AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
Heujj René, ik denk hou je ff op de hoogte wat betreft de stack Neovar en IGF-2.. Dat wou je weten ;)

Qua prestaties valt het wel mee, gaat nét iets beter.. niet super.
Qua pomp: tja, wat zal ik zegggen.. SUPER!!
Qua fysiek: ik zie er al een stuk voller en gespierder uit met die stack.. en ik heb nog een week of 2 te gaan :D :D :D

dus dan weet je dat..

Ok thanks!

Heb net mn zending binnen gekregen :D geen goodies though :(

^^

Ik kreeg via een ander topic een verwijzing door naar dit topic, omdat XXL Nutrition zeer goed blijkt te zijn. XXL Nutrition verkoopt een hoop producten, en ik vroeg me af welk product er het beste is om te bulken én puur natuurlijk is? Geen rare toegevoegde rotzooi of spul waar je zenuwachtig of super druk van wordt, ik wil alleen maar meer spieren. Ik heb ADHD dus ik denk niet dat zo'n druk-maker een goede invloed op mij zou hebben, zou waarschijnlijk helemaal doordraaien. Hou daar dus even rekening mee.

hee Marly ik heb ook ADHD..

weinig supplementen waar je als ADHD'er niet zenuwachtig van wordt. ik hecht er alleen niet zo veel waarde aan.

Creatine, Glutamine en Whey wordt je niet zenuwachtig van.. Beloofd.

Bedankt, dat is fijn om te weten! En how about Taurine en BCAA's, enig ervaring daarmee?

Dit in het geheel zijn de ingrediënten van de Mega Grow, ik denk dat dat de beste is (?) om te bulken. Vandaar dat ik het graag zou weten.

Bedankt, dat is fijn om te weten! En how about Taurine en BCAA's, enig ervaring daarmee?

Dit in het geheel zijn de ingrediënten van de Mega Grow, ik denk dat dat de beste is (?) om te bulken. Vandaar dat ik het graag zou weten.

van Taurine kan een "normaal" mens zich beter concentreren.. Jij en ik, door onze ADHD, worden hier gauw zenuwachtig van..

Dit betekend niet dat je supplementen met Taurine niet moet nemen ofzo hoor ;) Als er maar een "gezonde" dosis in zit.. :D

BCAA's zijn volgens mij altijd goed..

Is 1,5g Taurine per 50g een gezonde dosis?

Ik heb de site van XXL Nutricon even goed bekeken, en ik zag dat de 'Whey Protein Instant' zeer goed wordt beschouwd. Ik heb de reviews bekeken, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van, mensen zeiden alleen maar dat het lekker smaakt enzo. Wat is het effect van het innemen van de Whey, groei je er echt door of niet? Zo ja, is dit het beste product om te groeien van XXL Nutricon.

Eigenlijk is mijn vraag die ik al de hele tijd post dus eigenlijk: Welk product met alleen natuurlijk ingrediënten van XXL Nutricon is het beste om te groeien, dus welke levert het meeste resultaat bij 2 à 3 keer trainen per maand, na ongeveer een maand?

De naam van de Mega Grow belooft veel goeds, maar ik heb van het topic 'Welke supplementen heb ik nodig?' geleerd dat ik niet naar de naam of naar het merk moet kijken. Het product zelf moet bewezen resultaat bieden. Vandaar dat ik graag hoor welke het beste is om te groeien van de mensen die er ervaring mee hebben.

Ik heb de site van XXL Nutricon even goed bekeken, en ik zag dat de 'Whey Protein Instant' zeer goed wordt beschouwd. Ik heb de reviews bekeken, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van, mensen zeiden alleen maar dat het lekker smaakt enzo. Wat is het effect van het innemen van de Whey, groei je er echt door of niet? Zo ja, is dit het beste product om te groeien van XXL Nutricon.

Eigenlijk is mijn vraag die ik al de hele tijd post dus eigenlijk: Welk product met alleen natuurlijk ingrediënten van XXL Nutricon is het beste om te groeien, dus welke levert het meeste resultaat bij 2 à 3 keer trainen per maand, na ongeveer een maand?

De naam van de Mega Grow belooft veel goeds, maar ik heb van het topic 'Welke supplementen heb ik nodig?' geleerd dat ik niet naar de naam of naar het merk moet kijken. Het product zelf moet bewezen resultaat bieden. Vandaar dat ik graag hoor welke het beste is om te groeien van de mensen die er ervaring mee hebben.

ik neem normaal de whey maxx van vpl... kost 100 euro voor 4.4kg, nu heb ik voor de eerste maal 'Whey Protein Instant' gekocht en is veel goedkoper en heb de voedingswaarden vergeleken... wat een verschil man bijna alles zit er het dubbele in en soms meer dan het dubbele, en ik die dacht dat de whey maxx een goed product was...

• #2.791

Ik zou je whey proteine instant aanraden. en je noemt Mega Grow.. dat vind ik ook een aanrader. geeft je echt meer kracht en trainingenergie.

Rene

• #2.792
ik neem normaal de whey maxx van vpl... kost 100 euro voor 4.4kg, nu heb ik voor de eerste maal 'Whey Protein Instant' gekocht en is veel goedkoper en heb de voedingswaarden vergeleken... wat een verschil man bijna alles zit er het dubbele in en soms meer dan het dubbele, en ik die dacht dat de whey maxx een goed product was...

Whey instant = :thumbs: mooi dat je tevreden bent!

René

Ik ben verslaafd aan die whey:( zit heel de dag te denken, yesss strax shake
heel irri

• #2.794
:shake:

zeg rene, ff opmerking, die banner van xxl bovenaan de pagina is niet "clickable" ....misschien beter als dat wel zo was? :P

Kan je met visa betalen of is het enkel paypal?

gewoon overschrijven, makkelijk toch?

Terug
Naar boven