Rustam
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hebben jullie ook de creatine tabs in het assortiment?
zoiets alla de b&f creatine tasty tabs...
Kan je Red Band winegums aanraden
neem gewoon een schepje 5 gr. iedere ochtend, klaar![]()

Rene, wanneer krijgen jullie de wrist wraps weer op voorraad?
Vanaf 19 januari gaan we de verzendtijd oprekken naar 18:00 i.p.v. 17:00 dan hebben mensen net wat meer tijd om te bestellen als je thuis komt van het werk of studie![]()
Goed nieuws. Langzaam maar zeker richting de 22:00 uur ooit hoop ik
![]()
dan verkoop ik liever wat minder 

Fantastisch, ik had toch wel moeite met de 17:00 uur deadline.
Wat zou jij nou nemen als carb bron voor de training in mijn situatie?
Opstaan, 30min later in de gym. En iets wat niet te zwaar op de maag ligt & ik bij mijn pre w/o kan.
Waxy Maize? Dextrojuice? Vitargo?
opzich vind ik een dagje wachten op een bestelling niet het eind van de wereld, als je gewoon optijd besteld zit je nooit zonder.
ooit een osteo supp genomen voor een tijd, had er veel effect van dus dat moet goed komen met de Cissus Quadrangularis erin
Mmmm nieuwe bestelling 380581 geplaatst.
Altijd leuk, zo'n pakketje opendoen.

Gisteren een compleet nieuwe bestelling binnen gekregen. Mijn vorige stack van B&F gewoon weg gegooid, (Nr 1. Magnificent en whey perfection). Nu heb ik Mega grow, Unleash, EAS en Whey Isolaat van XXL. Unleash is echt top spul! Zitten er peptiden in of zo? Want ik kreeg echt een mentale boost! Heb me in een opwelling meteen voor 3x per week spinning aangemeld lol...
. product is speciaal ontwikkeld voor een mentale boost dus goed om te horen dat het werkt.zijn jullie whey perfection bars nog steeds in de aanbieding trouwens?
huehuehue
zijn jullie whey perfection bars nog steeds in de aanbieding trouwens?
huehuehue
Jazeker!
Door de kortingscode WHEYPERFECTIONBAR te verzilveren krijg je er zelfs 20% korting op!
Ralf
Jep. Is niet volledig hetzelfde maar smaakt zeker niet slecht(bro-tip: half uurtje de vriezer in of paar uur de koelkast in en het smaakt nog eens zo goed
)