XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik ga binnenkort ook mijn eerste bestelling plaatsen bij XXL. Benieuwd naar de smaken.

B&F had een voor mij veel te zoete Whey. En het sample pakket bij XXL net terug binnen heb ik gemerkt. Ik weet dus meteen wat kiezen.

Iemand tips voor de smaak van Night Proteïn? Ik heb nu de casein van B&F met banaan, maar zoek een "lichtere" smaak. Vind banaan nogal zwaar overkomen.

Vanille cocos chocolade en cookies gehad alle aanraders!!
Banaan en aardbei wil ik graag n x proberen, miss wil iemand een sample ruil doen? Maak n banaan of aarbei dample en maak ik n sample van mijn cookies ruilen we :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.222
Ik ga binnenkort ook mijn eerste bestelling plaatsen bij XXL. Benieuwd naar de smaken.

B&F had een voor mij veel te zoete Whey. En het sample pakket bij XXL net terug binnen heb ik gemerkt. Ik weet dus meteen wat kiezen.

Iemand tips voor de smaak van Night Proteïn? Ik heb nu de casein van B&F met banaan, maar zoek een "lichtere" smaak. Vind banaan nogal zwaar overkomen.

Onze whey is lang zo zoet niet, dus dat komt goed uit. De banaan NP is ook niet sterk van smaak maar zelf vind ik choco en kokos heel lekker.

Ik meng het nu met suikervrije sojamelk en wat bevroren aardbeien. omnmnom :meal:
Zeker een aanrader!

René, bestaat er een goede stimulans buiten cafeine? Ik merk dat mijn maag daar niet zo goed tegen kan :(

Dat is lastig, mogelijk l-carnitine met taurine?

Onze whey is lang zo zoet niet, dus dat komt goed uit. De banaan NP is ook niet sterk van smaak maar zelf vind ik choco en kokos heel lekker.

Ok, dankjewel voor de snelle reactie!

Ben zelf geen fan van chocoladesmaken, dus wss test ik de kokos bij een 2e bestelling (eerste bestelling wordt sample pakket van Whey Delicious.

Is er eigenlijk veel smaakverschil tussen jullie Whey Delicious en Whey Isolate (uiteraard zijn er minder smaken van die laatste, maar je weet ongetwijfeld wat ik bedoel:) )?

• #27.224
Ok, dankjewel voor de snelle reactie!

Ben zelf geen fan van chocoladesmaken, dus wss test ik de kokos bij een 2e bestelling (eerste bestelling wordt sample pakket van Whey Delicious.

Is er eigenlijk veel smaakverschil tussen jullie Whey Delicious en Whey Isolate (uiteraard zijn er minder smaken van die laatste, maar je weet ongetwijfeld wat ik bedoel:) )?

De smaak van isolaat is lichter en ook minder romig (minder koolhydraten en vetten) we gebruiken verder heel weinig zoetstoffen en verdikkingsmiddelen. En natuurlijk zeker geen Fructose wat dat in een whey shake doet is mij een groot raadsel.

Vanmorgend begonnen met Detox-one (3tabs) drink voldoende en men urine geeft net geen licht.... haha
Stevig spul denk ik.

Gebruik dit nu tussen 2 kuren om men lichaam eens wat properder te krijgen. Zijn er nog mensen hier die ervaring hebben met Detox-one?

• #27.227
Die Max Performance is wel goed imo

Dat is een supplement voor de kenner, je moet echt goed thuis zijn in de stoffen wil je dit kunnen waarderen.

Vanmorgend begonnen met Detox-one (3tabs) drink voldoende en men urine geeft net geen licht.... haha
Stevig spul denk ik.

Gebruik dit nu tussen 2 kuren om men lichaam eens wat properder te krijgen. Zijn er nog mensen hier die ervaring hebben met Detox-one?

Er zijn genoeg mensen met ervaring maar die zitten denk in een andere sectie als deze :p

Zijn de normale shirts elastisch, René? Zit te twijfelen over de maat namelijk. Wil er eentje bij gooien bij m'n bestelling.

Ik zoek een whey/casein mix. In de allday protein zit ook soja. Soja zou opname van aminos tegengaan dus het is of het een of het ander. Heb zflf de ervaring dat sojadranken van alpro ptoteineopname stopt. Ervaringen of tips voor een produkt?

• #27.231
Ik zoek een whey/casein mix. In de allday protetin zit ook soja. Soja zou opname van aminos tegengaan het is of het een of het ander. Hrb zflf de ervaring dat sojadranken ptoteineopname stopt. Ervaringen of tips?

Hoe kom je daarbij dat er soja in zit? :dunno:

Ik zoek een whey/casein mix. In de allday protein zit ook soja. Soja zou opname van aminos tegengaan dus het is of het een of het ander. Heb zflf de ervaring dat sojadranken van alpro ptoteineopname stopt. Ervaringen of tips voor een produkt?

:scratch:

Jullie hebben een nieuwe vaste klant erbij (ex-B&F). Ik heb de Whey Isolaat + Multivit besteld.
Hopelijk smaakt de Stevia Vanille een beetje. Jullie hebben de Isolaat al getest, klopt dat? Zo ja, hoe kwam hij door de test?

Rene,

Kan je de egg protein als ongeveer gelijkwaardige vervanger van de night protein zien? (voor de mensen die niet tegen lactose kunnen)

Word er zo moe van van dat bezorgen is nu al de 4e x dat je wacht op pakketje en dat die niet komt !! Vorige keer kreeg ik al bericht dat dat toeval was nou heb het nooit ergens anders en hier al 4x word er echt ziek van

Word er zo moe van van dat bezorgen is nu al de 4e x dat je wacht op pakketje en dat die niet komt !! Vorige keer kreeg ik al bericht dat dat toeval was nou heb het nooit ergens anders en hier al 4x word er echt ziek van

Zal toch wel aan jullie bezorger liggen. Bij mij is PostNL altijd op de afgesproken dag.

Misschien kun je dan beter volgende keer kiezen voor pakje-gemakje Ofzo iets en laten leveren bij een pakketshop.

• #27.239
Rene,

Kan je de egg protein als ongeveer gelijkwaardige vervanger van de night protein zien? (voor de mensen die niet tegen lactose kunnen)

ja dat kan inderdaad, neemt wel iets sneller op maar is het beste alternatief.

wij hebben je pakket gewoon direct verstuurd dus waarom dat steeds mis gaat is mij ook een raadsel. we versturen met postnl dus ergens liggen die te kloten. Als het pakket bij ons de deur uit is dan is het uit onze handen.

Zal toch wel aan jullie bezorger liggen. Bij mij is PostNL altijd op de afgesproken dag.

Misschien kun je dan beter volgende keer kiezen voor pakje-gemakje Ofzo iets en laten leveren bij een pakketshop.

gaat vaker mis bij hem, geen idee ook waarom.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Jullie hebben een nieuwe vaste klant erbij (ex-B&F). Ik heb de Whey Isolaat + Multivit besteld.
Hopelijk smaakt de Stevia Vanille een beetje. Jullie hebben de Isolaat al getest, klopt dat? Zo ja, hoe kwam hij door de test?

check even onze labtest topic daar scoorde deze 86,6%. stevia vind ik zelf niet zo lekker je voelt toch dat bittere van de stevia.

Isolaat kwam op iets van 86% eiwit uit. Dikke prima dus :)

Terug
Naar boven