AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wanneer komen de questbars weer? Ook de losse gaarne :D

Ik zie nu dat de voorraden Pindapasta van TerraSana op zijn (zowel naturel als crunchy):eek:. Komen ze binnenkort weer op voorraad? Heb zelf nog maar 1 pot thuis staan...

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.168
Ik zie nu dat de voorraden Pindapasta van TerraSana op zijn (zowel naturel als crunchy):eek:. Komen ze binnenkort weer op voorraad? Heb zelf nog maar 1 pot thuis staan...

Die komt vandaag weer binnen volgens mij, ik ga het straks op de zaak even bekijken.

Hoe komt het eigenlijk dat Creatine monohydraat van xxl 20kcal bevat en die van optimum nutrition 0?
Voegen jullie in dit geval een smaak toe, of klopt het label van ON misschien niet?

XXL creatine:
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/creatine-monohydraat#tab_Description
ON:
http://xxlnutrition.com/nl/nld/optimum-nutrition/micronised-creatine-powder

Geen idee waarom ON dat niet vermeldt. Creatine geeft gewoon 4 kcal per gram welke creatine je nu neemt en of het nu op de pot vermeldt staat of niet ;)

Gisteren de sample delicious protein pudding strawberry-whitechocolate geprobeerd maar die ga ik de volgende keer een potje mee bestellen, smaakte echt lekker

Bestaat de kans dat EAS ooit in tablet/pillen vorm komt? Ik reis veel en tablet/pil is gemakkelijker om mee te nemen en qua dosering.

Gisteren de sample delicious protein pudding strawberry-whitechocolate geprobeerd maar die ga ik de volgende keer een potje mee bestellen, smaakte echt lekker
Haha, bij mijn vorige bestelling ook zo een sample geprobeerd. Ik en mijn vriendin kopen elk minstens een pot hiervan volgende keer :D

• #29.173
Bestaat de kans dat EAS ooit in tablet/pillen vorm komt? Ik reis veel en tablet/pil is gemakkelijker om mee te nemen en qua dosering.

Daarvoor zijn er de aminozuurtabletten die bevatten ook de andere aminozuren en zijn meer geschikt om te nemen om de eiwitbehoefte aan te vullen. Zoals onze Amino 7000 bijvoorbeeld.

Haha, bij mijn vorige bestelling ook zo een sample geprobeerd. Ik en mijn vriendin kopen elk minstens een pot hiervan volgende keer :D

:p

Heb er ook net een pot van open gebroken, vind hem ook wel lekker.
Wel even wennen vergeleken met vanille of mango.
Ben wel benieuwd of deze niet tegen gaat staan want de smaak is vrij heftig.
Maar tot nu toe bevalt hij nog goed ! (ook bij mijn dochtertje :))

Balen zeg, delicious pancakes weer uitverkocht.
Ben dit weekend niet in de gelegenheid geweest om te bestellen, helaas..

Wanneer zijn ze weer beschikbaar? Hopelijk snel genoeg :D

Toen straks nog een bestelling geplaatst alleen kom er net achter dat ik vergeten ben om mijn magnesium supplement erbij te bestellen. Is het mogelijk dit er alsnog bij toe te voegen, zodat ik niet 4 euro aan verzendkosten hoef te betalen?

Laatst bewerkt:
René, Vandaag zou er een pakket tussen 10:30 en 12:30 afgeleverd worden door PostNL van jullie, maar tot op heden is de bezorger nog niet langs gekomen, kunnen jullie daarin iets betekenen richting PostNL?
Bestelnummer: 410735

• #29.179
Balen zeg, delicious pancakes weer uitverkocht.
Ben dit weekend niet in de gelegenheid geweest om te bestellen, helaas..

Wanneer zijn ze weer beschikbaar? Hopelijk snel genoeg :D

De pancakes vonden we qua smaak afwijken en hebben deze van de site gehaald, we hebben nu overleg met de producent hierover.

Toen straks nog een bestelling geplaatst alleen kom er net achter dat ik vergeten ben om mijn magnesium supplement erbij te bestellen. Is het mogelijk dit er alsnog bij toe te voegen, zodat ik niet 4 euro aan verzendkosten hoef te betalen?

Alle bestelling staan al in de vrachtwagen van PostNL.... ze rijden om 18.00 weg hier als alles verwerkt is maar je pakketje is niet meer terug te vinden nu helaas.

René, Vandaag zou er een pakket tussen 10:30 en 12:30 afgeleverd worden door PostNL van jullie, maar tot op heden is de bezorger nog niet langs gekomen, kunnen jullie daarin iets betekenen richting PostNL?
Bestelnummer: 410735

Ik ga postnl mailen wat er aan de hand is, maar voordat wij antwoord hebben zal jij waarschijnlijk je pakket al ontvangen hebben.

Geen idee waarom ON dat niet vermeldt. Creatine geeft gewoon 4 kcal per gram welke creatine je nu neemt en of het nu op de pot vermeldt staat of niet ;)

Ik dacht dat dat te maken had met het feit dat creatine geen compleet eiwit is en alleen kcal uit complete eiwitten vermeld moeten worden op het label? Net als hoe BCAAs natuurlijk geen 0 bevatten, maar dat staat wel vaak op de verpakking. Dit weet ik niet 100% zeker though.

Terug
Naar boven