Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René, hebben jullie ook pompoenpitten?
Kan het niet zo snel terugvinden op de site..

Ik heb een vraagje over de zink van jullie huismerk. Welke dosis is net goed om puistjes wat tegen te gaan? Heb ook gelezen dat het de opname van je voedingsstoffen verbeterd, dien je dan iets minder te eten?

Ook lees ik uiteenlopende doseringen, van 15mg (effectief) zink tot 100, 150mg pd... In sommige gevallen wordt er aangeraden er andere mineralen bij te supplementeren zoals koper of ijzer. Wanneer is dit nodig en in welke hoeveelheden dan?

Alvast bedankt :D

Voor puistjes is 50mg per dag al een sterke dosering. Voor BB doeleinden kan je inderdaad 150mg tot 200mg nemen, maar dan moet je je koper in de gaten houden omdat je daar een tekort aan kan (zal) krijgen.

Voor puistjes is 50mg per dag al een sterke dosering. Voor BB doeleinden kan je inderdaad 150mg tot 200mg nemen, maar dan moet je je koper in de gaten houden omdat je daar een tekort aan kan (zal) krijgen.
Puistjes heb ik enkel in de cut (vraag me af waaraan dat zou liggen...) maar in de bulk wil ik zink hoger gaan doseren. Welke verhouding tussen koper en zink dient er dan ingenomen te worden? Dacht ooit iets gelezen te hebben dat koper:zink ongeveer 1;15 á 1:25 diende te liggen. Ben er nu wel niet zeker van :)

goed om te horen, ik vind de pomp super met Fully Loaded :wl: Ik durf het niet precies te zeggen ik moet dan ook nazoeken, het ligt om eerlijk te zijn buiten mijn expertise gebied :o
haha, toch bedankt :p

Ik merk ook niks van creapure in gewichtstoename, nornaal kwam ik wel 2/3 kilo aan.

Puistjes heb ik enkel in de cut (vraag me af waaraan dat zou liggen...) maar in de bulk wil ik zink hoger gaan doseren. Welke verhouding tussen koper en zink dient er dan ingenomen te worden? Dacht ooit iets gelezen te hebben dat koper:zink ongeveer 1;15 á 1:25 diende te liggen. Ben er nu wel niet zeker van :)

haha, toch bedankt :p

hoger in eiwitten dan of iets?

• Topic Starter Topic Starter
  • #27.926
Is geen optie want dat zijn iets te veel pillen per dag en dat krijg ik niet verkocht :p

Weet je al iets meer over de Rice powder?

ik zou het zou niet weten verder.... het rijstpoeder krijg ik twee samples van die we gaan testen. We zijn al bezig met het ontwerp van de zakjes waar het in moet. Oats krijgen we dan ook in een 1kg verpakking en perfect whey komt in een 750gram verpakking :banana:

René, hebben jullie ook pompoenpitten?
Kan het niet zo snel terugvinden op de site..

nee hebben we niet alleen pompoenpitolie, zal eens kijken of we het toe kunnen voegen.

Ik merk ook niks van creapure in gewichtstoename, nornaal kwam ik wel 2/3 kilo aan.

creapure is pure marketing. Een producent heeft de naam geregistreerd en mag deze dus als enige gebruiken en start daarna een enorme promotiecampagne dat dit de beste creatine is (wat helemaal niet zo is). En als consumenten daar meer om beginnen te vragen dan stappen producenten daar noodgedwongen op over en kunnen ze alleen terecht bij jawel! die ene producent ;)

hoger in eiwitten dan of iets?
Niet heel veel verschil (cut: +-180 en bulk: +-150). In de bulk zit ik iets lager in eiwitten, maar nog steeds genoeg, omdat ik me beter voel met iets meer 'gezonde' vetten in mijn bulk. 150g is nog steeds bijna 2g/kg en is naar mijn mening meer dan genoeg. In de cut zit ik iets hoger in eiwitten aangezien ik mijn vetten en mijn carbs eerst redelijk verlaag (stapsgewijs wel) en dan op een bepaald punt meer cardio ga toevoegen en hierdoor meer eiwitten eten om niet teveel ineens onder onderhoud te zakken. Werkt goed genoeg voor mij :)

