XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Had je vraag over het hoofd gezien..

Het verzenden naar Belgie is vrij kostbaar.. €9.46 + 0.41ct per kilo. En we verzenden met DPD in Belgie die altijd zeer snel leveren vanuit NL.

Dit zijn op het moment de bijdragen die we berekenen bij bestellingen uit Belgie:
1 product € 8,00.
2 producten € 5,00.
3 of meer producten € 2,00.

Ik heb niet het voornemen om dit te wijzigen voorlopig. Wij hebben al goede prijzen voor onze supplementen. De shops die geen verzendkosten hebben vragen in de regel meer voor de supplementen.

Ik merk dat dit ook juist mensen stimuleert op beter na te denken als ze bestellen. Bijna alle klanten bestellen een paar producten. Een kennis van me rekent geen verzendkosten (maar is wat duurder) en daar zie je dat dezelfde klant ooit wel 2x per week iets besteld.. want dat maakt toch niets uit..

René

Ja maar nederlanders tov belgen is dit wel oneerlijk dan he.. waarom is er eigenlijk geen belgische webshop op dit forum?

Hij kan er toch niks aan doen dat verzenden naar belgie duurder is
belgie is buitenland he dus duurder

belgische webshops zijn zobiezo veel te duur.

ik bestel liever vanuit nl (met verzendinskosten) dan dat ik hier iets zou bestellen

kijk bijvoorbeeld op Workout , sportvoeding uit Belgie damn wat een prijzen :o

Hij kan er toch niks aan doen dat verzenden naar belgie duurder is
belgie is buitenland he dus duurder

Waarom kunnen dan sommige shops waaronder oa. een boardsponsor gratis verzenden naar B vanaf een bepaald bedrag?
StevenG heeft een punt vind ik dat de Belgen hierin wat benadeeld zijn.

Zijn de sups daar niet gewoon duurder?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.927
Ja maar nederlanders tov belgen is dit wel oneerlijk dan he.. waarom is er eigenlijk geen belgische webshop op dit forum?

Dan koop je bij een Belgische shop.. mss geen verzendkosten maar kijk eens naar de prijzen :D en die hebben zo i zo geen whey instant ;)

• #2.928
Waarom kunnen dan sommige shops waaronder oa. een boardsponsor gratis verzenden naar B vanaf een bepaald bedrag? StevenG heeft een punt vind ik dat de Belgen hierin wat benadeeld zijn.

Kijk... elke shop heeft een andere beleid.. Wij hebben het onze..

En je bent helemaal niet verplicht om bij XXL te kopen. Iedereen moet gewoon daar zijn supplementen halen waar hij wil. XXL is overall gezien gewoon 1 van de goedkoopste shops van NL en Belgie. En daarbij leveren we zeer snel en hebben we een goede service.

René

Kijk... elke shop heeft een andere beleid.. Wij hebben het onze..

En je bent helemaal niet verplicht om bij XXL te kopen. Iedereen moet gewoon daar zijn supplementen halen waar hij wil. XXL is overall gezien gewoon 1 van de goedkoopste shops van NL en Belgie. En daarbij leveren we zeer snel en hebben we een goede service.

René

ik had het niet beter kunnen verwoorden rene :thumbs:

Zo zit weer te twijfelen over me volgende bestelling.
Heb nog multivit, wat fatburners

Ga DENK ik bestellen:
ZMA(nog nooit gebruikt)
Whey Protein Instant
L-Tryptofaan(nog nooit gebruikt)
L-Glutamine

beterschap René!

oja er zat geen whey schepje in me emmer ... haha omdat je niet helemaal in orde bent vergeef ik het je :D Ik haal v/d week als ik me cash heb nog een aardbei instant bij jullie samen met White Flood en L-Tryptofaan potteke, oh en me visolie is ook op.. ;)

Trouwens, ik wil White flood samen met Nitrocrea gaan stacken, kan toch zonder problemen?

Bij mij ook niet, bij mij zit er een plastic schepje in.
:D sorry kon het niet laten om dit te zeggen :D

haha, misbruik maken van zn hoge koorts? :D klootzakkies! :rolleyes:

Zit zelf te twijfelen tussen de Protein 80 en de Whey Protein Instant. Begrijp ik nu goed dat in Protein 80 drie soorten eiwitten zitten (ook de langzame zag ik) en dat laatstgenoemde de klassieke whey is? Nog alles maar eens even doorlezen..

eff een vraagje rené, moe komt het dat de whey instant zo zoet smaakt? smaakt percies gelijk een weight gainer...

Zit zelf te twijfelen tussen de Protein 80 en de Whey Protein Instant. Begrijp ik nu goed dat in Protein 80 drie soorten eiwitten zitten (ook de langzame zag ik) en dat laatstgenoemde de klassieke whey is? Nog alles maar eens even doorlezen..

idd, pro 80 bestaat uit melk-, ei- en whey eiwit en de whey protein instant is enkel whey

mooi bestelling binnen gekregen.had eigenlijk vrijdag verwacht maar ze kwamen het net brengen.wilde eigenlijk gisteren snoepen van de l-trypyofaan voor het slapen.nog ff wachten voor dat ik dat kan doen.

mooi een sample van 6 stuks backdraft er bij,thnx!!!

• #2.940
eff een vraagje rené, moe komt het dat de whey instant zo zoet smaakt? smaakt percies gelijk een weight gainer...

Welke smaak heb je? in ben voornemens om de banaan iets minder zoet te laten maken. Dan heb ik met Complex carb gainer banaan ook al gedaan.

René

Terug
Naar boven