AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Laat me graag even weten wat je van het product vind, de test van labtest.com gaf in ieder geval 1% meer eiwit aan dan we aangeven op de zak :). We hebben hier wat geluk gehad gehad met een hele goede batch maar buiten dat zijn we zeer tevreden.

Hij lost goed op en smaakt ook goed de Perfect Whey Protein banaan :)
Zeker voor herhaling vatbaar als de zak op is :)

Normaal bestelde ik altijd bij B&F en heel af en toe bij perfectbody bij wat kleine dingen omdat zij ook brievenbus postbezorging doet zodat je niet perse ervoor thuis hoeft te blijven.
Misschien is dat ook een ideetje voor jullie om dat toe te voegen? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.486
Voor niks gerend van het station naar huis.

Bai bai gainz :(

grapje haha. Geen haast

gelukkig maar!

Hij lost goed op en smaakt ook goed de Perfect Whey Protein banaan :)
Zeker voor herhaling vatbaar als de zak op is :)

Normaal bestelde ik altijd bij B&F en heel af en toe bij perfectbody bij wat kleine dingen omdat zij ook brievenbus postbezorging doet zodat je niet perse ervoor thuis hoeft te blijven.
Misschien is dat ook een ideetje voor jullie om dat toe te voegen? :)

Goed om te horen dat onze whey je bevalt :thumbs:

Er past niets uit ons assortiment door de brievenbus :p

Was er vroeger geen magazine die je als goodie kon kiezen?

Enig idee wanneer de rice powder in het assortiment beschikbaar is?

Vanille-Kaneel is erg lekker! Beste smaak van jullie tot nu toe naast Pistache!

• #29.491
Was er vroeger geen magazine die je als goodie kon kiezen?

Soms wel ja. Dat was de FLEX of de M&F van 4 maanden oud, die gaven we dan weg als die onverkocht waren. Ik ben daarmee gestopt omdat ik zag dat het de verkoop negatief beïnvloede van de magazines ;) . Als de nieuwe magazines nu binnenkomen geven we de oude nog steeds weg aan klanten maar dan niet via zelf gekozen goodies. Wij doen die dan willekeurig bij de bestellingen en zijn ze ook steeds dezelfde dag op.

Enig idee wanneer de rice powder in het assortiment beschikbaar is?

Begin volgende week.

Vanille-Kaneel is erg lekker! Beste smaak van jullie tot nu toe naast Pistache!

Goed om te horen!

Al een lange tijd vaste klant bij XXL en keer op keer 10/10 voor deze producten! Topproducten voor een goede prijs René! Alleen jammer dat de D3 uitverkocht was... Ben benieuwd naar het oranje shirt! Goodies zijn altijd welkom! :-D 419493 ;-)

• #29.493
Al een lange tijd vaste klant bij XXL en keer op keer 10/10 voor deze producten! Topproducten voor een goede prijs René! Alleen jammer dat de D3 uitverkocht was... Ben benieuwd naar het oranje shirt! Goodies zijn altijd welkom! :-D 419493 ;-)

Thx! D3 is inderdaad vervelend (vind ik zelf ook) die komen wel snel weer op voorraad. Zit iets van 12 weken levertijd op en dan worden ze nog gewoon in Nederland gemaakt :eek:

Bestelling binnen, mooi op tijd voor m'n training! :D

Laat ik de Roid Rage maar eens testen vandaag!

Rene, is de yoghurt-framboos een beetje zurig? Ben namelijk een beetje klaar met het zoete.

• #29.498
Bestelling binnen, mooi op tijd voor m'n training! :D

Laat ik de Roid Rage maar eens testen vandaag!

:thumbs:

Laat is weten wat je ervan vond bro. Heb net sample van Blast! Benieuwd vooral na de energie die ervan komt. Gebruik nu fully loaded als pre wo.

Fully Loaded is toch wel mijn favoriet vanwege de pomp :wl:

Rene, is de yoghurt-framboos een beetje zurig? Ben namelijk een beetje klaar met het zoete.

Ja klopt die is wat zurig en een mooie afwisseling voor de zoetere shakes.

Heb m'n bestelling binnen, keurig! Bedankt voor de zwarte handdoek! Wat is het doel van de sleeve bij de handdoek waar het logo op staat?

Dat deze niet van je bankje valt ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga je het redden?

Je bestelnummer is: 419632

Nog morgen binnen? 18:02 de betaling afgerond..

Gr. Joël!

Terug
Naar boven