Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene,

Kan je de egg protein als ongeveer gelijkwaardige vervanger van de night protein zien? (voor de mensen die niet tegen lactose kunnen)

egg protein heeft een veel hogere biologische waarde en verteerd makkelijker. Daarom is het erg ondergewaardeerd naar mijn mening. ik vind het dan ook absoluut beter dan whey of casseine eiwitten aangezien je deze vaak al genoeg binnen krijgt door melk en de standaard whey shakes.

Bovendien is de egg protein van het huismerk XXL absoluut de beste qua smaak en oplosbaarheid van alle merken egg protein die beschikbaar zijn in Nederland ik ben ze namelijk allemaal af gegaan. Ik ben zelf grote fan van chocola.

egg protein heeft een veel hogere biologische waarde en verteerd makkelijker. Daarom is het erg ondergewaardeerd naar mijn mening. ik vind het dan ook absoluut beter dan whey of casseine eiwitten aangezien je deze vaak al genoeg binnen krijgt door melk en de standaard whey shakes.

Bovendien is de egg protein van het huismerk XXL absoluut de beste qua smaak en oplosbaarheid van alle merken egg protein die beschikbaar zijn in Nederland ik ben ze namelijk allemaal af gegaan. Ik ben zelf grote fan van chocola.

Ik ben lichtelijk lactose intolerant, als ik bijvoorbeeld al een glaasje melk drink krijg ik een opgezette buik waaraan ik me irriteer. Ik ben bang dat ik hetzelfde effect met Night Protein zal krijgen, om die reden twijfel ik om misschien toch de Egg Protein te nemen.

Momenteel eet ik elke dag 150 gr tonijn voor het slapen gaan, maar dat elke dag doen begint te vervelen, ook is het niet erg gezond i.v.m. kwik.

stel je niet zoveel aan gewoon kopen.

vroeger bij ons bestond er geen eens lactose intolerant

wij aten gewoon stenen als ontbijt.

• Like
Waarderingen: Ot92
Hoi René,

Mijn trainer raadde mij aan om een beetje Vitargo te nemen voor de training en na de training.

Maar ik heb het idee dat Vitargo niet veel meer gekocht wordt.

Welk product raad jij aan, voor de training en na de training ? Na de training uiteraard met een shake.

Op dit moment neem ik geen pre workout. Na de training neem ik whey + havermout meel.

Ik heb een tijd Advanced Post Workout geprobeerd na de training maar daar krijg ik de schijterij van.

Wat is het verschil eigelijk in resultaat tussen max performance en life energie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.246
Hoi René,

Mijn trainer raadde mij aan om een beetje Vitargo te nemen voor de training en na de training.

Maar ik heb het idee dat Vitargo niet veel meer gekocht wordt.

Welk product raad jij aan, voor de training en na de training ? Na de training uiteraard met een shake.

Op dit moment neem ik geen pre workout. Na de training neem ik whey + havermout meel.

Ik heb een tijd Advanced Post Workout geprobeerd na de training maar daar krijg ik de schijterij van.

Vitargo wordt heel veel gebruikt zeker door wedstrijd atleten. dit is toch wel goed spul eventueel met essential amino stack.

Ik ben lichtelijk lactose intolerant, als ik bijvoorbeeld al een glaasje melk drink krijg ik een opgezette buik waaraan ik me irriteer. Ik ben bang dat ik hetzelfde effect met Night Protein zal krijgen, om die reden twijfel ik om misschien toch de Egg Protein te nemen.

Momenteel eet ik elke dag 150 gr tonijn voor het slapen gaan, maar dat elke dag doen begint te vervelen, ook is het niet erg gezond i.v.m. kwik.

Joh er zijn toch voldoende mogelijkheden
Zorg dat je meer kennis krijgt....
Voor het slapen,
NP heeft het meeste complete aminozuren profiel, (wat je ook nodig hebt)
( Zalm)
(biefstuk)
(4-5 gek. eieren met 1 eetlepel mayo)

er is echt voldoende keuze hoor...

Bestelling: 380631
Deze heb ik gisteren rond 13:00 u besteld, maar als ik op de track en trace pagina ga kijken staat "Zending wordt voorbereid door de verzender". Watskeburt ? ;)

Mooi! Dat zei mijn trainer ook al. Is zelf ook een wedstrijd BB-er.

EAS neem ik tijdens de training.

Ik pak EAS + vitargo tijdens trainen. Werkt perfect! Neem vitargo ook voor het trainen en erna gewoon een shake + maaltijd.

De Walden Farms Fruit Spread is ook wel een aanrader voor de mensen die in de cut zitten, structuur is beetje vaag maar smaak is prima.

Protein Wafels, afgetopt met Fruit Spread maar staat niet op de afbeelding:

i6a3vl.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

'wafels op zich zien er al prima uit.

• #27.255
Bestelling: 380631
Deze heb ik gisteren rond 13:00 u besteld, maar als ik op de track en trace pagina ga kijken staat "Zending wordt voorbereid door de verzender". Watskeburt ? ;)

Posnl loopt te kloten met onze pakketten. Er zijn 100 pakketten van dinsdag kwijt en nu begint het gezeik ook met pakketten van gisteren. ben de hele dag al aan het bellen :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

• #27.257
Das lekker shit, de postbode wou zeker ook wat gains :eek:

er zijn 10 postkarren blijven "hangen" in het sorteercentrum kom ik achter. Allemaal excuses maar daar hebben we niets aan. Alles wordt morgen uitgeleverd.

Ik ben naar zelf heengereden en de hal in gelopen, daar zag ik onze karren gewoon staan. Ik heb alles en iedereen uitgescholden en een paar low kicks uitgedeeld :cool:

De accountmanager van PostNL komt morgen langs om deze belachelijke service te bespreken.

er zijn 10 postkarren blijven "hangen" in het sorteercentrum kom ik achter. Allemaal excuses maar daar hebben we niets aan. Alles wordt morgen uitgeleverd.

Ik ben naar zelf heengereden en de hal in gelopen, daar zag ik onze karren gewoon staan. Ik heb alles en iedereen uitgescholden en een paar low kicks uitgedeeld :cool:

De accountmanager van PostNL komt morgen langs om deze belachelijke service te bespreken.

En ook een pakketbezorger opgepakt en setje mee gebenched toch?

Ow jeetje, herkenbaar. Bij ons ook 1 keer gebeurt vorig jaar, maar dan met 1 kar en niet meer die mee waren gegaan. Zogenaamd helemaal sportloos, bleek achteraf gewoon bij sorteercentrum te staan. We zijn toen ook boos geworden dat er gewoon niet even goed gekeken werd. Er zat gelukkig maar 1 dag vertraging op dus geen verloren pakketten i.v.m. ontdooien. Ik zie het al voor me, Rene neemt zijn Roid Rage pre-workout supplement en stormt op het sorteercentrum af ;).

Maar dan met iets minder haar ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven