MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ubergeile aanbiedingen weer...

*must not order* :o

Hydrolisaat is een heel lastig product om smaken mee te maken. Dat komt omdat het door het voorverteren heel bitter is van nature.
Dat weet ik. Maar omdat de koffie-smaak ook wat bitterder is lijkt het me juist wel een mogelijk optie.
Al kan ik me hierin natuurlijk ook enorm vergissen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #28.425
Dat weet ik. Maar omdat de koffie-smaak ook wat bitterder is lijkt het me juist wel een mogelijk optie.
Al kan ik me hierin natuurlijk ook enorm vergissen.

Dat zou best kunnen maar aangezien koffiesmaak geen populaire smaak is zal deze er sowieso niet snel komen ;)

Terug een bestelling geplaatst ;)
2de pot Max performance! Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben van dit product.
Gans de dag een goede energie zonder dipje of rush, zoals bij de omschrijving staat : .. Je lichaam de gehele dag ondersteunt bij de vorming van energie .. Klopt volledig.Top product!
Jullie oats ook besteld .. Blijkbaar een toets kaneel in de smaak? Of heb ik dat verkeerd?
Als opmerking een voorkeur smaak voor de whey sample opgegeven :thumbs:

• #28.429
Terug een bestelling geplaatst ;)
2de pot Max performance! Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben van dit product.
Gans de dag een goede energie zonder dipje of rush, zoals bij de omschrijving staat : .. Je lichaam de gehele dag ondersteunt bij de vorming van energie .. Klopt volledig.Top product!
Jullie oats ook besteld .. Blijkbaar een toets kaneel in de smaak? Of heb ik dat verkeerd?
Als opmerking een voorkeur smaak voor de whey sample opgegeven :thumbs:

Ik neem zelf nu ook al een tijdje max performace en vind het echt top. Het is alleen slecht uit te leggen aan klanten wat het nu precies is voor product. Het bevat alle stoffen in een hoge dosering en het duurt enkele voordat je de werking begint te merken. Maar dan heb je een fitter gevoel de hele dag door.

In neem zelf nooit oats dus zou het niet direct weten maar ik hoor het vaker dus ik neem aan dat dit zo is.

Voorkeur van whey sample moet goed komen we hebben alleen geen yoghurt framboos samples.

Ik neem zelf nu ook al een tijdje max performace en vind het echt top. Het is alleen slecht uit te leggen aan klanten wat het nu precies is voor product. Het bevat alle stoffen in een hoge dosering en het duurt enkele voordat je de werking begint te merken. Maar dan heb je een fitter gevoel de hele dag door.

Can confirm!

Delicious Protein Pudding met chocolade geprobeerd en die is ook goedgekeurd :D
Heb er stukjes pure cacao bijgedaan voor wat meer crunch
En heeft er al iemand geprobeerd om een schep vanille en een schep chocolade pudding te maken, wordt ie dan ook zo wit met bruin als in de winkel vraag ik mij af?

• #28.434
Delicious Protein Pudding met chocolade geprobeerd en die is ook goedgekeurd :D
Heb er stukjes pure cacao bijgedaan voor wat meer crunch
En heeft er al iemand geprobeerd om een schep vanille en een schep chocolade pudding te maken, wordt ie dan ook zo wit met bruin als in de winkel vraag ik mij af?

ik denk dat de kleuren zich helemaal mengen. Als je dat effect wilt moet je ze apart shaken en daarna naast elkaar uitschieten in een glas/kom.

M'n whey appeltaart gaat te snel op:( Moet zeggen dat hydrolisaat banaan een rare geur heeft, maar de smaak is goed!

• #28.436
M'n whey appeltaart gaat te snel op:( Moet zeggen dat hydrolisaat banaan een rare geur heeft, maar de smaak is goed!

Je zou whey hydrolysaat puur eens moeten proeven en ruiken :o het mag een wonder heten dat we dit lekker hebben kunnen maken. hydrolysaat is van nature heel bitter en niet zo neutraal als whey concentraat of isolaat van smaak.

Je zou whey hydrolysaat puur eens moeten proeven en ruiken :o het mag een wonder heten dat we dit lekker hebben kunnen maken. hydrolysaat is van nature heel bitter en niet zo neutraal als whey concentraat of isolaat van smaak.

Eetbaar is meer op zijn plaats :D

Hydrolisaat is zoals een shake een hoort te zijn, de meeste 'normale' eiwitshakes zijn in eerste instantie gewoon lekker en de werking is bijzaak.

Voor mij niks anders dan de XXL-hydrolisaat :1e:

Die arme buren van mij, pakket was vertraagd dus ik was al op vakantie. Die hebben nu al een week 2 pakketten van 10kg per stuk in huis. Vandaag gelukkig eindelijk naar huis :D

Rene, al een paar bestelling achter een zie ik dat die diet drink bij de sales staat. Gaan die eruit ofzo?

Terug
Naar boven