen:o

• #2.757
ja ho ff...ik lees je site. Maar je kwam zelf met nitrocrea als vervanger voor No xplode ;) aangezien het niet op je site stond vroeg ik het omdat het immers een vervangers was alleen dan van eigen merk.

@hierboven.

Natuurlijk heb ik dat gelezen:o

??? ....... In NitroCrea zit alleen AAKG en CEEM en nothing more.. staat uberduidelijk op de site ;)

nvm ;) maar daar zoek ik dus nog iets voor...en nee geen kop koffie. Wil tijdens mn bulk nog ff goed knallen of moet ik eerst even rust houden naar de no xplode/

• #2.759
Terug
Naar boven