MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wanneer is de omega3 weer beschikbaar?

En wanneer verwacht je de Quest bars (cookie) weer?

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.745
En wanneer verwacht je de Quest bars (cookie) weer?

Ik durf het niet te zeggen het is wachten op de importeur.

Heb gezien dat jullie nu zelf weightlifting schoenen hebben heb je ze zelf al gebruikt en wat vind je er van?zijn ze een beter optie dan de andere op de site (naam vergeten)?

Zijn zeker beter dan Otomix, helemaal van leer en gemaakt in Italië in plaats van in China. We zijn nu in productie.

Ik wil graag een fatburner gaan gebruiken voor een extra boost tijdens mijn cut.
Is Fat attack zoveel beter dan get ripped?
Ik heb het geld er op zich voor over maar wil dan wel dat hij ook echt beter werkt :)

Zonet gebruik gemaakt van de nieuwe week aanbiedingen met de nieuwe smaak xxl low carb bar peanut caramel. Hopelijk bevalt de smaak mij, maar ben sowieso gek op pinda, dus zit wellicht wel goed.

Zelf heb ik ook vraag rond fatburners: zijn hier grote verschillen in? Liever ook eerst wat meer info vooraleer bestelling te doen. Thanks!

Ik krijg jullie nieuwsbrief 2x binnen, er is geen verschil. Gaat alles goed?

• #29.749
Ik wil graag een fatburner gaan gebruiken voor een extra boost tijdens mijn cut.
Is Fat attack zoveel beter dan get ripped?
Ik heb het geld er op zich voor over maar wil dan wel dat hij ook echt beter werkt :)

Fat attack is theoretisch beter maar of het in de praktijk ook beter uitpakt is niet altijd te zeggen. Fat attack is wel het beste op dit gebied wat we hebben (ook vergeleken met andere merken die we verkopen).

Zonet gebruik gemaakt van de nieuwe week aanbiedingen met de nieuwe smaak xxl low carb bar peanut caramel. Hopelijk bevalt de smaak mij, maar ben sowieso gek op pinda, dus zit wellicht wel goed.

Zelf heb ik ook vraag rond fatburners: zijn hier grote verschillen in? Liever ook eerst wat meer info vooraleer bestelling te doen. Thanks!

:thumbs: zie hierboven ;)

Ik krijg jullie nieuwsbrief 2x binnen, er is geen verschil. Gaat alles goed?

Alles gaat prima ;) Ik zal het even nalaten kijken wat er gebeurt is.

Fat attack is theoretisch beter maar of het in de praktijk ook beter uitpakt is niet altijd te zeggen. Fat attack is wel het beste op dit gebied wat we hebben (ook vergeleken met andere merken die we verkopen). :thumbs: zie hierboven ;) Alles gaat prima ;) Ik zal het even nalaten kijken wat er gebeurt is.

Heb hem maar besteld. Zie wel hoe het werkt.
heb alleen geen bevestigingsmail gehad..

Weer even een potje whey delicious besteld en een paar samples pudding, ben benieuwd!

Op de valreep nog een bestelling gedaan, ben benieuwd naar de low carb repen Rene!
Heb de smaak peanut & caramel gekozen.

• #29.756
Heb net vanmiddag mijn bestelling binnen gekregen. Naast mijn twee goodies ook nog eens 3 whey delicious samples gekregen! Top! Zit nu aan de vanille/kaneel met wat halfvolle melk. LEKKER OMG

• #29.758
Heb net vanmiddag mijn bestelling binnen gekregen. Naast mijn twee goodies ook nog eens 3 whey delicious samples gekregen! Top! Zit nu aan de vanille/kaneel met wat halfvolle melk. LEKKER OMG

Dan is er iemand uitgeschoten hier :p

Alle smaken zijn vandaag ook weer binnengekomen zag ik, morgen even de pallets afruimen en de smaken weer op de site zetten. dan kunnen we ook weer sample packs maken.

Ik ben net klaar met het vullen van mij winkelmandje, tijd om goodie's te kiezen dus. Nu staan er alleen behoorlijk wat vrouwen items tussen waar ik niks mee kan. Zo staat er bijvoorbeeld bij zowel 50 als 100 euro alleen een roze shake beker. Zijn de de stoere mannen bekers op ofzo? :(

We hebben hier bekers voor een heel weeshuis, mijn vriendin is gek op de t shirts, not here to talk en dergelijke.
Kladblokken ook handig natuurlijk.

Terug
Naar boven