ik zou het zou niet weten verder.... het rijstpoeder krijg ik twee samples van die we gaan testen. We zijn al bezig met het ontwerp van de zakjes waar het in moet. Oats krijgen we dan ook in een 1kg verpakking en perfect whey komt in een 750gram verpakking :banana:

Volop ermee bezig dus! :thumbs:

nee hebben we niet alleen pompoenpitolie, zal eens kijken of we het toe kunnen voegen.

creapure is pure marketing. Een producent heeft de naam geregistreerd en mag deze dus als enige gebruiken en start daarna een enorme promotiecampagne dat dit de beste creatine is (wat helemaal niet zo is). En als consumenten daar meer om beginnen te vragen dan stappen producenten daar noodgedwongen op over en kunnen ze alleen terecht bij jawel! die ene producent ;)

Top die andere verpakkingen van oats en benieuwd naar rijstpoeder!

Wanneer krijg je omega 3-6-9 weer op voorraad Rene?

Ik zocht een monohydraat en kwam op die uit dus had het besteld, ik ben niet zo gevoelig voor marketing. Heb nu die van jou, die creapure steek ik in de brand ofzo. Of gebruik het om mijn terras te voegen. Goede whey die van 4kg. Lost lekker Op en smaak is prima.

Hey. Wat doet silicium dioxide in roid rage eigenlijk ?

Nou heb ik eergister avond de whey delicious besteld. Pakketbezorger is onderweg en zie ik dat die nu in de weekaanbieding is.. bad luck

Is er toevallig al nieuws over Afterpay? :P

• #27.935
Wanneer krijg je omega 3-6-9 weer op voorraad Rene?

Ik durf het niet te zeggen lastige aanvoer met dit product, kan je tijdelijk mogelijk uit de voeten met die van Swanson of Tested?

Ik zocht een monohydraat en kwam op die uit dus had het besteld, ik ben niet zo gevoelig voor marketing. Heb nu die van jou, die creapure steek ik in de brand ofzo. Of gebruik het om mijn terras te voegen. Goede whey die van 4kg. Lost lekker Op en smaak is prima.

Goed om te horen!

Nou heb ik eergister avond de whey delicious besteld. Pakketbezorger is onderweg en zie ik dat die nu in de weekaanbieding is.. bad luck

ja dat is een probleem wat onlosmakelijk verbonden is aan het houden van aanbieden, pm me je bestelnummer eens.

Is er toevallig al nieuws over Afterpay? :P

We krijgen een grote update van de site vrijdag en daarna is er tijd om dat te implementeren, dus ik verwacht voor volgende week vrijdag dat dit kan.

Hey. Wat doet silicium dioxide in roid rage eigenlijk ?
Ik dacht dat silicium goed was voor het kraakbeen, collageen en elastine. Ben er niet 100% zeker van en weet ook niet of het een meerwaarde heeft indien dit gesupplementeerd wordt...

komt er nog arginine poeder? citruline is er wel

• #27.938

Had ik deze week ook voor :D. Had erop gegokt dat de All Day Proteïn en/of Night Protein in de aanbieding gingen. Is ook maar 5 euro natuurlijk.

En wat de night protein betreft had ik gelijk, dus die bestel ik deze of begin volgende week normaal gezien :)

• #27.940
Had ik deze week ook voor :D. Had erop gegokt dat de All Day Proteïn en/of Night Protein in de aanbieding gingen. Is ook maar 5 euro natuurlijk.

En wat de night protein betreft had ik gelijk, dus die bestel ik deze of begin volgende week normaal gezien :)

:thumbs:

Terug
Naar boven