MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey rene,

Even vragen of mijn pakje vandaag op de post is gegaan.
Zoja, heb ik het dan morgen of?
Bedankt!

XXL_Nutrition zei:
nope toevallig niet... maar we doen er wel alles aan om goede supplementen snel en tegen scherpe prijzen te leveren.

Ik denk wel aan korte acties met speciale DBB aanbiedingen waar we dan hier de link posten.

René

Een speciale Xtend aanbieding zit er niet in? ;)

Love that shit! :D

Ik raad XXL nutrition altijd aan bij vrienden.
Ik heb al veel dingen bij hun besteld

Ze leveren verschrikkelijk snel, heb nog nooit problemen gehad.

Wil alleen dat het gratis t-shirt terugkomt !!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.866
Ik raad XXL nutrition altijd aan bij vrienden.
Ik heb al veel dingen bij hun besteld

Ze leveren verschrikkelijk snel, heb nog nooit problemen gehad.

Wil alleen dat het gratis t-shirt terugkomt ! ! !

Ja die komen weer voor de zomer..

Momenteel zit ik op MDY met whey shakes
Na alle positieve verhalen over XXL Nutrition ga ik zeker over op XXL
Klasse ;)

De glutamine pot wordt straks dezelfde als de creatine pot. En je moet die altijd een beetje schuin houden.

Bij mij was de whey toen gewoon 15 gram per schep.. hangt er vanaf hou je het uitschept ook. Los vanuit de whey of met een beetje druk. Verder helemaal vlak of iets er bovenuit. 10 gram lijkt me stug....

René

gewoon los vanuit de whey en vlak vanaf het randje en dus niet opgehoopt.
dat is 10gram bij mij.

ik ga het niet aandrukken, hallo zeg :D

heb een vraagje over de vit C1000 :p

Gebruik:Voor een toereikende dosering 1 maal daags 1 tablet met voldoende water innemen.Indien men intensief sport of rookt kan men 2 tabletten per dag nemen.

wat heeft een roker met vit C te maken :p

heb een vraagje over de vit C1000 :p

Gebruik:Voor een toereikende dosering 1 maal daags 1 tablet met voldoende water innemen.Indien men intensief sport of rookt kan men 2 tabletten per dag nemen.

wat heeft een roker met vit C te maken :p

Sigarettenrook breekt vitamine C af.

ok bedankt dat wist ik niet

edit:
dit is blijkbaar mijn 3000e post ook :p:banana:

René, ff vraagje he: denk jij die Jungle Warfare nog lang in je assortiment te hebben? Dit i.v.m. het veelbesproken topic "Jungle Warfare = Steroide"

Even iets vragen ivm verzenden naar België

Het komt wel eens voor dat ik een webshop vind in NL die geen verzendkosten aanrekenen om naar B te verzenden, ofwel vanaf een bepaald bedrag.
Blijven jullie huidige verzendskosten of zijn daar nog aanpassingen uitvoerbaar ?

Ik heb in jullie gamma zitten zoeken achter een lean gainer, maar heb geen gevonden. Kan bij jullie "Lean Gainer" van Interactive Nutrition besteld worden? Want ik heb gezien dat jullie wel Mammoth van Interactive Nutrition verkopen.

Ik heb in jullie gamma zitten zoeken achter een lean gainer, maar heb geen gevonden. Kan bij jullie "Lean Gainer" van Interactive Nutrition besteld worden? Want ik heb gezien dat jullie wel Mammoth van Interactive Nutrition verkopen.

Zie post 2848 in dit topic;)

Had dit wel gezien, maar ik wist niet of dit over dezelfde ging.
Toch bedankt magnusje.

damn... ik rook :D

Terug
Naar boven