Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zojuist ook maar eens voor de eerste keer bij XXL besteld.
Ik ben benieuwd of de Perfect Whey Protein goed oplost en bevalt :)

Whey Isolaat neutraal, duurt dat nog lang voordat er nieuwe voorraad is?
Die komt volgende week weer
gooi hem in de aanbieding rene, dan bestel ik zeker ook een paar kg, gefeliciteerd :) nog met de uitslag van je test van je isolaat! zag er goed uit! ben de zoetstof nasmaak zat, ga over op neutraal, kijken of ik de bussen ook daadwerkelijk leeg eet, want dat kan dan weer een probleem worden, misschien mixen met yoghurt en honing anders.

Heb sinds kort Fully Loaded van XXL! Damn beste pre workout datk ooit heb gehad. Heb er al veel gehad maar deze verslaat ze allemaal. Zalige energie focus pump en uithouding!
Heb vroeger pre workouts gehad met 1.3dmma in. Te grote crash. Deze pre workout geeft bijna evenveel energie maar geen crash zoals met 1.3 dmma. Neem ook geregeld ECA stack als pre wo. Deze gaat ook aan de kant :) hopelijk bljjft dit effect netjes aanhouden. Combineer het met intra workout en advanced post workout. Allemaal xxl. Top spul :)!

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.305
Zojuist ook maar eens voor de eerste keer bij XXL besteld.
Ik ben benieuwd of de Perfect Whey Protein goed oplost en bevalt :)

Laat me graag even weten wat je van het product vind, de test van labtest.com gaf in ieder geval 1% meer eiwit aan dan we aangeven op de zak :). We hebben hier wat geluk gehad gehad met een hele goede batch maar buiten dat zijn we zeer tevreden.

gooi hem in de aanbieding rene, dan bestel ik zeker ook een paar kg, gefeliciteerd :) nog met de uitslag van je test van je isolaat! zag er goed uit! ben de zoetstof nasmaak zat, ga over op neutraal, kijken of ik de bussen ook daadwerkelijk leeg eet, want dat kan dan weer een probleem worden, misschien mixen met yoghurt en honing anders.

De uitslag was prima inderdaad, thx! Whey mengen met cacao kan ook prima. Volgende week komt neutraal weer op voorraad. Of isolaat weer snel in de aanbieding komt durf ik niet te zeggen. Eerst komen er nog wat andere producten.

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Heb sinds kort Fully Loaded van XXL! Damn beste pre workout datk ooit heb gehad. Heb er al veel gehad maar deze verslaat ze allemaal. Zalige energie focus pump en uithouding!
Heb vroeger pre workouts gehad met 1.3dmma in. Te grote crash. Deze pre workout geeft bijna evenveel energie maar geen crash zoals met 1.3 dmma. Neem ook geregeld ECA stack als pre wo. Deze gaat ook aan de kant :) hopelijk bljjft dit effect netjes aanhouden. Combineer het met intra workout en advanced post workout. Allemaal xxl. Top spul :)!

Goed om te horen, vind het zelf ook een topper! De pomp vooral :wl:

Ik zal het laten weten wat ik er van vind, het zal wel nog even duren aangezien ik eerst nog de oude whey op zal maken. :)

Zo bestelling gedaan voor mij en mijn vriendin.
2x 2500 gram chocolade
1x 2500 gram banaan
1x 2500 gram vanille
en 1 keer kilo cocos, die cocos ben ik toch beetje huiverig voor of ie tegen gaat staan na verloop van tijd. Ben benieuwd.
Wel lekker om wat af te wisselen.

• #29.308
Ik zal het laten weten wat ik er van vind, het zal wel nog even duren aangezien ik eerst nog de oude whey op zal maken. :)

:thumbs:

Zo bestelling gedaan voor mij en mijn vriendin.
2x 2500 gram chocolade
1x 2500 gram banaan
1x 2500 gram vanille
en 1 keer kilo cocos, die cocos ben ik toch beetje huiverig voor of ie tegen gaat staan na verloop van tijd. Ben benieuwd.
Wel lekker om wat af te wisselen.

Mooie bestelling en kan je even vooruit, thx

Bij welke whey krijg je eigenlijk het meeste waar voor je geld?

Hey Rene, wat adviseer je: hydrolisaat of Peptopro?

• #29.312
Hey Rene, wat adviseer je: hydrolisaat of Peptopro?

Peptopro is theoretisch wel wat beter nog dan whey hydrolysaat of het veel verschil uitmaakt in de praktijk... ik denk van niet. Ik zou gezien het prijs verschil hydrolysaat nemen, maakt de meerprijs je echt helemaal niets uit dan peptopro.

Peptopro is theoretisch wel wat beter nog dan whey hydrolysaat of het veel verschil uitmaakt in de praktijk... ik denk van niet. Ik zou gezien het prijs verschil hydrolysaat nemen, maakt de meerprijs je echt helemaal niets uit dan peptopro.

Tnx, bestel wel beide en zal hier mijn bevindingen posten!

Komt de Night Protein snel weer in de weekaanbieding? Voorraad raakt bijna op en ik wil het alleen bij jullie bestellen ;) Wat korting is dus mooi meegenomen, dan kan ik weer een voorraadje inslaan :)

• #29.315
Weet nou niet echt wat ik van de vanille kaneel moet vinden. Allemachtig wat is deze zoet zeg :p Niet gewend van de whey delicious

• #29.317
Weet nou niet echt wat ik van de vanille kaneel moet vinden. Allemachtig wat is deze zoet zeg :p Niet gewend van de whey delicious

Het is een Amerikaanse Flavor die is inderdaad wat zoeter en sterker van smaak dan de rest van de smaken.

lijkt me ook wel lekker dan:D

Terug
Naar boven