Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.701
Bestelnr. 424408 niet verzonden?
Vanmorgen om 09.50 besteld, nog geen verzendbevestiging gehad.

Alles is verzonden ik denk weer een probleem met het programma van PostNL met het uitsturen van de track&trace code. Ik zal maandag direct even contact opnemen met de IT van PostNL want dit gebeurt de laatste tijd wel vaker. Dit is de TT code > 3SYHLJ009255714

Ok, thanks!

Rene, is er kans dat deze vandaag nog aankomt? Woensdag besteld en denk dat dpd wat profiteert van de verlofdag :P
422868

• #29.704
Rene, is er kans dat deze vandaag nog aankomt? Woensdag besteld en denk dat dpd wat profiteert van de verlofdag :P
422868

Zaterdag wordt er alleen geleverd in Pakketshops. Normaal zou dit toch vrijdag uitgeleverd moeten zijn ondanks de verlofdag in België. :dunno:

• #29.706
de (lange) trainingsbroek is ideaal! Handige zakken en fijn stof, erg tevreden!

Vandaag Pump'd up getest.
ca 30 minuten geleden genomen, over 20 minuten sporten.
Overal zenuwtintelingen/jeuk op m'n lichaam.. dat is al een goed teken.
Ben benieuwd :D

De Complex carb gainer met cookies & cream is super (zowel de smaak als het product zelf). Heb ook een sample Blast erbij gekregen, was al een tijdje aan het twijfelen of ik ga switchen naar een andere Preworkout aangezien 2 scheppen C4 mij geen energie geven en in plaats daarvan een workout met hartkloppingen. Moet toegeven dat ik van de sample meer voor dan van 2 scheppen C4, maar als ik het zou moeten omschrijven voel ik me niet heel anders dan normaal, waarschijnlijk ben ik resistent tegen deze dingen.

Ik zat wel te denken aan Fully Loaded, helaas geen samples van dus als ik ervoor zou kiezen moet ik de gok maar wagen, is er een kans dat ik van Fully Loaded ook geen hol voel :")?

• #29.714
de (lange) trainingsbroek is ideaal! Handige zakken en fijn stof, erg tevreden!

:thumbs:

die hebben ze naar mij verzonden, ik heb hem net binnen bedankt nog.

:D

Vandaag Pump'd up getest.
ca 30 minuten geleden genomen, over 20 minuten sporten.
Overal zenuwtintelingen/jeuk op m'n lichaam.. dat is al een goed teken.
Ben benieuwd :D

:thumbs:

De Complex carb gainer met cookies & cream is super (zowel de smaak als het product zelf). Heb ook een sample Blast erbij gekregen, was al een tijdje aan het twijfelen of ik ga switchen naar een andere Preworkout aangezien 2 scheppen C4 mij geen energie geven en in plaats daarvan een workout met hartkloppingen. Moet toegeven dat ik van de sample meer voor dan van 2 scheppen C4, maar als ik het zou moeten omschrijven voel ik me niet heel anders dan normaal, waarschijnlijk ben ik resistent tegen deze dingen.

Ik zat wel te denken aan Fully Loaded, helaas geen samples van dus als ik ervoor zou kiezen moet ik de gok maar wagen, is er een kans dat ik van Fully Loaded ook geen hol voel :")?

Goed om te horen dat de CCG je bevalt!

Blast is een budget booster en Fully Loaded juist het tegenovergestelde daarvan. Dat is veel meer dan alleen een pre workout en is super voor de pomp. Voor energie zou ik zeggen roid rage overigens.

Was naar een pakketshop, maar maakt niet uit. Dan maar een dagje langer kip eten :meal:

Is iets mis gegaan bij DPD heb ik wel gemerkt, meerdere pakketten zijn blijven steken :mad:

Vind wel jammer dat jullie nu slechtere kwaliteit shirts hebben.
De opdruk is wel mooier, maar na 1x wassen is het een naveltruitje.

• #29.716
Vind wel jammer dat jullie nu slechtere kwaliteit shirts hebben.
De opdruk is wel mooier, maar na 1x wassen is het een naveltruitje.

De nieuwe shirts die komen worden van een ander geweven katoen die vrijwel niet krimpt. We hebben ook gemerkt dat de zwarte shirts redelijk krimpen. Als je ze op 30graden wast dan valt het mee overigens.

Dat is een icident geweest wat zich alleen gisteren heeft voorgedaan wegens de heftige drukte door de 10% kortingsactie. Alles tot ik meen 17.40 besteld konden we nog verzenden de rest niet. Er was niet tegen aan te werken met inpakken. Maar sinds we tot 18.00 werken is dit nog nooit gebeurd.

Ik had het echt nodig en nu moet ik 4 dagen langer wachten :(:fire:

• #29.720
Ik had het echt nodig en nu moet ik 4 dagen langer wachten :(:fire:

Belgische orders verzenden we tot 17.30 (zo staat dit ook op de site) en die zijn wel allemaal verzonden woensdag (de NL orders tot 17.40). Bij jouw order is er iets fout gegaan bij DPD volgens mij en de feestdag in België heeft de boel ook vertraagd.

Terug
Naar boven