Supercharge
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whey Isolaat neutraal, duurt dat nog lang voordat er nieuwe voorraad is?
Hoe lang duurt het vooraleer fat attack zijn werk doet? Ik neem het nu een week waarvan de laatste vier dagen 4 caps in combinatie met een proteinerijk dieet en het afvallen gaat nog niet sneller. Moet je hiervoor een bepaalde termijn rekenen?
Ik wilde net 5 potten whey bestellen, zijn er 2 smaken niet. Erg jammer! We wilde namelijk ook gebruik maken van andere acties die misschien later niet meer gelden.
Get Ripped is een nieuw product, verschilt dit erg met FatAttack?
Gister weer een bestelling binnen gekregen. Thanks voor de extra samples![]()

Ik had een vraag over de amandelen, als ik kies voor ongebrande amandelen zijn die dan ook ongezout? Het gaat om deze: http://xxlnutrition.com/nl/nld/noten/amandelnoten
Eerste bestelling gedaan gisteren , daarnet al goed ontvangenook overgestapt van de oplichters .
Heb mijn supps weer binnen, 1 dag te laat maar goed.. volgende keer krijg ik dan vast 20% korting![]()
succes met je supps! 
Graag alle ervaringsdeskundige verzamelen!![]()
roid rage of unleash! Concentrated? en waarom?
of een andere aan te raden pre workout die bij XXL te halen valt?![]()
Hoe lang duurt het vooraleer fat attack zijn werk doet? Ik neem het nu een week waarvan de laatste vier dagen 4 caps in combinatie met een proteinerijk dieet en het afvallen gaat nog niet sneller. Moet je hiervoor een bepaalde termijn rekenen?