Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.861
Vraagje,

Ik sta op het punt om voor het eerst bij jullie te bestellen. Alleen nu ben ik niet iemand die vraagt of je er iets moois van kunt maken, maar wil eigenlijk wel jullie pwo's samplen. Is er een mogelijkheid om jullie huismerk PWO's er individueel, dus per dosering, bij te bestellen?

Er zijn echt maar beperkte PWO's die goed werken bij mij en ik voel er weinig voor om 40 euro te investeren in een product waarvan de kans aannemelijk is dat het niet de gewenste resultaten geeft.

Alvast bedankt voor je antwoord.

We hebben momenteel geen samples van onze pre workouts, dus er valt even niets te vergeven op dit moment. Zal er wel naar gaan kijken voor de toekomst.

Me vraag is vrij serieus ..
Ik vind 1 grote emmer gewoon weg handiger als meerdere kleine.
Gaat dit komen bij jullie? of blijf je bij de 1 kilo verpakkingen?

Ik snap je vraag maar er komen geen grotere potten op korte termijn en denk ook niet dat die er ooit gaan komen.

Zo weer eens wat whey delicious besteld en wat repen, gewoon omdat het kan. Maak er wat moois van René! :D

Tijdens en na de training: PeptoPro of EAS? En waarom? Na de training neem ik Whey Isolaat met Waxy Maize of Dextrose.

• #27.865
Tijdens en na de training: PeptoPro of EAS? En waarom? Na de training neem ik Whey Isolaat met Waxy Maize of Dextrose.

Lastige keuze, beide ben ik een voorstander van. Ik wissel ze zelf vaak af. Ik denk dat het iets is wat je zelf moet uitvinden wat je prettig vind. In plaats van peptopro is onze whey hydrolysaat een goed en goedkoper alternatief. Misschien volgende keer je isolaat wisselen voor hydrolysaat?

Hee Rene, wat is nou precies het verschil tussen Waxy Maize Starch en Maiszetmeel ?

Zit er veel verschil in? Of is dit hetzelfde?

Bij body en fit staat bij hun WMS: 100% maiszetmeel.

Net bestelling geplaatst. Laat de APWO, Whey Delicious en vitamine D maar komen :D

• #27.871
Hee Rene, wat is nou precies het verschil tussen Waxy Maize Starch en Maiszetmeel ?

Zit er veel verschil in? Of is dit hetzelfde?

Bij body en fit staat bij hun WMS: 100% maiszetmeel.

Naar mijn weten moet je maiszetmeel eerst behandelen voordat het waxy maize wordt. Waxy Maize Starch bestaat vrijwel geheel uit amylopectine met een klein deel amylose. maiszetmeel zit chemisch anders in elkaar. Het is alweer even geleden dat ik me in heb verdiept en de kennis is wat weggezonken.

Net bestelling geplaatst. Laat de APWO, Whey Delicious en vitamine D maar komen :D

goede keuze!

• #27.873
Ben echt enorm benieuwd naar de APWO, want nog nooit een post workout genomen. Deed het altijd gewoon met een whey shake. Die verschuift nu naar de ochtend.

Denk dat je tevreden zult zijn maar laat me zeker even weten wat je bevindingen zijn ook als het niet mocht bevallen.

In hoeverre is xxl gegroeid de afgelopen maanden? Zal wel een sterke omzet stijging te merken zijn na de ''whey-gate''.

Thnx XXL voor de snelle levering en voor de extra eiwit sachet Michel :thumbs:
Effe kijken of ik die zak van 4 kilo kwijt kan in de la :p

Na jarenlang klant te zijn geweest bij B&F ben ik nu ook overgestapt. Mijn eerste bestelling (whey isolaat + mega grow) is geplaatst en is al onderweg zie ik. Ben erg benieuwd naar mega grow.

We hebben momenteel geen samples van onze pre workouts, dus er valt even niets te vergeven op dit moment. Zal er wel naar gaan kijken voor de toekomst.
Samples van preworkouts zie ik ook wel zitten. Bij mij werken de meeste ook niet of hebben vreemde bijwerkingen. Als ik een kleine proefverpakking voor een aantal trainingen kan kopen dan kan ik verschillende preworkouts proberen voordat ik een grote pot koop, en die na enkele keren al weg moet gooien.

Laatst bewerkt:
Na jarenlang klant te zijn geweest bij B&F ben ik nu ook overgestapt. Mijn eerste bestelling (whey isolaat + mega grow) is geplaatst en is al onderweg zie ik. Ben erg benieuwd naar mega grow.

Mega Grow is goede shit. Nog nooit de Advanced Post workout geprobeerd omdat die me te duur is ( :o ) maar Mega Grow is serieus fijn.

Met alle plezier (weer) besteld bij XXL. Alle muntjes zijn je gegund. :thumbs:
Dat je maar mag genieten van de extra aandacht en omzet die je door oneerlijke concurrentie bent misgelopen de afgelopen jaren. :shoot:

Zeg en laat ze vooral ongesuikerd zien waar het op staat! ;)

Bevestiging van bestelling 387061

Ook weer besteld, zie commentaar bij de bestelling

Terug
Naar boven