XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Dik genoeg om het hongergevoel even weg te nemen of dan toch beter gaan voor de NP. Ik las dat de smaak van de All day cookies and cream lekker is Lastige keuze!
Als je niet per se een shake zoekt, kun je de protein pudding eens proberen. Vult heel goed en is immens lekker :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.203
Dik genoeg om het hongergevoel even weg te nemen of dan toch beter gaan voor de NP.
Ik las dat de smaak van de All day cookies and cream lekker is :D

Lastige keuze!

Lastig.. maar ik denk dat je met All Day wel uit de voeten kunt ;)

Is goed. Waarom hebben jullie eigenlijk zoveel pre-workouts met higenamine of de afgeleide? Als je dit als geteste sporter niet kan gebruiken..

We vermelden dat er altijd bij en ik denk dat maar 0,1% van al onze klanten een WADA gecontroleerde sporter is. En juist higenamine zorgt dat je veel energie krijgt van een pre workout. We hebben nu ook BLAST! en daar zit geen higenamine in.

Als je niet per se een shake zoekt, kun je de protein pudding eens proberen. Vult heel goed en is immens lekker :D

Jammer dat ik die vorige week pas voor het eerst geprobeerd heb, die is echt immens lekker

Die is top inderdaad!

Misschien is een idee om een categorie Samples toe te voegen. Dan kun je gemakkelijk via de website samples bestellen.

Hey René
Ik heb laatst huismerk citruline bij je gekocht, smaak is neutraal moet dat niet zuur zijn?

• #29.207
Hey René
Ik heb laatst huismerk citruline bij je gekocht, smaak is neutraal moet dat niet zuur zijn?

Ik durf dat zo niet precies te zeggen volgens mij heeft het te maken met de verhouding tussen citrulline en malaat of het zuur is of niet. Ik heb de kennis zo niet meer paraat maar ga dit navragen.

Ik meen dat l-citrulline juist zuur is en de malaat versie minder.

Laatst bewerkt:
Gisteren voor de eerste keer Night Protein gedronken/gegeten. Die choco is echt top :thumbup: en René kun je Chris bedanken voor de extra samples? De pre workout samples waren op maar hij gaf me wel twee andere. Thanks!:D

• #29.209
Gisteren voor de eerste keer Night Protein gedronken/gegeten. Die choco is echt top :thumbup: en René kun je Chris bedanken voor de extra samples? De pre workout samples waren op maar hij gaf me wel twee andere. Thanks!:D

Goed om te horen en zal ik doen :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed om te horen en zal ik doen :thumbs:

Ik heb gisteren ook besteld maar ben vergeten vragen voor een sample van de Whey delicious cappuccino aangezien ik wil overstappen van Myprotein naar jullie maar eerst wil weten of die koffie smaak me bevalt

Kan dit nog of is dit te laat?

412466

Hey René

Bij mij was dat ook opgevallen. Met mijn vorige pot leek het soms alsof ik in een citroen beet, gisteren een nieuwe pot open gemaakt en merkte niets.
Kan toeval zijn omdat ik ook een nieuwe pot EAS heb en het meng met verschillende producten.

Zie ik nou... Dymatize!!! Juahhh
Komen de 5LB/10lbs van elite ook? Daar heb ik er vroeger wat van weggezopen zeg

Dymatize hoort natuurlijk gewoon erbij :)

• #29.214
Hey René

Ik heb net een pot opengetrokken en met twee mensen gedronken we stonden beide met een zuurpruimgezicht daarna. Dus ik weet niet wat jij wel of niet zuur vind maar wij vonden het behoorlijk zuur.

Ik heb gisteren ook besteld maar ben vergeten vragen voor een sample van de Whey delicious cappuccino aangezien ik wil overstappen van Myprotein naar jullie maar eerst wil weten of die koffie smaak me bevalt

Kan dit nog of is dit te laat?

412466

Was al ingepakt maar heb het geregeld ;)

Bij mij was dat ook opgevallen. Met mijn vorige pot leek het soms alsof ik in een citroen beet, gisteren een nieuwe pot open gemaakt en merkte niets.
Kan toeval zijn omdat ik ook een nieuwe pot EAS heb en het meng met verschillende producten.

Als je het mengt is de zure smaak snel weg.

Zie ik nou... Dymatize!!! Juahhh
Komen de 5LB/10lbs van elite ook? Daar heb ik er vroeger wat van weggezopen zeg

Dymatize hoort natuurlijk gewoon erbij :)

Ik ga kijken of we die er ook bij kunnen nemen.

René, je bent een held!

Nu ben ik aan het kijken voor weightgainer en aminozuren, beide niet voor mezelf. maar wat raadt jij me aan? heb al een leuke bestelling staan en wil er graag nog wat aan toevoegen haha.

Ik heb net een pot opengetrokken en met twee mensen gedronken we stonden beide met een zuurpruimgezicht daarna. Dus ik weet niet wat jij wel of niet zuur vind maar wij vonden het behoorlijk zuur.

pot is toch bijna op, zal een nieuwe bestellen en even vergelijken.

• #29.219
Nu ben ik aan het kijken voor weightgainer en aminozuren, beide niet voor mezelf. maar wat raadt jij me aan? heb al een leuke bestelling staan en wil er graag nog wat aan toevoegen haha.

Ik vind qua aminozuren Essential Amino Stack de beste keuze als je iets voor tijdens de training zoekt. WG is erg afhankelijk van je lichaamsbouw. Standaard zou ik zeggen perfect mass gainer, kom je echt niet aan de de normale weight gainer. Zoek je iets met de beste samenstelling wat ook dient als maaltijdvervanger dan Complex Carb Gainer.

pot is toch bijna op, zal een nieuwe bestellen en even vergelijken.

:thumbs: laat me even weten of je verschil proeft. Is de pot die je hebt lang open geweest? mogelijk kan dat een oorzaak zijn.

Laatst bewerkt:
Ik vind qua aminozuren Essential Amino Stack de beste keuze als je iets voor tijdens de training zoekt. WG is erg afhankelijk van je lichaamsbouw. Standaard zou ik zeggen perfect mass gainer, kom je echt niet aan de de normale weight gainer. Zoek je iets met de beste samenstelling wat ook dient als maaltijdvervanger dan Complex Carb Gainer.
Mijn dank is zeer groot!

Terug
Naar boven