XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hoe en wanneer gebruiken jullie die complex carb gainer ???

sochtends bij het ontbijt...half 11, half 1 en na het trainen :D....100/50/50/100 gram

200g das lekker farten

scheiten moest ik toch al veel meer sinds al dit :D t gaint wel als de hel...tenminste had vanochtend getraint en stond op de weegschaal en gaf 87-88 aan :D ik blij. maarja sochtends weeg ik 84-85 hoewel dat ook weer ene paar dagen geleden was.

Ik wil whey bestellen bij XXL, dan kan ik kiezen tussen whey instant en whey 80.
Mijn doel is mijn vetpercentage omlaag brengen door KT en (een beetje) cardio te doen.
Welke whey moet ik kopen?

instant zijn snelle eiwitten ( bv voor na het trainen ) en pro 80 is voor overdag ; mix van verschillende eiwitten zowel langzame als snelle.

Ok top, ik heb ook BCAA's en Instant whey besteld...
Maar hoe moet je het dan innemen?
Opstaan: Instant whey
Voor trainen whey+bcaa(zelfde tijdstip)
Na trainen whey+bcaa(zelfde tijdstip)
Gaat dit niet ten koste van de BCAA's?

Hallo gasten,

Ik heb een vraag.. Ik heb de Complex Carb Gainer aanbevolen gekregen omdat hij beter zou zijn voor bulken dan de Whey Protein Instant. Maar waarom is dat dan zo, welk ingrediënt in de Complex Carb Gainer zorgt daar dan voor?

Hallo gasten,

Ik heb een vraag.. Ik heb de Complex Carb Gainer aanbevolen gekregen omdat hij beter zou zijn voor bulken dan de Whey Protein Instant. Maar waarom is dat dan zo, welk ingrediënt in de Complex Carb Gainer zorgt daar dan voor?

De complexe carbs ;)

Hallo gasten,

koolhydraten dus :D

:roflol: spuit 11

btw die nieuwe indeling van de site is wel relaxter...dat je de nieuwe producten eerst ziet :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.831
btw die nieuwe indeling van de site is wel relaxter...dat je de nieuwe producten eerst ziet :D

o hahah dat was een foutje..

ik wilde in de lijst met nieuwe producten (de altijd onderaan stond)
het nieuwste product bovenin die lijst hebben. nu komt het nieuwste product steeds onderaan in de lijst. Maar ik heb de wens niet helemaal duidelijk overgebracht.

In de loop van de week gaan we over naar een andere hoster ook. Hoop zonder al te veel problemen. En dan hebben we ook meteen IDEAL.

René

Net ook een bestelling uitgevoerd:

Complex Carb Gainer 5 kg (Vanille, Banaan), aantal:1, prijs: 60.00
DextroJuice 1500 gr, aantal:1, prijs: 12.95
Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50

Hopelijk komt het snel aan... (betaling ok ;))
Groeten Steve

ik heb trouwens nog 2 opmerkingen over xxl
wie wil ze horen? :D :p

zo ik dacht vanochtend van....ahhh dat zal toch wel meevallen de smaak van nitrocrea dus ik nam het met water :roflol: man wat is dat spul vies.

zo ik dacht vanochtend van....ahhh dat zal toch wel meevallen de smaak van nitrocrea dus ik nam het met water :roflol: man wat is dat spul vies.

Bericht van XXL Nutrition:

Gelieve dit pakket terug te sturen, door een kleine administratieve oncorrectheid hebben wij [XXL no nonsense Nutrition] een emmer chemisch afval gestuurd ipv de bestelde NitroCrea. Ik dank u voor uw begrip.

René

dat was ik hoor, ha.....ha

:roflol: je zou het bijna denken :D

Terug
Naar boven