- Waardering
- 4.382
en andere broeken komen die er ook in de nabije toekomst?
Ook dat loopt maar zit nog in de samplefase net als nieuwe tanktops. We stappen over van producent en dat gaat allemaal tijd kosten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en andere broeken komen die er ook in de nabije toekomst?
Kan ik me voorstellen, we gaan nu werken aan nieuwe shirt met V hals en een andere pasvorm. Maar dat gaat nog zeker maanden duren voordat die komen.

Ik ben vanaf heden ook overgestapt.
Heb ff t topic van de whey test doorgenomen, vertrouw ze voor geen meter meer.
Zeker hoe ze gereageerd hebben kan je niet maken richting je klanten, grootheidswaanzin noemen ze dat geloof ik.
ik zal voortaan bij xxlnutrition bestellen
Van de week ff een nieuwe pre-workout kopen

Protein Plus ik zal daar eens naar kijken. Edit > één van onze leveranciers heeft dit product. Binnen nu en 2 weken hebben we het op stock de 453gram
thx!Hoi Rene! Denk je komende week dit pindameel binnen te krijgen? Ben ongeduldig om mijn bestelling te plaatsenthx!
Hey René, is het mogelijk om ipv goodies ook wat preworkout samples te krijgen? Van verschillende merken uiteraard. Dit ivm dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/preworkout-sample-kit-krijgen-ergens-370996/
volgens mij is het besteld (doe dat niet zelf) ik check het morgenochtend en laat het je weten.
Het is nog niet besteld zie ik, dan wordt het vandaag of morgen besteld samen met andere dingen en zal het volgende week hier zijn.
Ah ok, thnx, die tekst vind ik persoonlijk iets te overdreven om mee te gaan lopen![]()

+1 Fan van lekker afkledende (sport)kleding en de kleding van XXL zit prima! Ik houd er echter persoonlijk ook meer van als de tekst of logo iets minder prominent aanwezig is. Less = more![]()

aha ja die even kijken, ja is retour. PM me even je adres dan stuur ik het opnieuw op.
Vandaag wel in goede orde ontvangen, bedankt voor de extra samples!
, hoop dat de producten je bevallen.Hé rene, je moet herbalife eens een bezoekje brengen a
, ze kraken xxl Nutrition af en vergelijken de inhoud met body en fit

o echt? haha waar doen ze dat dan?
Als er iets te duur is dan is het wel herbalife dat gaat niet om de producten maar om het piramidesysteem![]()