AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Als het maar niet zo smaakloos wordt als de choco-whey van bodylab. Het mag best een beetje smaak hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.944
Als het maar niet zo smaakloos wordt als de choco-whey van bodylab. Het mag best een beetje smaak hebben.

smaak en zoetheid zijn 2 verschillende dingen. Als je vanille en banaan volgens het zelfde recept maakt smaakt de banaan zoeter. dit tengevolge van het banaanaroma. dus dan kan je evt deze wat minder zoet maken door wat minder zoetstof toe te voegen.

Er zit zeker geen suiker in onze whey....

René

heeft iemand ervaring met de extreme growth stack?

smaak en zoetheid zijn 2 verschillende dingen. Als je vanille en banaan volgens het zelfde recept maakt smaakt de banaan zoeter. dit tengevolge van het banaanaroma. dus dan kan je evt deze wat minder zoet maken door wat minder zoetstof toe te voegen.

Er zit zeker geen suiker in onze whey....

René
daar ben ik zeker van overtuigd. zou niet echt handig zijn tijdens het cutten :D

Ik vind het juist geweldig dat de whey zoet is!
Zo heb ik nog iets lekker zoets tijdens de cut. :)

Is er maar 1.. ;)

Alle producten van Applied Nutriceuticals schijnen redelijk goed te werken dus ik ga er vanuit dat deze stack dat zeker ook zal doen. Plus hij is nu in de reclame.. :D

kheb het net ff opgezocht he.. jij hebt het dus over RPM, Neovar en IGF-2 :D

ik ben nu bijna op het einde van mijn huidige stack: Neovar + IGF-2.. en ik moet zeggen: wat een stack! zeer goed over te spreken.. zeker voor herhaling vatbaar :cool:

met die RPM erbij wordt helemaal té gek..

dikke aanrader!

Yess weer €115 armer

hehe wat heb je besteld :D

Booster Cafeine 200 Tabs, aantal:1, prijs: 12.00
Whey Protein Instant 2,5 kg (Aardbei), aantal:1, prijs: 49.50
L-Glutamine 500 gr, aantal:1, prijs: 24.95
L-Tryptofaan 100 gram, aantal:1, prijs: 29.50

Hier ook weer t een ander besteld....

AAKG Extreme Mega Caps 150 Caps
Green Bulge 150 Caps
Gold standard 100% whey protein

Ben vooral heel benieuwd naar green bulge en aakg!

hehe ook weer lekker wat besteld:

whiteflood
L-tryptofaan
omega 3

eigenlijk wel zeer benieuwd wat whiteflood en L-tryptofaan gaan doen, wel paar keer RPM gebruikt en zeer positief erover, en hoop dat L-tryptofaan wat aan me pesthumeur kan doen en aan me nachtrust :D

Heb zojuist m'n eerste bestelling gedaan bij XXL nutrition. Ben benieuwd

• #2.957
:thumbs: :D

Als iemand net wakker is geworden, welke protein is dan met het ontbijt (warme melk, haver) aan te raden?

Protein instant? Om spier afbraak te stoppen. //of
Protein 80? Om een hoge biologische samenstelling gelijk in de ochtend te krijgen.

Laatst bewerkt:
  • #2.959
Als iemand net wakker is geworden, welke protein is dan met het ontbijt (warme melk, haver) aan te raden?

Protein instant? Om spier afbraak te stoppen. //of
Protein 80? Om een hoge biologische samenstelling gelijk in de ochtend te krijgen.

Ik denk dat het niet veel uitmaakt. zeker niet in een mixje met melk en pap.. ik neem het afwisselend zelf...

René

rene you got mail :p

btw hoe zit het met de ziekte???

Terug
Naar boven