Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik had op die site een 1kg pot Whey besteld (mijn eerste supplement, na veel goede verhalen voor dit bedrijf gekozen).
Smaak: choco.
Ik las dat de smaak goed was, net als de oplosbaarheid. Maar waarom krijg ik het nauwelijks in water (of melk) opgelost en smaakt het écht vies?
Iemand tips voor de oplosbaarheid verbeteren? Roer nu met een lepel, heb geen shaker.

Ik had op die site een 1kg pot Whey besteld (mijn eerste supplement, na veel goede verhalen voor dit bedrijf gekozen).
Ik las dat de smaak goed was, net als de oplosbaarheid. Maar waarom krijg ik het nauwelijks in water (of melk) opgelost en smaakt het écht vies?
Iemand tips voor de oplosbaarheid verbeteren? Roer nu met een lepel, heb geen shaker.

Met een lepel? hehe nee je moet het wel goed kunnen shaken. Shaker kopen dus hé

Grtz

keej dan ;)
Daar wacht ik nog mee tot de volgende pot. Is er geen stofje wat het wat oplosbaarder maakt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.765

Als je onze whey niet opgelost krijgt dan lukt je dan met geen enkele whey..
Onze whey is instant dus zeer goed oplosbaar. Als iemand zegt.. hee de smaak vind ik niet zo.. dan kan ik dat mss begrijpen omdat over smaak niet te twisten valt. De 1 vind iets lekker en de ander niet.. Maar zeggen dat onze whey niet goed oplost.... dan heb je nog nooit andere whey gehad denk ik.

Maar eigenlijk.. en de naam zegt het al ;) het beste is om je shake te shaken met een shakebeker ;)

René

Als je onze whey niet opgelost krijgt dan lukt je dan met geen enkele whey..
Onze whey is instant dus zeer goed oplosbaar. Als iemand zegt.. hee de smaak vind ik niet zo.. dan kan ik dat mss begrijpen omdat over smaak niet te twisten valt. De 1 vind iets lekker en de ander niet.. Maar zeggen dat onze whey niet goed oplost.... dan heb je nog nooit andere whey gehad denk ik.

Maar eigenlijk.. en de naam zegt het al ;) het beste is om je shake te shaken met een shakebeker ;)

René

Klopt, staat ook in mn post. Mijn eerste supplement.
Ik koop volgende keer weer bij jullie, probeer dan wel ander smaakje en doe er een shakebeker bij.

heb mn bestelling ook weer gedaan :

5kg CCG vanillie :D
1x nitrocrea
1x Xtargo
1x Taurine caps.

nu toch maar met een machtiging....anders heb ik het morgen niet (A)

Laatst bewerkt:
mijn bestelling vandaag binnen gekregen
*Whey protein instant
*protein 80
*dextrojuice
*nog een potje xtend voor een vriend

nu heb ik een shake gemaakt met whey, en dextrojuice maar die is niet te drinken. momenteel drink ik tijdens de training 2liter water gemengt met 3 schepjes xtend, zou het een mogelijkheid zijn om daar een schepje dextrojuice bij toe te voeggen en samen opdrinken tijdens de training en niet erna? en dan na de training direct een wheyshake?

heb mn bestelling ook weer gedaan :

5kg CCG vanillie :D
1x nitrocrea
1x Xtargo
1x Taurine caps.

nu toch maar met een machtiging....anders heb ik het morgen niet (A)

ben vorige week begonnen aan de nitrocrea..
prima spul kan ik je vertellen, als je beetje bikkel bent doe je het gewoon met water, zelfs met vruchtenssap is het al niet lekker ;)

*Whey protein instant
*protein 80
*dextrojuice

nu heb ik een shake gemaakt met whey, en dextrojuice maar die is niet te drinken. momenteel drink ik tijdens de training 2liter water gemengt met 3 schepjes xtend, zou het een mogelijkheid zijn om daar een schepje dextrojuice bij toe te voeggen en samen opdrinken tijdens de training en niet erna? en dan na de training direct een wheyshake?

dit valt toch goed mee :D
welke smaak heb je van whey ?
ik doe altijd 30g whey, 30g dextrojuice, 5g nitrocrea. pak gewoon half litertje water dan valt de zoete smaak nog mee hoor:)
gewoon zuipen die handel :meal:

dit valt toch goed mee :D
welke smaak heb je van whey ?
ik doe altijd 30g whey, 30g dextrojuice, 5g nitrocrea. pak gewoon half litertje water dan valt de zoete smaak nog mee hoor:)
gewoon zuipen die handel :meal:

smaak is choco, ben het ook niet gewoon om de shake met water te nemen en dan nu water, whey en dextrojuice ging naar mijn smaak niet echt samen...

heb ook minder water gedaan omdat mijn shaker een totale inhoud bevat van een halve liter...

• #2.774
*Whey protein instant
*protein 80
*dextrojuice

:thumbs:

Jammer genoeg niet voor 4 uur kunnen bestellen, omdat ik mailtje nog niet heb gekregen.

2x redline (aanbieding)
1x zma
1x 2,5 kg aardbei instant whey
1x multivit

kan ik weer een tijdje vooruit.

Ik ga volgende keer zéker nitrocrea uitproberen.

Dure merken werken amper even goed bij mij..
Dus dan maar XXLnutrition lekker cheap en doet wat het moet doen :thumbs:

Ik ga volgende keer zéker nitrocrea uitproberen.

Dure merken werken amper even goed bij mij..
Dus dan maar XXLnutrition lekker cheap en doet wat het moet doen :thumbs:

goedkoop vs welk ander duur merk dan ook..

ik heb wat verschillende crea's geprobeerd en bij mij maakt het niks uit. crea is crea

Heujj René, ik denk hou je ff op de hoogte wat betreft de stack Neovar en IGF-2.. Dat wou je weten ;)

Qua prestaties valt het wel mee, gaat nét iets beter.. niet super.
Qua pomp: tja, wat zal ik zegggen.. SUPER!!
Qua fysiek: ik zie er al een stuk voller en gespierder uit met die stack.. en ik heb nog een week of 2 te gaan :D :D :D

dus dan weet je dat..

• #2.780
Jammer genoeg niet voor 4 uur kunnen bestellen, omdat ik mailtje nog niet heb gekregen.

2x redline (aanbieding)
1x zma
1x 2,5 kg aardbei instant whey
1x multivit

kan ik weer een tijdje vooruit.

Ja de laatste dagen zit er een vertraging in de bevestigingmail.. geen idee waarom. Maar we gaan naar een andere hoster in de loop van volgende week. Hoop zonder al teveel problemen.

René

Terug
Naar boven