DiGiO
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is een goed alternatief voor nitrix van het huismerk?
200iuMultvit en isolaat besteld
Vit-d in de multivit hoeveel iu is dat 500?

Multvit en isolaat besteld
Vit-d in de multivit hoeveel iu is dat 500?
Net bestelling geplaatst waaronder:
- Xtreme GH 2.0.
- Delicious Protein Pudding (Vanille sample was zo goed bevallen!!)
Hopen dat er een shakebeker bij gedaan kan worden die van mij is kapot: 430981
mag ipv de sample als het niet mogelijk is even goede vrienden![]()

Ik bestel al jarenlang bij jullie, en altijd naar volle tevredenheid. Ik heb een keer de verkeerde spullen gekregen, maar dat werd prima opgelost. Ik vind het alleen jammer dat mijn absolute staple supplement, Orange Triad, 10 euro duurder is dan bij Bodyenfitshop... (Hint, hint)

Komt omdat je daar 20% minder inhoud krijgt, betaal je alsnog meer bij b&f hinthinthint![]()
Hey XXL,
Ik heb enkele producten van Swanson maar ik vind er nergens een vervaldatum op. Enkel de MFg Date dus waarop het is geproduceerd zeg maar. Hoe kan ik de vervaldatum te weten komen?
Ik bestel al jarenlang bij jullie, en altijd naar volle tevredenheid. Ik heb een keer de verkeerde spullen gekregen, maar dat werd prima opgelost.
Ik vind het alleen jammer dat mijn absolute staple supplement, Orange Triad, 10 euro duurder is dan bij Bodyenfitshop...
(Hint, hint)

Heb een nieuwe pot All Day Protein Vanille in gebruik genomen. Deze smaakt anders dan de vorige pot. Ik vind hem meer naar hopjesvla smaken dan vanille.
Er zit ook een ander soort maatschepje in. Wellicht een nieuwe leverancier?

xxl huismerk is top spul, bevalt mij goed. Alleen al de potjes zien er stukken aantrekkelijker uit haha.
, de grote potten krijgen ook deze make-over, onze artworker is daar druk mee bezig op dit moment.Eigenlijk bederven die supplementen nooit. Swanson geeft aan dat de producten tot zeker 2 jaar na de MFG stabiel is.
Goed om te horen!
Ik zag dat het daar in de sale staat, heb het bij ons ook in de Sale gezet![]()