- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb gezien dat jullie nu zelf weightlifting schoenen hebben heb je ze zelf al gebruikt en wat vind je er van?zijn ze een beter optie dan de andere op de site (naam vergeten)?
En wanneer verwacht je de Quest bars (cookie) weer?
Heb gezien dat jullie nu zelf weightlifting schoenen hebben heb je ze zelf al gebruikt en wat vind je er van?zijn ze een beter optie dan de andere op de site (naam vergeten)?
Ik wil graag een fatburner gaan gebruiken voor een extra boost tijdens mijn cut.
Is Fat attack zoveel beter dan get ripped?
Ik heb het geld er op zich voor over maar wil dan wel dat hij ook echt beter werkt![]()
Zonet gebruik gemaakt van de nieuwe week aanbiedingen met de nieuwe smaak xxl low carb bar peanut caramel. Hopelijk bevalt de smaak mij, maar ben sowieso gek op pinda, dus zit wellicht wel goed.
Zelf heb ik ook vraag rond fatburners: zijn hier grote verschillen in? Liever ook eerst wat meer info vooraleer bestelling te doen. Thanks!

Ik krijg jullie nieuwsbrief 2x binnen, er is geen verschil. Gaat alles goed?
Ik zal het even nalaten kijken wat er gebeurt is.Fat attack is theoretisch beter maar of het in de praktijk ook beter uitpakt is niet altijd te zeggen. Fat attack is wel het beste op dit gebied wat we hebben (ook vergeleken met andere merken die we verkopen).zie hierboven
Alles gaat prima
Ik zal het even nalaten kijken wat er gebeurt is.
Heb hem maar besteld. Zie wel hoe het werkt.
heb alleen geen bevestigingsmail gehad..

Bestel altijd via dit e-mail adres en met dit account. Nja als het er morgen maar isdan zit deze in je spam of je hebt een verkeerd emailadres opgegeven![]()

Bestel altijd via dit e-mail adres en met dit account. Nja als het er morgen maar is
Edit:
Heb hem nu toch binnen zo'n 1,5 uur na bestelling![]()
Weer even een potje whey delicious besteld en een paar samples pudding, ben benieuwd!
Op de valreep nog een bestelling gedaan, ben benieuwd naar de low carb repen Rene!
Heb de smaak peanut & caramel gekozen.
Heb net vanmiddag mijn bestelling binnen gekregen. Naast mijn twee goodies ook nog eens 3 whey delicious samples gekregen! Top! Zit nu aan de vanille/kaneel met wat halfvolle melk. LEKKER OMG