XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zoek een eitwitshake voor na mijn training. Door de eiwitgate natuurlijk hier terecht gekomen :)
Door de enorme keus kan ik niet echt kiezen. Welke moet ik hebben? Graag wel een grote pot omdat er veel getraind wordt.

Op welke tijden train je?
De Whey Delicious / Isolaat kan elk moment van de dag, maar wanneer je het alleen 's avonds neemt is de Night Protein ook een aanrader :D

Train altijd rond 19 uur. Heeft Night protein echt een bewezen meerwaarde of zou het maar een marketing term zijn?

Zojuits de Isolaat en Vitamine D3 binnen. Heerlijk klein en zo weg!
Banaan isolaat aan moeten wennen, vind het alles behalve naar banaan smaken. Maar dat kan ook komen omdat ik alleen de zoete banaan van B&F ken.
Smaak is goed genoeg om er 2,5KG van weg te tikken over een bepaalde tijd

Train altijd rond 19 uur. Heeft Night protein echt een bewezen meerwaarde of zou het maar een marketing term zijn?

Night protein is gewoon caseïne eiwitten. Deze eiwitten worden langzamer opgenomen dan whey. Vandaar dat dit handig is voor 's avonds/'s nachts, omdat je dan geen eiwitten binnenkrijgt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.906
gewoon een klein pick straatje met wat losse dozen en problem solved toch? :p

iets roepen is altijd makkelijk maar in de praktijk is het vaak anders ;) er zijn mensen die 30 losse verschillende repen bestellen wat heel lastig orderpicken is en controleren.

Bestelling is weer geplaatst: 387263

Bedankt voor de aanbieding op het goeie moment XD

jij ook bedankt!

Zoek een eitwitshake voor na mijn training. Door de eiwitgate natuurlijk hier terecht gekomen :)
Door de enorme keus kan ik niet echt kiezen. Welke moet ik hebben? Graag wel een grote pot omdat er veel getraind wordt.

Zoek je de beste opname en voedingswaarden dan whey hydrolysaat, vind je smaak heel belangrijk dan whey delicious. Wil je zoveel mogelijk eiwit voor je geld dan perfect whey protein ;)

Hee guys, net weer een paar vitamientjes besteld voor mij en m'n chick! :) Ben benieuwd naar de Cookie&Cream bars!

Hebben jullie misschien nog iets van een PWO sample?

Bestelnummer : 387401

Zo de eerste bestelling bij XXL is een feit!

Good bye B&F!:wave::wave:

HELLO XXL!! :D

Laatst bewerkt:
  • #27.909

ik drink er wel een biertje van! :D

Op welke tijden train je?
De Whey Delicious / Isolaat kan elk moment van de dag, maar wanneer je het alleen 's avonds neemt is de Night Protein ook een aanrader :D

Night protein is gewoon caseïne eiwitten. Deze eiwitten worden langzamer opgenomen dan whey. Vandaar dat dit handig is voor 's avonds/'s nachts, omdat je dan geen eiwitten binnenkrijgt.

Zelf gebruik ik caseïne eiwit juist in de ochtend. Dan heb ik altijd honger en geeft het me een vol gevoel icm whey en oats

Dit ja :thumbs:

Zojuits de Isolaat en Vitamine D3 binnen. Heerlijk klein en zo weg!
Banaan isolaat aan moeten wennen, vind het alles behalve naar banaan smaken. Maar dat kan ook komen omdat ik alleen de zoete banaan van B&F ken. Smaak is goed genoeg om er 2,5KG van weg te tikken over een bepaalde tijd

Isolaat kan je nooit een sterke smaak geven met circa 87% eiwit (getest ;)) dan moet je de bekende vulstoffen gaan toevoegen en daar pas ik voor.

Hee guys, net weer een paar vitamientjes besteld voor mij en m'n chick! :) Ben benieuwd naar de Cookie&Cream bars!

Hebben jullie misschien nog iets van een PWO sample?

Bestelnummer : 387401

vraag dan altijd even naar in de opmerkingen als we die dan hebben stoppen ze die erbij.

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Zo de eerst bestelling bij XXL is een feit!

Good bye B&F!:wave::wave:

HELLO XXL!! :D

1367381826397-welcome_to_the_dark_side_answer_1_xlarge.jpg

Begonnen met jullie pre workout fully loaded.
Eindelijk nog eens een gevonden die werkt. Vind hem beter dan c4 en gameday.
:wl::flexbiceps:

En goed van smaak :zuip:

Ik heb een vraagje over de zink van jullie huismerk. Welke dosis is net goed om puistjes wat tegen te gaan? Heb ook gelezen dat het de opname van je voedingsstoffen verbeterd, dien je dan iets minder te eten?

Ook lees ik uiteenlopende doseringen, van 15mg (effectief) zink tot 100, 150mg pd... In sommige gevallen wordt er aangeraden er andere mineralen bij te supplementeren zoals koper of ijzer. Wanneer is dit nodig en in welke hoeveelheden dan?

Alvast bedankt :D

Ik vond die van gameday persoonlijk ook heel erg goed, zal fully loaded ook maar eens proberen dan [emoji1]

Rene,

Ik zoek voor mijn vrouw een zeer goede eetlustremmer. Is dit iets dat je in je assortiment hebt?

Die vind ik niet op de website terug?

Xxl ik heb een pot monohydraat van benf en van Xxl.
Die van jou is heel fijn poeder en van benf grof.
Is het fijner gemalen of?

Zojuist geprofiteerd van de weekaanbieding :) Night Protein en EAS besteld + andere spullen :)

• #27.919

goed om te horen, ik vind de pomp super met Fully Loaded :wl:

Ik heb een vraagje over de zink van jullie huismerk. Welke dosis is net goed om puistjes wat tegen te gaan? Heb ook gelezen dat het de opname van je voedingsstoffen verbeterd, dien je dan iets minder te eten?

Ook lees ik uiteenlopende doseringen, van 15mg (effectief) zink tot 100, 150mg pd... In sommige gevallen wordt er aangeraden er andere mineralen bij te supplementeren zoals koper of ijzer. Wanneer is dit nodig en in welke hoeveelheden dan?

Alvast bedankt :D

Ik durf het niet precies te zeggen ik moet dan ook nazoeken, het ligt om eerlijk te zijn buiten mijn expertise gebied :o

Rene,

Ik zoek voor mijn vrouw een zeer goede eetlustremmer. Is dit iets dat je in je assortiment hebt?

lastig.... fat attack is mogelijk een optie maar bevat ook boostende stoffen.

Xxl ik heb een pot monohydraat van benf en van Xxl.
Die van jou is heel fijn poeder en van benf grof.
Is het fijner gemalen of?

Klopt! dat is de reden waarom ik geen CreaPure wil, deze vind ik veel te grof en is ook minder goed voor de opname. Wij gebruiken microfijne (200 mesh) creatine die heel fijn is, goed oplost en daardoor heel snel opneemt wat belangrijk is met creatine. Hoe langer het in de maag blijft hoe meer de creatine zich omzet naar creatinine.

Zojuist geprofiteerd van de weekaanbieding :) Night Protein en EAS besteld + andere spullen :)

Mooi thx!

Terug
Naar boven