MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.261
Hoi René,
Volgens mij geldt dit niet voor alle bestellingen, toch? Ik heb gisteren rond 13.30 uur namelijk besteld en mijn bestelling wordt pas woensdagavond geleverd...

Nee dat klopt niet, alles besteld (NL) vrijdag na 18.00 en tot vandaag 16.30 is ingepakt en verzonden en wordt morgen bezorgd. De status zal nog veranderen let maar op.

Vrijdag bestelling aangekomen, ik ben echt fan van jullie diet drink :thumbup:

Komt heel toevallig de isolaat binnenkort weer in de aanbieding?
We willen weer een paar potten bestellen, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen :cool:

De kokos smaak hoe is die? Cookies and cream ruikt heel erg lekker, maar die smaak gaat mij tegen staan op den duur, iets te apart.
Banaan en chocolade is wel lekker steeds.
Is kokos wel lekker op de langere termijn?

• #29.267
Vrijdag bestelling aangekomen, ik ben echt fan van jullie diet drink :thumbup:

Goed om te horen!

Komt heel toevallig de isolaat binnenkort weer in de aanbieding?
We willen weer een paar potten bestellen, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen :cool:

De kokos smaak hoe is die? Cookies and cream ruikt heel erg lekker, maar die smaak gaat mij tegen staan op den duur, iets te apart.
Banaan en chocolade is wel lekker steeds.
Is kokos wel lekker op de langere termijn?

Ik durf dat niet te zeggen, de weekaanbieding bepalen we vaak pas op de dag zelf.

Ik ben zelf ook geen fan van cookies, maar van geen enkel merk. Die smaak gaat heel snel tegen staan. Ik zou zelf altijd vanille of choco nemen. Smaak is heel erg persoonlijk en lastig aan te bevelen.

Isolaat kokos heb ik zelf volgens mij nog nooit geproefd :o

Komt heel toevallig de isolaat binnenkort weer in de aanbieding? We willen weer een paar potten bestellen, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen :cool: De kokos smaak hoe is die? Cookies and cream ruikt heel erg lekker, maar die smaak gaat mij tegen staan op den duur, iets te apart. Banaan en chocolade is wel lekker steeds. Is kokos wel lekker op de langere termijn?

Ik vind de kokos smaak licht aanwezig en niet overheersend.
Bestel altijd minimaal 1 met kokossmaak en het is me nog nooit tegen gaan staan ;)

Ok goed om te horen, de volgende keer ook de kokos eens proberen.

Wanneer komen de Delicious Pancakes - Oats & Protein terug op voorraad?

• #29.271
Wanneer komen de Delicious Pancakes - Oats & Protein terug op voorraad?

Ik weet het helaas niet, we hebben de laatste batch geretourneerd naar onze producent omdat ik de smaak teveel vond afwijken. Dat lag aan de stevia ze zijn nu bezig met een oplossing. Ik ga ze morgen even bellen en vragen hoe het zit.

Je had gelijk René, bestelling is vanochtend bezorgd :)

He Rene,

Vroeg me af of er al wat meer b ekend was over de haalbaarheid van het in het assortiment opnemen van Controlled Labs - OxiMega.

Groet!

Tss die prijzen van XXL zijn echt toren hoog zeg, lijkt wel alsof Rene alimentatie moet betalen aan 10 vrouwen en 20 kinderen. Toch maar weer even een bestelling geplaatst, daar niet van hoor :D

Nieuws ivm de Delicious Pancakes - Oats & Protein ??

• #29.278
Je had gelijk René, bestelling is vanochtend bezorgd :)

top!

He Rene,

Vroeg me af of er al wat meer b ekend was over de haalbaarheid van het in het assortiment opnemen van Controlled Labs - OxiMega.

Groet!

Zodra de importeur deze weer heeft voegen we ze toe.

Tss die prijzen van XXL zijn echt toren hoog zeg, lijkt wel alsof Rene alimentatie moet betalen aan 10 vrouwen en 20 kinderen. Toch maar weer even een bestelling geplaatst, daar niet van hoor :D

Ik kan speciaal voor jou potten maken met 20% minder die 10% goedkoper zijn als je wilt :p

Nieuws ivm de Delicious Pancakes - Oats & Protein ??

Ik weet het helaas niet, we hebben de laatste batch geretourneerd naar onze producent omdat ik de smaak teveel vond afwijken. Dat lag aan de stevia ze zijn nu bezig met een oplossing. Ik ga ze morgen even bellen en vragen hoe het zit.

Hydrolysaat is ook zoeter gemaakt om de bittere smaak van de hydrolysaat te maskeren. Het volume van de scoop bepalen we altijd voor het label maken. Dan kijken we welke scoop het dichts in de buurt komt van het gewicht dat we per scoop willen. Probleem met scoops is dat latere batches een hoger volume gewicht kunnen hebben waardoor dit niet goed meer klopt. Samengevat kan je zeggen dat scoops eigenlijk nooit kloppen. Omdat het soortelijk gewicht van de whey varieert per batch.

Een scoop isolaat kan een heel ander gewicht hebben dan een scoop hydrolysaat of night protein allemaal heel verschillende soortelijk gewicht.

---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Ik heb jarenlang gezegd altijd wegen! als je het precies wilt weten. Ik heb de hoop echter opgegeven en hou voortaan mijn mond maar want er laaide hele discussies op die overal over gingen behalve over het afwegen van je supplement per dosering ;)

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Die bevatte ook meer vetten en carbs en was daarom heel romig, de nieuwe smaak toch heel anders veel lichter.

:)

Toch maar een keukenweegschaal gehaald bij de action :rolleyes: Mijn bevindingen; De scheppen van de hydrolysaat en isolaat zijn dus identiek aan elkaar, en een afgestreken hoeveelheid dus ook. De isolaat is hierin de "winner" een afgestreken schep is dus +- 18 gram en dat klopt met het etiket. Echter is dat dus best nadelig voor de hydrolysaat, omdat ik dus de hele pot met 1 schep per dosering heb gedaan. Hopelijk kan je er wat mee om hydrolysaat klanten geen onjuiste informatie te verstrekken(nu ik ook een "weger" ben kan ik iedereen hetzelfde aanraden, maar een verschil van 12 gram is wel significant)

• #29.280
Toch maar een keukenweegschaal gehaald bij de action :rolleyes: Mijn bevindingen; De scheppen van de hydrolysaat en isolaat zijn dus identiek aan elkaar, en een afgestreken hoeveelheid dus ook. De isolaat is hierin de "winner" een afgestreken schep is dus +- 18 gram en dat klopt met het etiket. Echter is dat dus best nadelig voor de hydrolysaat, omdat ik dus de hele pot met 1 schep per dosering heb gedaan. Hopelijk kan je er wat mee om hydrolysaat klanten geen onjuiste informatie te verstrekken(nu ik ook een "weger" ben kan ik iedereen hetzelfde aanraden, maar een verschil van 12 gram is wel significant)

Ik heb net mijn whey hydrolysaat choco thuis afgewogen en een scoop is 22 gram, volgens mij hebben we een 50ml scoop en ga ik even laten kijken hoeveel gram een 70ml scoop geeft. Dan komen er in de komende batches een grotere scoop in.

Terug
Naar boven