RawStyle
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 9%
Ik had het echt nodig en nu moet ik 4 dagen langer wachten![]()
Boehoe... Bestel de volgende keer dan wat eerder en niet pas als het echt op is...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het echt nodig en nu moet ik 4 dagen langer wachten![]()
Als je APWO gebruikt tijdens de cut, is het dan ook nog nodig om BCAA's erbij te nemen? Of is de hoeveelheid in APWO voldoende?
Ben ik de enige die vol ongeduld wacht tot de delicious pancakes terug binnenzijn?![]()
Zojuist weer voor het eerst bij XXL besteld sinds jaren. Overgestapt van B&F na alle oplichterij daar. Weer terug bij m'n ouwe websjop, hoop dat het weer perfecte kwaliteit is als vanouds! Waarom ben ik überhaupt ooit weggegaan bij jullie?! <3

Sinds een paar dagen Fully loaded in huis... Wat een top product! Heb ook Roid rage en Unleash er naast staan, maar Fully loaded is echt mijn nieuwe favoriet!
Vraagje René, als ik in de Cut zit, raad jij Fully loaded dan ook aan? Of kan ik dan beter terug naar Unleash? APWO neem ik na de training :-)
Rene ik heb vrijdag besteld maar nog geen verzending mail gekregen. Maakt mij niet zoveel uit maar ik zou even weten of ik vandaag met een gerust hart van huis kan gaan zonder dat er alsnog een pakje geleverd word.
424637
Lees op jullie website dat sommige t-shirts groter/kleiner uitvallen. Komt er ooit een standaardmaat? Net maar maat M en L besteld![]()

Goed om te horen, ik vind het zelf ook een fijn product. In de cut kan FL prima, die 12 gram koolhydraten voor de training gaan echt het verschil niet maken. En dan blijft je een goede pomp houden ook tijdens de cut en dat vind ik zelf een belangrijke. Het uitblijven van een lekkere pomp tijdens de cut werkt gewoon demotiverend.
Mss moet jij maar zwijgen aangezien ik jou niets vroeg.Boehoe... Bestel de volgende keer dan wat eerder en niet pas als het echt op is...
Thnx voor het antwoord! Ik ben het helemaal met je eens! Die pomp uit Fully loaded is echt top dus deze blijft in mijn stack!
Mss moet jij maar zwijgen aangezien ik jou niets vroeg.
Boehoe ook geen sample gekregen.
Enig idee wanneer het Whey Delicious Sample Pack weer op voorraad komt?
Is er al een indicatie wanneer de Ice Tea smaak komt voor Advanced Post Workout? Had begrepen dat dat de enige nieuwe smaak wordt.