MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ja kortingscode voor nieuwe klanten is:

alhollandi777

deze kun je invoeren als je gaat afrekenen.

Misschien heb je bij B&F meer kans..

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.825
Hoi XXL,

Ik wil jullie isolaat en casein voor het eerst proberen, heb je een kortingscode of zoiets voor me?

mvg

nosc

Isolaat is in de aanbieding nog vandaag met 5euro korting op een 2,5kg pot

ja kortingscode voor nieuwe klanten is:

alhollandi777

deze kun je invoeren als je gaat afrekenen.

:p

Schipper Ralf is naar de haaien met z'n zinkend schip de BodyenFit

:grumble:

If it fits your macros at the bios. De repen zijn een aanrader!

Laatst bewerkt:
Als ik nu bestel komt het dan morgen of woensdag aan?

Ik ga ernaar kijken heb al wat mailtjes verstuurd net.

thx! Olivier is een goede kennis van me, we maken promotie voor elkaar dus leuke samenwerking met MuscleMeat. Leuke mensen daar ook allemaal.

Het is lekker druk hier, hoe noemen ze dat ook alweer? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een plaatje

Weten jullie zo wanneer de Whey Delicious Sample Pack weer op voorraad komt? Heb mij iig aangemeld op de mail :D

Wanneer komt de Whey Delicious Sample Pack weer op voorraad? wil graag bestellen :D

En nog een aantal producten meer maar het wachten is op de sample pack, anders moet ik weer 2x bestellen..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #27.834
Als ik nu bestel komt het dan morgen of woensdag aan?

Woensdag

Voor belgie geld 17:30 als uiterlijk verzend tijd

klopt :thumbs:

Weten jullie zo wanneer de Whey Delicious Sample Pack weer op voorraad komt? Heb mij iig aangemeld op de mail :D

Wanneer komt de Whey Delicious Sample Pack weer op voorraad? wil graag bestellen :D

Ik verwacht 3-4 februari weer dan komen de doosjes weer binnen en kunnen we die vullen.

Pancakes on their waaaaaaayyyyyu [emoji1][emoji1][emoji1] mommommmmm

Is er nog eens gekeken naar quinoa vlokken? Had het eens eerder gevraagd ivm glutenvrij eten.
Als alternatief voor havermout. De natures crops zijn erg goed maar erg duur..

Isolaat en Vitamine D uit de sale bij jullie gehaald :D. Erg tevreden met de smaak banaan, zal mij benieuwen hoe de viatmes zijn!

Zou misschien de bidon (vanaf €50.00) er toch bij gedaan kunnen worden? Kwam namelijk op een hatelijk bedrag van €49,90 uit en ik zo snel mogelijk de B&F Bidon heb weggedaan. Noway dat ik nog gezien wil worden met die fles

bestelling: 386652
Thankssss

Zou misschien de bidon (vanaf €50.00) er toch bij gedaan kunnen worden? Kwam namelijk op een hatelijk bedrag van €49,90 uit en ik zo snel mogelijk de B&F Bidon heb weggedaan. Noway dat ik nog gezien wil worden met die fles

Ik ken het probleem, ik moet ook nog een aantal tanktops met B&F logo vervangen.

Terug
Naar boven