AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zo zo. dat hoor ik graag :D

vandaar ook dat je mijn mail waarschijnlijk nog niet hebt kunnen beantwoorden:)
kan ik volledig inkomen natuurlijk

kan je al terug volop trainen?en een beetje normaal eten? want dat ging toch ook niet echt super blijkbaar.
nog een paar daagjes en je bent weer de ouwe :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.963
zo zo. dat hoor ik graag :D

vandaar ook dat je mijn mail waarschijnlijk nog niet hebt kunnen beantwoorden:)
kan ik volledig inkomen natuurlijk

kan je al terug volop trainen?en een beetje normaal eten? want dat ging toch ook niet echt super blijkbaar.
nog een paar daagjes en je bent weer de ouwe :thumbs:

de mail is naar info@xxl gegaan? mail anders even opnieuw als je wilt..

gisteren een beetje getraind en vandaag weer proberen langzaam aan meer te eten.. komt goed ..

rene

ja was naar dat adres verstuurd maar het zal nietmeer nodig zijn
daarnet ging de bel ik hmm wie zout dat nou zijn...

opeens stond hier een gelukkige marokaan voor de deur. ah ben u davy H. ik euh ja natuurlijk.
aah perfect meneer u bent mijn laatste bestelling voor vandaag.
ikke blij hij ook blij. wat een vriendelijke kerel was dat hehe mijn dag is weeral top man ;)

net de bestelling opengedaan. tnx voor samples en mijn 6e suppguide:p
maar watskebeurt met die rpm? in het zakje zit beetje zand, ofwel is er een capsule opengebroken. zal ze wel eens afspoelen. vorige week nog een sample rpm genomen en ben er erg over te spreken. de energie bleef maar komen :)

zozo mijn dag is weer top ik kijk al uit naar mijn training strax met de supercharge:wl:

Zaterdag mijn eerste bestelling bij XXL geplaatst. Vijf kilo whey om mee te beginnen. Ben benieuwd! :cool:

Vandaag mn pakket Hyperdrol/MassFx ontvangen... Ben benieuwd.:thumbs:

Kijk... elke shop heeft een andere beleid.. Wij hebben het onze..

En je bent helemaal niet verplicht om bij XXL te kopen. Iedereen moet gewoon daar zijn supplementen halen waar hij wil. XXL is overall gezien gewoon 1 van de goedkoopste shops van NL en Belgie. En daarbij leveren we zeer snel en hebben we een goede service.

René

Ik stelde me louter die vraag hoor, dus zeker de boel niet dramatiseren.
Nogmaals whey blijf ik beslist bij jullie bestellen (die is gewoon te goed).
René, ik ben zo iemand met de ingesteldheid "vragen kost niets" :D

WAAAW

heb net shake van jullie op! Echt super, zeker ga ik binnekort bij jullie bestellen :$

Binnen 24 uur 2 potten glutamine in ontvangst mogen nemen! Is dat snel of ****ing snel?

Binnen 24 uur 2 potten glutamine in ontvangst mogen nemen! Is dat snel of ****ing snel?

Is gewoon ziekelijk snel man, die gasten hebben paranormale gaven.
Ze wisten het gewoon, en hebben die spullen al een dag eerder verstuurd.....for sure!!

maandag Jw en liquid amino besteld......ben benieuwd wanneer het hier in België, Veurne toekomt.

vandaag door de dpd man aangeboden op foute adres. (op 5 km van mij thuis)
Zal morgen komen leveren. Die man is een echt kieken. Vond het niet de moeite om het nog vandaag te leveren.

René treft zeker geen schuld...integendeel.

Dpd man krijgt een klacht aan zijn broek....is niet de eerste maal.

Laatst bewerkt:
maandag Jw en liquid amino besteld......ben benieuwd wanneer het hier in België, Veurne toekomt.

bestaat er nou nog kans dat JW wordt verboden? anders zal ik nog snel even een bestelling moeten doen :D Moet sowieso nog want mn CCG , zma, bcaa gaan wel erg hard...:rolleyes:

Hmm, ik heb eergister avond een bestelling gedaan bij XXL nutrition en als betaaling een eenmalige machtiging gekozen, maar het is nog niet afgeschreven kan dat kloppen of is er iets loos? (en er is nog niets afgeleverd uiteraard)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.978
Hmm, ik heb eergister avond een bestelling gedaan bij XXL nutrition en als betaaling een eenmalige machtiging gekozen, maar het is nog niet afgeschreven kan dat kloppen of is er iets loos? (en er is nog niets afgeleverd uiteraard)

afschrijvingen gebeuren willekeurig. ooit binnen een dag ooit 3 dagen..

René

Ik zit met spanning op de tnt man tewachten:) haha

die whey protein van xxl is zijn prijs waard. vanille is goed van smaak Chocolade is geen aanrader vind ik die smaakt een beetje naar die goedkoop nesquick

Tip van de dag"" Probeer whey eens met lauw water en het gaat er in als zoete koek!

Terug
Naar boven