MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

whehe zit in die multivit. van De Tuinen... overschot aan vitaminen wat een sporter nodig heeft :D

die neem ik altijd, dus ik kan blijven roken..

Ik wil nog steeds een sample voordat ik iets ga aanschaffen hier.

Ja oke,

vond mijn eiwit shake van PS niet goed, moest bijna overgeven van die shit dus no thanks!

Hey Rene,

Snelle levering!!
Zondag besteld vandaag in huis, bedankt!

Had nog vraagje ivm carb gainer:
Tot nog toe nam ik alleen whey shakes waar ik smorgens bij het ontbijt 50gram brinta bij deed. kan ik dat ook gewoon bij die carb shake of is dat overbodig? Normaal doe ik 30gr whey op 300ml water en 50gr brinta erbij. kan ik nu 300ml water 50gr brinta en 50gr complex carb gainer doen of bij het ontbijt alleen die gainer zonder brinta?

Denk die carb gainer bij het ontbijt en half uur na training te nemen, wat denken jullie hiervan??

Ik had zondag besteld en gister al in huis, toppie O_O

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.889
René, ff vraagje he: denk jij die Jungle Warfare nog lang in je assortiment te hebben? Dit i.v.m. het veelbesproken topic "Jungle Warfare = Steroide"

Zodra het op de verbodenlijst komt in NL dan gaat het er per direct uit. Ik zal deze week de tekst wat aanpassen op de site mbt een evt waarschuwing.

Ren130

• #2.890
Hey Rene,

Snelle levering!!
Zondag besteld vandaag in huis, bedankt!

Had nog vraagje ivm carb gainer:
Tot nog toe nam ik alleen whey shakes waar ik smorgens bij het ontbijt 50gram brinta bij deed. kan ik dat ook gewoon bij die carb shake of is dat overbodig? Normaal doe ik 30gr whey op 300ml water en 50gr brinta erbij. kan ik nu 300ml water 50gr brinta en 50gr complex carb gainer doen of bij het ontbijt alleen die gainer zonder brinta?

Denk die carb gainer bij het ontbijt en half uur na training te nemen, wat denken jullie hiervan??

Ben even trager met reageren van heb een griepje te pakken :o

Er hoeft in principe niets meer bij... je kan evt 20gram brinta bij doen ofzo

zo net ff bestelling gedaan

5kg CCG (vanille en banaan, ben benieuwd hoe die banaan smaakt :meal:)
1x supercharge

hopelijk hebben jullie nog een paar sampletjes in petto :D
geen echt grote bestelling deze keer... geld rijkt niet ver genoeg:) en met die l-tryptofaan ga ik ook nog even wachten

veel beterschap met je griepje kerel !

1x supercharge

geen echt grote bestelling deze keer... geld rijkt niet ver genoeg:) en met die l-tryptofaan ga ik ook nog even wachten

Ben een vanille-smaak-addict, maar de banaansmaak van CCG overtreft alles!;)

ik heb vorige week DextroJuice, Protein 80 en Multivit besteld en moet zeggen dat de smaak van Protein 80 echt super is, over Dextrojuice ben ik ook zeer tevreden en over de Multivit valt weinig te zeggen.

gr romano

• #2.895

1x supercharge

Ja bedankt... ik heb vanacht 2 dekbedden, 2 kussens, 5 badstof trainigsshirts, 2 handdoeken en 2 badlakens zeikend nat gezweten :o ..

Dan ben ik blij dat ik een super goede maat heb hier die bij me werkt :D . ik heb al een paar dagen geen emmer eiwit gezien....

We hebben geen enkel shirt meer.. alles is op...

Rene

• #2.896
Mensen die dinsdag, woensdag en donderdag besteld hebben.. krijgen jullie een bevestigingsmail? gaat niet helemaal goed op 1 of andere manier hier volgens mij,

René

da bevestigingsmail die ik gehad heb kwam wel maar zat nu voor de 1e keer bij mijn ongewenste mails (ja hotmail:p)

maar het email adres lijkt ook een ander te zijn buiten vroeger kan dit?

shirtjes geeft niet hoor :) en ook out of samples??

btw noem jij dat een griepJE??:p dat noem ik al redelijk heftig hoor damn hopelijk wordt je snel beter en heb je een niet al te grote terugval
:thumbs:

Terug
Naar boven