XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

De pancakes vonden we qua smaak afwijken en hebben deze van de site gehaald, we hebben nu overleg met de producent hierover. Alle bestelling staan al in de vrachtwagen van PostNL.... ze rijden om 18.00 weg hier als alles verwerkt is maar je pakketje is niet meer terug te vinden nu helaas. Ik ga postnl mailen wat er aan de hand is, maar voordat wij antwoord hebben zal jij waarschijnlijk je pakket al ontvangen hebben.

Fijn, wat dit is niet de eerste keer. Heb hier volgens mij een nieuwe bezorger en die flikt allemaal rare dingen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.182
Ik dacht dat dat te maken had met het feit dat creatine geen compleet eiwit is en alleen kcal uit complete eiwitten vermeld moeten worden op het label? Net als hoe BCAAs natuurlijk geen 0 bevatten, maar dat staat wel vaak op de verpakking. Dit weet ik niet 100% zeker though.

Je mag het niet als eiwit declareren omdat het geen volledig eiwit is maar de kcals moet je wel tellen.

Fijn, wat dit is niet de eerste keer. Heb hier volgens mij een nieuwe bezorger en die flikt allemaal rare dingen.

ja ligt inderdaad aan de bezorger want het ligt wel in zijn bus blijkbaar.

Je mag het niet als eiwit declareren omdat het geen volledig eiwit is maar de kcals moet je wel tellen. ja ligt inderdaad aan de bezorger want het ligt wel in zijn bus blijkbaar.

Heb m'n pakket nu binnen. Maandagroute blijkt anders te zijn, heb het hem gevraagd.

Iemand de WD vanille kaneel al geprobeerd? Vanille is al top, moet dit helemaal goed zijn.

• #29.186
Heb m'n pakket nu binnen. Maandagroute blijkt anders te zijn, heb het hem gevraagd.

aha! :thumbs:

Iemand de WD vanille kaneel al geprobeerd? Vanille is al top, moet dit helemaal goed zijn.

Dit, ben erg benieuwd. Heb bij mn bestelling een sample ervan aangevraagd. Geen idee of die er überhaupt zijn ???

Smaak vind ik super (anders hadden we deze niet gekozen), sample zijn er nog niet. Die komen altijd een week of twee na het product omdat deze ergens anders afgevuld moeten worden.

welke creatine zou je aanraden als de gewone mono weinig tot niets doet ?

zou het dan evt intra workout willen drinken samen met mn hydro whey en wat vructensiroop

Ligt het aan mij, of zijn de laatste tijd steeds vaker producten bij jullie uitverkocht? ;). Wellicht is die toestroom van voormalig B&F-klanten beter voor XXL dan verwacht :D.

• #29.190
welke creatine zou je aanraden als de gewone mono weinig tot niets doet ?

zou het dan evt intra workout willen drinken samen met mn hydro whey en wat vructensiroop

Ik zou dan niet gaan mengen met grote hoeveelheden vloeistof dan zet het grotendeels om naar creatinine wat een afvalstof is en belastend voor de nieren. Mogelijk is TCM van olimp een optie?

Ligt het aan mij, of zijn de laatste tijd steeds vaker producten bij jullie uitverkocht? ;). Wellicht is die toestroom van voormalig B&F-klanten beter voor XXL dan verwacht :D.

De groei is zeker meer als vorig jaar maar we hebben nooit stilstand of teruggang gehad. We zijn ook bezig met nieuwe labels voor alle producten dat is ook een reden dat sommige dingen wat vertraging hebben opgelopen. Alle potjes van het omega 3 formaat, de potten van BCAA caps formaat en de potten van het creatine monohydraat formaat krijgen nu een nieuw label als ze nieuw binnenkomen. Al deze labels zijn gedrukt en liggen bij de producenten. Ook whey delicious krijgen langzaam aan nieuwe labels maar hier maken we wel de oude eerst op. Nu werken we aan alle blauwe potten deze krijgen ook een nieuw rustiger design met rainbow foil. Hier moeten we nog een design kiezen dus voordat de 1e potten met het nieuwe label komen duurt het nog even.

Omdat Het goeie boel is denk ik =)

;)

heeft xxl nog een speciale kortingscode vandaag of deze week? :)

Kwartiertje geleden mijn allereerste XXL bestelling gedaan. Krijg wel geen bevestigingsmailtje...? Ook niet in de prullenbak. Bestelnummer : 411860

Ook best jammer dat Cookies&Cream voor Perfect Whey Protein uitverkocht is, heb nog paar kilo banaan staan en de rest is precies minder mijn ding (of ook uitverkocht :P).

• #29.195
Kwartiertje geleden mijn allereerste XXL bestelling gedaan. Krijg wel geen bevestigingsmailtje...? Ook niet in de prullenbak. Bestelnummer : 411860

Ook best jammer dat Cookies&Cream voor Perfect Whey Protein uitverkocht is, heb nog paar kilo banaan staan en de rest is precies minder mijn ding (of ook uitverkocht :P).

Is wel verzonden maar als ik het emailadres zo vergelijk met je naam denk ik dat je het foutief hebt ingegeven en dan wordt de email de ruimte ingeschoten :p

Weten jullie hoelang higenamine in het lichaam traceerbaar is? Ik zie namelijk dat jullie een aantal pre-workouts met higenamine hebben, maar die stof mag niet als je gecontroleerd kan worden. :(

Dat is jammer, want het traint/speelt zo allemachtig lekker! :D

Rene ik wil graag eiwitten bestellen bij jullie maar twijfel nog over de All day Protein of de Night protein. Ik zoek wel een wat dikkere shake die evt het hongergevoel kan wegnemen. Hoe is de structuur van All day Protein vergeleken met de gewone whey delicous?

• #29.198
Weten jullie hoelang higenamine in het lichaam traceerbaar is? Ik zie namelijk dat jullie een aantal pre-workouts met higenamine hebben, maar die stof mag niet als je gecontroleerd kan worden. :(

Dat is jammer, want het traint/speelt zo allemachtig lekker! :D

Ik durf dat niet te zeggen, kijk even op internet voor informatie.

Rene ik wil graag eiwitten bestellen bij jullie maar twijfel nog over de All day Protein of de Night protein. Ik zoek wel een wat dikkere shake die evt het hongergevoel kan wegnemen. Hoe is de structuur van All day Protein vergeleken met de gewone whey delicous?

All Day is zeker dikker dan whey maar aanzienlijk minder dik dan NP.

Ik durf dat niet te zeggen, kijk even op internet voor informatie.

All Day is zeker dikker dan whey maar aanzienlijk minder dik dan NP.

Dik genoeg om het hongergevoel even weg te nemen of dan toch beter gaan voor de NP.
Ik las dat de smaak van de All day cookies and cream lekker is :D

Lastige keuze!

Terug
Naar boven