XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wat is een goed alternatief voor nitrix van het huismerk?

Multvit en isolaat besteld

Vit-d in de multivit hoeveel iu is dat 500?

Net bestelling geplaatst waaronder:
- Xtreme GH 2.0.
- Delicious Protein Pudding (Vanille sample was zo goed bevallen!!)

Hopen dat er een shakebeker bij gedaan kan worden die van mij is kapot: 430981
mag ipv de sample
als het niet mogelijk is even goede vrienden :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.908
Net bestelling geplaatst waaronder:
- Xtreme GH 2.0.
- Delicious Protein Pudding (Vanille sample was zo goed bevallen!!)

:thumbs:

Hopen dat er een shakebeker bij gedaan kan worden die van mij is kapot: 430981
mag ipv de sample als het niet mogelijk is even goede vrienden :P

Is al ingepakt maar stond in de opmerkingen zag ik, we zitten vrijwel zonder shakers maar mogelijk hebben ze rekening gehouden met je verzoek ;)

Hey XXL,

Ik heb enkele producten van Swanson maar ik vind er nergens een vervaldatum op. Enkel de MFg Date dus waarop het is geproduceerd zeg maar. Hoe kan ik de vervaldatum te weten komen?

Ik bestel al jarenlang bij jullie, en altijd naar volle tevredenheid. Ik heb een keer de verkeerde spullen gekregen, maar dat werd prima opgelost.

Ik vind het alleen jammer dat mijn absolute staple supplement, Orange Triad, 10 euro duurder is dan bij Bodyenfitshop...

(Hint, hint)

Ik bestel al jarenlang bij jullie, en altijd naar volle tevredenheid. Ik heb een keer de verkeerde spullen gekregen, maar dat werd prima opgelost. Ik vind het alleen jammer dat mijn absolute staple supplement, Orange Triad, 10 euro duurder is dan bij Bodyenfitshop... (Hint, hint)

Komt omdat je daar 20% minder inhoud krijgt, betaal je alsnog meer bij b&f hinthinthint :rolleyes:

• #29.913
Hey XXL,

Ik heb enkele producten van Swanson maar ik vind er nergens een vervaldatum op. Enkel de MFg Date dus waarop het is geproduceerd zeg maar. Hoe kan ik de vervaldatum te weten komen?

Eigenlijk bederven die supplementen nooit. Swanson geeft aan dat de producten tot zeker 2 jaar na de MFG stabiel is.

Ik bestel al jarenlang bij jullie, en altijd naar volle tevredenheid. Ik heb een keer de verkeerde spullen gekregen, maar dat werd prima opgelost.

Ik vind het alleen jammer dat mijn absolute staple supplement, Orange Triad, 10 euro duurder is dan bij Bodyenfitshop...

(Hint, hint)

Goed om te horen!

Ik zag dat het daar in de sale staat, heb het bij ons ook in de Sale gezet ;)

Heb een nieuwe pot All Day Protein Vanille in gebruik genomen. Deze smaakt anders dan de vorige pot. Ik vind hem meer naar hopjesvla smaken dan vanille.

Er zit ook een ander soort maatschepje in. Wellicht een nieuwe leverancier?

• #29.915
Heb een nieuwe pot All Day Protein Vanille in gebruik genomen. Deze smaakt anders dan de vorige pot. Ik vind hem meer naar hopjesvla smaken dan vanille.

Er zit ook een ander soort maatschepje in. Wellicht een nieuwe leverancier?

We zijn inderdaad overgestapt naar onze andere producent die ook de isolaat, hydrolisaat en perfect whey voor ons maakt. Alle smaken waren er op verbeterd behalve de vanille vonden we. Na de 1e batch hebben we toen de smaak wat aangepast en wij vinden die nu zeer lekker.

Ik durf niet te zeggen of je nu de nieuwste batch hebt of niet, ik vermoed van wel. Welk formaat pot heb je? en wat is het batchnummer?

Met smaken is het altijd lastig je kan nooit iedereen tevreden houden daar ben ik onderhand wel achter ;)

Laatst bewerkt:
xxl huismerk is top spul, bevalt mij goed. Alleen al de potjes zien er stukken aantrekkelijker uit haha :).

• #29.917
Over nieuwe/oude stijl potjes gesproken... Denk je dat het potje van de creatine mono nog iets kleiner gaat worden? (cq, het formaat van creashock pomp of cardio accelerator)? Scheelt weer ruimte in mijn koffer met al dat reizen ;-)

Eigenlijk bederven die supplementen nooit. Swanson geeft aan dat de producten tot zeker 2 jaar na de MFG stabiel is.

Goed om te horen!

Ik zag dat het daar in de sale staat, heb het bij ons ook in de Sale gezet ;)

Tot wanneer zijn ze in de aanbieding? Wil er eigenlijk wat inslaan maar wacht liever tot de nieuwe weekaanbieding ook online is zodat het allemaal in 1 bestelling kan :p

Gf ook aan de whey delicious :zuip: 431438‏

Rene, zijn die zakken van perfect whey wat sterk? Ben van plan om zo een kleintje mee te nemen op vakantie, maar heb geen zin dat er zo eentje ontploft in mijn valies als die kerels hem in het vliegtuig gooien :o

Terug
Naar boven