Hydrolysaat is ook zoeter gemaakt om de bittere smaak van de hydrolysaat te maskeren. Het volume van de scoop bepalen we altijd voor het label maken. Dan kijken we welke scoop het dichts in de buurt komt van het gewicht dat we per scoop willen. Probleem met scoops is dat latere batches een hoger volume gewicht kunnen hebben waardoor dit niet goed meer klopt. Samengevat kan je zeggen dat scoops eigenlijk nooit kloppen. Omdat het soortelijk gewicht van de whey varieert per batch.
Een scoop isolaat kan een heel ander gewicht hebben dan een scoop hydrolysaat of night protein allemaal heel verschillende soortelijk gewicht.
---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------
Ik heb jarenlang gezegd altijd wegen! als je het precies wilt weten. Ik heb de hoop echter opgegeven en hou voortaan mijn mond maar want er laaide hele discussies op die overal over gingen behalve over het afwegen van je supplement per dosering

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------
Die bevatte ook meer vetten en carbs en was daarom heel romig, de nieuwe smaak toch heel anders veel lichter.