XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.241
Geweldig! Ondanks dat veel smaken erg lekker zijn, kreeg je meestal toch niet de smaak waar je op hoopte :D

Denk dat veel klanten dit wel kunnen waarderen, we hebben de werkwijze om moeten zetten met inpakken hiervoor in het magazijn dat wel.

Heb wel 2 heel bijzondere samples bij m'n bestelling gekregen. Of ik word echt verschrikkelijk voor de gek gehouden hier thuis..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #29.243
Heb wel 2 heel bijzondere samples bij m'n bestelling gekregen. Of ik word echt verschrikkelijk voor de gek gehouden hier thuis..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk toch echt een grapje van iemand bij je thuis want ik heb die zakjes hier nog nooit gezien :p

René, worden de pakketten morgen verzonden? (Alszijnde zondag) Of dinsdag?

Hee weet iemand nog een goede eiwit shake? Bv de Whey Isolaat - XXL Nutrition is dat wat?

Ja die is prima net als hun andere shakes

Ja die bedoelde ik ook eigenlijk maar zie het bos door de bomen niet meer met al die wey shakes en dan wordt het soms moeilijk

• #29.251
Ja die bedoelde ik ook eigenlijk maar zie het bos door de bomen niet meer met al die wey shakes en dan wordt het soms moeilijk

Ik zou de hydrolysaat of isolaat nemen als ik je was, hydrolysaat is iets minder van smaak (choco vind ik wel super lekker) en schuimt iets meer. Maar de opname is nog wat sneller als van de isolaat.

Ik heb 2 potten van 2.5 kg isolaat van XXL.
De smaak van isolaat is iets minder van die van concentraat(of andere whey), maar de kwaliteit is super!

Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats ;)

Ik zou de hydrolysaat of isolaat nemen als ik je was, hydrolysaat is iets minder van smaak (choco vind ik wel super lekker) en schuimt iets meer. Maar de opname is nog wat sneller als van de isolaat.

Ik vond hydrolysaat lekkerder dan de isolaat (smaak vanille). wel de oude hydrolysaat, toen nog minder % eiwitten.

Kwaliteit staat bij ons op de eerste plaats ;)

En daarom ben ik grote fan van jullie :banana:

Ik vond hydrolysaat lekkerder dan de isolaat (smaak vanille). wel de oude hydrolysaat, toen nog minder % eiwitten.
Dan zou ik zeker de nieuwe hydro eens proberen. Vanille is mijn favo en choco is ook super! zeker met een extra schepje pure cacao poeder en wat kaneel er nog in. :D

Gister mijn 2,5kg pot isolaat binnen. Ik weet echt niet waarom, maar vind de hydrolysaat zoeter dan de isolaat versie? zal wel aan mij liggen.

Echter lees ik dus achterop de isolaat dat je 2 scoops moet nemen op aan de 36 gram te komen(1 scoop is dus 18 gram) Nou, even vergelijken met mijn scoop van de hydrolysaat. Die dingen zijn even groot:p Ik ga me scoops niet op de gram nauwkeurig wegen, maar als ik de pot moet geloven heb ik dan me gehele hydrolysaat pot in servings van 18 gram genomen? Of is 1 schep isolaat lichter dan 1 schep hydrolysaat. Ik begrijp der geen hol meer van ???

Weeg het gewoon joh alsof het een hele moeite is :roflol:

• #29.256
Gister mijn 2,5kg pot isolaat binnen. Ik weet echt niet waarom, maar vind de hydrolysaat zoeter dan de isolaat versie? zal wel aan mij liggen.

Echter lees ik dus achterop de isolaat dat je 2 scoops moet nemen op aan de 36 gram te komen(1 scoop is dus 18 gram) Nou, even vergelijken met mijn scoop van de hydrolysaat. Die dingen zijn even groot:p Ik ga me scoops niet op de gram nauwkeurig wegen, maar als ik de pot moet geloven heb ik dan me gehele hydrolysaat pot in servings van 18 gram genomen? Of is 1 schep isolaat lichter dan 1 schep hydrolysaat. Ik begrijp der geen hol meer van ???

Hydrolysaat is ook zoeter gemaakt om de bittere smaak van de hydrolysaat te maskeren. Het volume van de scoop bepalen we altijd voor het label maken. Dan kijken we welke scoop het dichts in de buurt komt van het gewicht dat we per scoop willen. Probleem met scoops is dat latere batches een hoger volume gewicht kunnen hebben waardoor dit niet goed meer klopt. Samengevat kan je zeggen dat scoops eigenlijk nooit kloppen. Omdat het soortelijk gewicht van de whey varieert per batch.

Een scoop isolaat kan een heel ander gewicht hebben dan een scoop hydrolysaat of night protein allemaal heel verschillende soortelijk gewicht.

---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Weeg het gewoon joh alsof het een hele moeite is :roflol:

Ik heb jarenlang gezegd altijd wegen! als je het precies wilt weten. Ik heb de hoop echter opgegeven en hou voortaan mijn mond maar want er laaide hele discussies op die overal over gingen behalve over het afwegen van je supplement per dosering ;)

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

En daarom ben ik grote fan van jullie :banana:

Die bevatte ook meer vetten en carbs en was daarom heel romig, de nieuwe smaak toch heel anders veel lichter.

:)

Ik heb jarenlang gezegd altijd wegen! als je het precies wilt weten. Ik heb de hoop echter opgegeven en hou voortaan mijn mond maar want er laaide hele discussies op die overal over gingen behalve over het afwegen van je supplement per dosering ;)

Dacht dat iedereen het wel afwoog :p Ben ik dus een vreemde eend in de bijt

Gisteren eens de sample van de protein pudding opgegeten.
Ben bang dat ik een pot bij mijn volgende bestelling moet pakken.

• #29.259
Terug
Naar boven