- Waardering
- 4.382
Ja.. het gaat weer goed..... nog niet helemaal 100% fit. maar niet echt ziek meer... Kan weer wat doen gelukkig want is drukke boel hier..
René
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo zo. dat hoor ik graag
vandaar ook dat je mijn mail waarschijnlijk nog niet hebt kunnen beantwoorden
kan ik volledig inkomen natuurlijk
kan je al terug volop trainen?en een beetje normaal eten? want dat ging toch ook niet echt super blijkbaar.
nog een paar daagjes en je bent weer de ouwe![]()

Kijk... elke shop heeft een andere beleid.. Wij hebben het onze..
En je bent helemaal niet verplicht om bij XXL te kopen. Iedereen moet gewoon daar zijn supplementen halen waar hij wil. XXL is overall gezien gewoon 1 van de goedkoopste shops van NL en Belgie. En daarbij leveren we zeer snel en hebben we een goede service.
René

Ik stelde me louter die vraag hoor, dus zeker de boel niet dramatiseren.
Nogmaals whey blijf ik beslist bij jullie bestellen (die is gewoon te goed).
René, ik ben zo iemand met de ingesteldheid "vragen kost niets"![]()

WAAAW
heb net shake van jullie op! Echt super, zeker ga ik binnekort bij jullie bestellen :$
Binnen 24 uur 2 potten glutamine in ontvangst mogen nemen! Is dat snel of ****ing snel?
Binnen 24 uur 2 potten glutamine in ontvangst mogen nemen! Is dat snel of ****ing snel?
Is gewoon ziekelijk snel man, die gasten hebben paranormale gaven.
Ze wisten het gewoon, en hebben die spullen al een dag eerder verstuurd.....for sure!!
maandag Jw en liquid amino besteld......ben benieuwd wanneer het hier in België, Veurne toekomt.
Moet sowieso nog want mn CCG , zma, bcaa gaan wel erg hard...
Hmm, ik heb eergister avond een bestelling gedaan bij XXL nutrition en als betaaling een eenmalige machtiging gekozen, maar het is nog niet afgeschreven kan dat kloppen of is er iets loos? (en er is nog niets afgeleverd uiteraard)