XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

opmerking 1: je openingen van de potjes (zoals creatine,glutamine en bcaa) zijn echt veelste smal
ik krijg mijn klauwen er niet in :mad:

opmerking 2: op de gebruiksaanwijzing van de whey protein instand, staat dat 1 maatschepje uit 15 gram bestaat, maar ik heb het na gewogen (wel 3x :D) en tis maar 10 gram!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.842
opmerking 1: je openingen van de potjes (zoals creatine,glutamine en bcaa) zijn echt veelste smal
ik krijg mijn klauwen er niet in :mad:

vooral bij de glutamine is het een trauma omdat het zo lange pot is.

opmerking 2: op de gebruiksaanwijzing van de whey protein instand, staat dat 1 maatschepje uit 15 gram bestaat, maar ik heb het na gewogen (wel 3x :D) en tis maar 10 gram!!

De glutamine pot wordt straks dezelfde als de creatine pot. En je moet die altijd een beetje schuin houden.

Bij mij was de whey toen gewoon 15 gram per schep.. hangt er vanaf hou je het uitschept ook. Los vanuit de whey of met een beetje druk. Verder helemaal vlak of iets er bovenuit. 10 gram lijkt me stug....

René

Is die leangainer eigenlijk al binnen,want zie het niet op de site staan.

René, hoe zit het trouwens met L-Tryptofaan icm eiwitten voor het slapen gaan? Hoe kan ik dit het beste combineren met mijn bakje kwark?

• #2.850
We zijn over naar de nieuwe hoster.. zonder al te veel problemen lijkt wel..

Nu hebben we binnen enkele dagen ook IDEAL :D

René

We zijn over naar de nieuwe hoster.. zonder al te veel problemen lijkt wel..

Nu hebben we binnen enkele dagen ook IDEAL :D

René

ah heb net me bestelling overgeschreven op de oldschool manier vanmiddag, maar iDEAL is wel goed, vind ik stuk handiger ( voor de volgende keer xD ) kudo's voor XXL nutrition!

gr

• #2.854
Maar hoe moet instany whey icm bcaa capsules worden ingenomen dan?

Is er toevallig geen dbb.com korting? :D

• #2.858
Is er toevallig geen dbb.com korting? :D

nope toevallig niet... ;) maar we doen er wel alles aan om goede supplementen snel en tegen scherpe prijzen te leveren.

Ik denk wel aan korte acties met speciale DBB aanbiedingen waar we dan hier de link posten.

René

nope toevallig niet... ;) maar we doen er wel alles aan om goede supplementen snel en tegen scherpe prijzen te leveren.

Ik denk wel aan korte acties met speciale DBB aanbiedingen waar we dan hier de link posten.

René

Dat zou nu eens een mooi initiatief zijn :D
Ik ben normaal gezien er erg voor om mijn spullen uit amerika te halen maar ik moet zeggen dat jullie WG een erg mooi prijsje heeft ;)

• #2.860
Dat zou nu eens een mooi initiatief zijn :D
Ik ben normaal gezien er erg voor om mijn spullen uit amerika te halen maar ik moet zeggen dat jullie WG een erg mooi prijsje heeft ;)

Het halen van eiwitten en weightgainers uit de USA daar is de fun wel van af mede door de prijsverhogingen daar. Ik ben erg tevreden ... trots mss zelf wel op de eigen XXL lijn. Het zijn allemaal echt goede supplementen die we met veel zorg hebben samengesteld. We hebben geen concessies gedaan met inkoop van grondstoffen. Ik denk dat we daarom ook zoveel vaste klanten hebben die steeds weer trouw bij ons bestellen.

René

Terug
Naar boven