AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.381
herballife is een bewezen scam.

er zijn nog wel een paar van die piramide systemen, vemma bijvoorbeeld.

Mijn gf volgt dat (niet dat ik dat goedkeur) en ze wou dat ik meeging naar haar controle omdat ik er commentaar op heb.

Ik moet naar een seminarie komen met atleten want tegen mijn argumenten kon ze niet echt op. En ze zei nog 'misschien moet jij hier komen werken' :o

Die mensen roepen vaak iets en als je er dieper op ingaat weten ze het niet meer en begint het stotteren. Is echt voor onwetende huisvrouwen volgens mij dat Herbalife :p

hoeveel kosten die supps nou eigenlijk want ze maken een groot geheim van de prijs.

Ik had de cappucino whey delicious geproefd en is echt heerlijk, heb nog een zakje en wou er zon ijskoffie van maken, hoe kan ik dit het beste doen:p?

Ja hij is echt heerlijk, pak denk binnenkort gewoon 1kilo pot om van de zomer ijskoffie te maken daarmee

er zijn nog wel een paar van die piramide systemen, vemma bijvoorbeeld.

Die mensen roepen vaak iets en als je er dieper op ingaat weten ze het niet meer en begint het stotteren. Is echt voor onwetende huisvrouwen volgens mij dat Herbalife :p

dat was echt verschrikkelijk. Sprak zichzelf vaak tegen en ontweek mijn vragen/argumenten of zei wat bullshit

hoeveel kosten die supps nou eigenlijk want ze maken een groot geheim van de prijs.
Geen idee, zal morgen eens kijken of ik dat blad vind

Gozer bij mij in de gym had het over €100 voor een pot proteine van 1kg... (soort maaltijdvervanger)
Kilo normale proteine kost rond de €45.

• #28.390
Hoi René, enig idee wanneer de zwarte basic shirtjes van XXL weer binnen komen?

• #28.396
Hoi René, enig idee wanneer de zwarte basic shirtjes van XXL weer binnen komen?

Die komen niet meer in dit model. We stappen over om een soepelere stof en een V-Hals. Ook gaan we naar een andere producent. Dit gaat alleen nog wel enkele maanden duren allemaal.

Dit is de prijslijst en macro's van die standaard shake

Ze werken wel met kortingen

uploadfromtaptalk1424256509062.jpg

uploadfromtaptalk1424256518379.jpg

PakjeGemak werkt niet, ik krijg een undefined error. Kan geen locatie kiezen.

post een normale screenshot n*ger.

brb even mijn vergrootglas pakken om dat te kunnen lezen.

Terug
Naar boven