XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Dag mede bb'ers

Ik heb een vraag over de producten van xxlnutrition.

Ik hoor en lees de laatste tijd van meerdere personen dat een combinatie van CREATINE + WEI-EIWIT + DEXTROSE + WATER de opneembaarheid verhoogd. Door de dextrose schijnt er insuline vrij te komen waardoor het lichaam de creatine en de eiwit beter opneemt.

Hebben jullie hier ervaring(en) mee en/of wat is jullie mening hierover?

Greets Shophorst

Maandag een vetpercentage meter op de site besteld. Geld is afgeschreven, en daarna volgde een foutmelding op de site. Vandaag een mail gestuurd, nog geen reactie. Ben benieuwd of de spulen nog geleverd worden. Zou anders mijn eerste negatieve ervaring zijn met een leverancier van supplementen.

Het assortiment ziet er verder goed uit, met mooi geprijsde artikelen. Ben ook nieuwsgierig naar de NitroCrea.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.983
Maandag een vetpercentage meter op de site besteld. Geld is afgeschreven, en daarna volgde een foutmelding op de site. Vandaag een mail gestuurd, nog geen reactie. Ben benieuwd of de spulen nog geleverd worden. Zou anders mijn eerste negatieve ervaring zijn met een leverancier van supplementen.

Het assortiment ziet er verder goed uit, met mooi geprijsde artikelen. Ben ook nieuwsgierig naar de NitroCrea.

Had je betaald met ideal? Dat is pas vanaf maandag mogelijk .. en er waren wat problemen mee. We konden niet zien wie er wel en niet betaald hadden. Problemen zijn inmiddels verholpen. En vandaag is alles verzonden wat we nog niet achterhaald hadden.

René

Ik heb ander probleem : heb o.a. 2.5 kg whey instant besteld, staat ook op factuur, maar er werd whey complex carb gainer geleverd...

René, ik heb je een mail gestuurd deze avond...

Hoe lossen we dit op?

kan het trouwens kwaad als ik mn shake ( 500ml water + 100gr CCG) een dag in de koelkast laat staan? kon namelijk gisteren niet trainen ?? na wat schudden ziet het er wel weer normaal uit maar..

• #2.986
Ik heb ander probleem : heb o.a. 2.5 kg whey instant besteld, staat ook op factuur, maar er werd whey complex carb gainer geleverd...

René, ik heb je een mail gestuurd deze avond...

Hoe lossen we dit op?

:scratch: dit snap ik even niet....

je hebt whey besteld maar complex carb gainer gekregen? wat staat er op de deksel van je emmer?

René

• #2.987
kan het trouwens kwaad als ik mn shake ( 500ml water + 100gr CCG) een dag in de koelkast laat staan? kon namelijk gisteren niet trainen ?? na wat schudden ziet het er wel weer normaal uit maar..

Dat kan prima... en dan is i ook lekker dik geworden :D .. de voedingsvezels hebben dan vocht opgenomen.

René

René

Heb je geen XXL Nutrition T-Shirts ofzo...

nu mij nog.....:(... ik loop reclame temaken als een gek.. er zijn iets van 20 mensen die door mij gelul over xxl hebben besteld.... ze waren btw allemaal zeer tevreden en ik heb nu aardig wat backdraft samples thuis :D:P

Ik wil whey bestellen, maar weet niet wat ik nog meer moet halen eigenlijk :P.

Over tevreden gesproken. Ik heb laatst m'n eerste whey shake van XXL genomen, en dat smaakte me toch verdomde goed (was vanilla smaak met water aangemengd). Moet alleen nog eens kijken hoe het smaakt wanneer ik het met melk meng, maar ik kan me er weinig slechts bij voorstellen :D

Niet met melk nemen :p ! Lekker met vruchtensap mixen, zelf vind ik 't super om rondom m'n training whey vanille met druivensap te mixen. Ananassap en andere vruchtensap is ook lekker.

• #2.995
nu mij nog.....:(... ik loop reclame temaken als een gek.. er zijn iets van 20 mensen die door mij gelul over xxl hebben besteld.... ze waren btw allemaal zeer tevreden en ik heb nu aardig wat backdraft samples thuis :D:P

:thumbs: thanks.. als ik nog shirt had gaf ik je deze gelijk... maar goed..

ze komen wel weer voor de zomer iig..

rene

:scratch: dit snap ik even niet....

je hebt whey besteld maar complex carb gainer gekregen? wat staat er op de deksel van je emmer?

René

Idd, zoals je zegt : whey besteld, gainer op de zijkant van de emmer.

Op de bovenkaan staat : wp 80 banaan...
op de emmer zelf een megaplakker van complex carb gainer...

gezien ik in de cutfase zit, wil ik toch zeker zijn dat ik het juiste spul inneem he...

Nee.. niet meer.. Maar ik laat er weer maken over een tijdje.. We hebben er honderden uitgedeeld...

René
als je weer nieuwe shirts gaat maken
doe dan een ander model in plaats van de mouwloze die je vergeeft.
ik vind dat noggal een raar model

neem zoiets ofzo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die vind ik niet bepaald mooi :p

• #2.999
Idd, zoals je zegt : whey besteld, gainer op de zijkant van de emmer.

Op de bovenkaan staat : wp 80 banaan...
op de emmer zelf een megaplakker van complex carb gainer...

gezien ik in de cutfase zit, wil ik toch zeker zijn dat ik het juiste spul inneem he...

ooo.. dan heb je dus gewoon whey protein banaan,.. maar per abuis hebben we er een complex carb gainer label opgeplakt. Je hebt dus wel het gewoon de whey die je besteld hebt..

slordig van ons...

René

• #3.000
als je weer nieuwe shirts gaat maken
doe dan een ander model in plaats van de mouwloze die je vergeeft.
ik vind dat noggal een raar model

neem zoiets ofzo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja maar deze zijn inkoop erg duur... en slecht te bedrukken. IK ben daar mee bezig geweest..

René

Terug
Naar boven