Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Whey Isolaat neutraal, duurt dat nog lang voordat er nieuwe voorraad is?

Hoe lang duurt het vooraleer fat attack zijn werk doet? Ik neem het nu een week waarvan de laatste vier dagen 4 caps in combinatie met een proteinerijk dieet en het afvallen gaat nog niet sneller. Moet je hiervoor een bepaalde termijn rekenen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.284
Hoe lang duurt het vooraleer fat attack zijn werk doet? Ik neem het nu een week waarvan de laatste vier dagen 4 caps in combinatie met een proteinerijk dieet en het afvallen gaat nog niet sneller. Moet je hiervoor een bepaalde termijn rekenen?

Dat durf ik niet te zeggen, afvallen is van zoveel factoren afhankelijk dat dit niet te voorspellen is. Fat Attack zelf werkt in principe vrij snel. Sommige stoffen werken direct en andere na een aantal dagen.

Ik wilde net 5 potten whey bestellen, zijn er 2 smaken niet. Erg jammer! We wilde namelijk ook gebruik maken van andere acties die misschien later niet meer gelden.

Laatst bewerkt:
Get Ripped is een nieuw product, verschilt dit erg met FatAttack?

• #29.287
Ik wilde net 5 potten whey bestellen, zijn er 2 smaken niet. Erg jammer! We wilde namelijk ook gebruik maken van andere acties die misschien later niet meer gelden.

Dat vind ik ook jammer maar is niets aan te doen, morgen komen weer veel smaken binnen heb ik begrepen.

Get Ripped is een nieuw product, verschilt dit erg met FatAttack?

Bij fat attack hebben we bij het samenstellen niet gekeken naar de prijs van de ingrediënten, bij het samenstellen van Get Ripped hebben we gezocht naar goed werkzame stoffen die niet te duur zijn. Daar zit het verschil.

verwachten jullie nog nieuwe jogging broeken?

Gister weer een bestelling binnen gekregen. Thanks voor de extra samples :)

• #29.290
Eerste bestelling gedaan gisteren , daarnet al goed ontvangen:) ook overgestapt van de oplichters .

• #29.293
Heb mijn supps weer binnen, 1 dag te laat maar goed.. volgende keer krijg ik dan vast 20% korting :)

Graag alle ervaringsdeskundige verzamelen!:p
roid rage of unleash! Concentrated? en waarom?

of een andere aan te raden pre workout die bij XXL te halen valt? :D

• #29.297
Graag alle ervaringsdeskundige verzamelen!:p
roid rage of unleash! Concentrated? en waarom?

of een andere aan te raden pre workout die bij XXL te halen valt? :D

Ik vind het lastig om te adviseren bij een pre workout, ik ken mensen die zweren bij Roid Rage en andere weer bij UNLEASH. Het is maar net wat goed bij jou werkt. Maar persoonlijk vind ik Roid Rage erg lekker omdat die mij een goede drive geeft. Unleash is alweer even geleden dat ik deze genomen heb, ik sliep er altijd slecht van dat heb ik met RR niet.

Van Fat Attack alleen ga je niet droger staan. Het blijft toch je caloriebalans die bepaalt! Echter is mijn ervaring wel dat met fat attack je cut net dat extra duwtje in de rug krijgt.

René, wanneer komt jullie D3 weer op voorraad?

Terug
Naar boven