XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, wanneer krijgen jullie de wrist wraps weer op voorraad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.202
hebben jullie ook de creatine tabs in het assortiment?
zoiets alla de b&f creatine tasty tabs...

Deze hebben we niet meer, ik ben daar mee gestopt omdat het eigenlijk dextrose tabletten waren met wat creatine. Weet niet of er bij onze klanten nog vraag naar is....

Kan je Red Band winegums aanraden :thumbs:

neem gewoon een schepje 5 gr. iedere ochtend, klaar :o

;)

Hoppa!

Ben eens benieuwd naar de joint support

ik hoop dat het werkt voor je, dat is toch altijd afwachten. Joint support bevat alle werkzamestoffen in een hoge dosering. Je moet er daarom ook redelijk wat innemen per dag.

Rene, wanneer krijgen jullie de wrist wraps weer op voorraad?

We hebben nieuwe (sterkere) besteld, ik verwacht deze helaas pas einde van de maand.

Wat zou jij nou nemen als carb bron voor de training in mijn situatie?
Opstaan, 30min later in de gym. En iets wat niet te zwaar op de maag ligt & ik bij mijn pre w/o kan.
Waxy Maize? Dextrojuice? Vitargo?

• #27.206
Goed nieuws :). Langzaam maar zeker richting de 22:00 uur ooit hoop ik ;)

Nee 22:00 ga ik niet aan beginnen :finger: dan verkoop ik liever wat minder ;)

Maar 18:00 vind ik zelf een goede tijd omdat om 17.00 veel mensen nog niet thuis zijn.

Wij zijn een product georiënteerd bedrijf, we moeten gewoon zorgen dat onze producten zo goed zijn dat mensen sowieso bij ons willen bestellen en rekening houden met de verzendtijden :)

Fantastisch, ik had toch wel moeite met de 17:00 uur deadline.

ja dat vinden wij zelf ook net wat te kort vandaar de verlenging.

Wat zou jij nou nemen als carb bron voor de training in mijn situatie?
Opstaan, 30min later in de gym. En iets wat niet te zwaar op de maag ligt & ik bij mijn pre w/o kan.
Waxy Maize? Dextrojuice? Vitargo?

Ik zou vitargo nemen dat is toch het beste daarvoor en geeft ook geen lelijke dip.

opzich vind ik een dagje wachten op een bestelling niet het eind van de wereld, als je gewoon optijd besteld zit je nooit zonder.

ooit een osteo supp genomen voor een tijd, had er veel effect van dus dat moet goed komen met de Cissus Quadrangularis erin

Mmmm nieuwe bestelling 380581 geplaatst.
Altijd leuk, zo'n pakketje opendoen.

• #27.210
opzich vind ik een dagje wachten op een bestelling niet het eind van de wereld, als je gewoon optijd besteld zit je nooit zonder.

Het was op werkdagen voor 17.00 besteld volgende dag geleverd en dat wordt dan 18.00. Met een beetje plannen moet het voor de meeste wel lukken dan.

ooit een osteo supp genomen voor een tijd, had er veel effect van dus dat moet goed komen met de Cissus Quadrangularis erin

dat denk ik ook.

Mmmm nieuwe bestelling 380581 geplaatst.
Altijd leuk, zo'n pakketje opendoen.

:thumbs:

Gisteren een compleet nieuwe bestelling binnen gekregen. Mijn vorige stack van B&F gewoon weg gegooid, (Nr 1. Magnificent en whey perfection). Nu heb ik Mega grow, Unleash, EAS en Whey Isolaat van XXL. Unleash is echt top spul! Zitten er peptiden in of zo? Want ik kreeg echt een mentale boost! Heb me in een opwelling meteen voor 3x per week spinning aangemeld lol...

Want peptiden peppen je op?:o

• #27.214
Gisteren een compleet nieuwe bestelling binnen gekregen. Mijn vorige stack van B&F gewoon weg gegooid, (Nr 1. Magnificent en whey perfection). Nu heb ik Mega grow, Unleash, EAS en Whey Isolaat van XXL. Unleash is echt top spul! Zitten er peptiden in of zo? Want ik kreeg echt een mentale boost! Heb me in een opwelling meteen voor 3x per week spinning aangemeld lol...

haha! en zit je straks te zweten op die spinning fiets :p . product is speciaal ontwikkeld voor een mentale boost dus goed om te horen dat het werkt.

zijn jullie whey perfection bars nog steeds in de aanbieding trouwens?

huehuehue

Jazeker!

Door de kortingscode WHEYPERFECTIONBAR te verzilveren krijg je er zelfs 20% korting op!

Ralf

k6Vqwmj.gif

Ik ga binnenkort ook mijn eerste bestelling plaatsen bij XXL. Benieuwd naar de smaken.

B&F had een voor mij veel te zoete Whey. En het sample pakket bij XXL net terug binnen heb ik gemerkt. Ik weet dus meteen wat kiezen.

Iemand tips voor de smaak van Night Proteïn? Ik heb nu de casein van B&F met banaan, maar zoek een "lichtere" smaak. Vind banaan nogal zwaar overkomen.

Jep. Is niet volledig hetzelfde maar smaakt zeker niet slecht :D (bro-tip: half uurtje de vriezer in of paar uur de koelkast in en het smaakt nog eens zo goed :D)

Ik meng het nu met suikervrije sojamelk en wat bevroren aardbeien. omnmnom :meal:
Zeker een aanrader!

René, bestaat er een goede stimulans buiten cafeine? Ik merk dat mijn maag daar niet zo goed tegen kan :(

Terug
Naar boven