AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.881
Thnx XXL voor de snelle levering en voor de extra eiwit sachet Michel :thumbs:
Effe kijken of ik die zak van 4 kilo kwijt kan in de la :p

thx en succes met je supps!

Na jarenlang klant te zijn geweest bij B&F ben ik nu ook overgestapt. Mijn eerste bestelling (whey isolaat + mega grow) is geplaatst en is al onderweg zie ik. Ben erg benieuwd naar mega grow.

Samples van preworkouts zie ik ook wel zitten. Bij mij werken de meeste ook niet of hebben vreemde bijwerkingen. Als ik een kleine proefverpakking voor een aantal trainingen kan kopen dan kan ik verschillende preworkouts proberen voordat ik een grote pot koop, en die na enkele keren al weg moet gooien.

duidelijk!

Mega Grow is goede shit. Nog nooit de Advanced Post workout geprobeerd omdat die me te duur is ( :o ) maar Mega Grow is serieus fijn.

:wl:

Met alle plezier (weer) besteld bij XXL. Alle muntjes zijn je gegund. :thumbs:
Dat je maar mag genieten van de extra aandacht en omzet die je door oneerlijke concurrentie bent misgelopen de afgelopen jaren. :shoot:

Zeg en laat ze vooral ongesuikerd zien waar het op staat! ;)

THX :)

Bevestiging van bestelling 387061

Ook weer besteld, zie commentaar bij de bestelling

Komt goed!

4jox9d.jpg

Moet lukken met kracht, cardio, musclemeat food, xxl supps om naar 10% of lager vet te gaan ;)

Night protein komt morgen binnen :meal:

Had nu met m'n caseine een soort pudding gemaakt:

1 - 1.5 scoop water per scoop poeder

Dit mix ik in een potje met een vork (goed roeren).
Dan zet ik het een half uur in de vriezer, om het dan in de koelkast te laten staan (goed koud en steviger van structuur).

Ik haal in de ochtend altijd diepvriesbessen (mix van bosvruchten) uit. Ook ideaal om in je kwark onder te mengen of op pancakes en protein waffles ;)

Voor het slapengaan de caseine pudding uithalen, bessen erbij doen en genieten maar.

Deze week dan ook maar eens proberen met night protein :D

Hey René heb je ook Caseine eiwitten zonder smaak (dus naturel)?

Ik bestelde dit voorheen bij B&F maar die vertrouw ik dus niet meer.

Groet Frank

• #27.886
Night protein komt morgen binnen :meal:

Had nu met m'n caseine een soort pudding gemaakt:

1 - 1.5 scoop water per scoop poeder

Dit mix ik in een potje met een vork (goed roeren).
Dan zet ik het een half uur in de vriezer, om het dan in de koelkast te laten staan (goed koud en steviger van structuur).

Ik haal in de ochtend altijd diepvriesbessen (mix van bosvruchten) uit. Ook ideaal om in je kwark onder te mengen of op pancakes en protein waffles ;)

Voor het slapengaan de caseine pudding uithalen, bessen erbij doen en genieten maar.

Deze week dan ook maar eens proberen met night protein :D

lijkt me lekker!

Hey René heb je ook Caseine eiwitten zonder smaak (dus naturel)?

Ik bestelde dit voorheen bij B&F maar die vertrouw ik dus niet meer.

Groet Frank

Hi Frank, nog niet maar binnen nu en twee weken wel. We hebben de labels besteld :)

Zijn de weekaanbiedingen hetzelfde gebleven?

Geweldig, ik wou net Night protein bestellen, en nu is deze in de week aanbieding, thanks xxl

Zal er ook naar kijken maar lopen best wat dingen op dit moment die eraan komen.

Probleem is dat een goody niet zowel bij de 25 als 50 euro kan staan (site loopt vast), als ik de shaker en de bidon dus bij 25euro zet dan kan iemand die 50euro of meer koopt dus geen shaker en bidon kiezen maar slechts 1 van beide. Het goodysysteem moet hiervoor aangepast worden en dit staat op de lijst. Je kan overigens altijd een losse eiwitreep toevoegen zodat je over de 50euro komt ;)

Ah oke, voortaan iets beter kijken dan. Vond het al zo jammer dat ik €0.10 cent onder het bedrag voor 2e goody zat. Wist niet dat er losse eiwitrepen waren :D
Thanks voor snelle antwoord!

• #27.896
Ah oke, voortaan iets beter kijken dan. Vond het al zo jammer dat ik €0.10 cent onder het bedrag voor 2e goody zat. Wist niet dat er losse eiwitrepen waren :D
Thanks voor snelle antwoord!

We verkopen die als enige shop ook los volgens mij, wel lastig in het magazijn maar ik zou zelf ook een reep willen proberen voor ik een hele doos koop ;) En voor ons is het een kleine moeite.

We verkopen die als enige shop ook los volgens mij, wel lastig in het magazijn maar ik zou zelf ook een reep willen proberen voor ik een hele doos koop ;) En voor ons is het een kleine moeite.

gewoon een klein pick straatje met wat losse dozen en problem solved toch? :p

Bestelling is weer geplaatst: 387263

Bedankt voor de aanbieding op het goeie moment XD

Zoek een eitwitshake voor na mijn training. Door de eiwitgate natuurlijk hier terecht gekomen :)
Door de enorme keus kan ik niet echt kiezen. Welke moet ik hebben? Graag wel een grote pot omdat er veel getraind wordt.

Terug
Naar boven