Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gf ook aan de whey delicious :zuip: 431438‏

Rene, zijn die zakken van perfect whey wat sterk? Ben van plan om zo een kleintje mee te nemen op vakantie, maar heb geen zin dat er zo eentje ontploft in mijn valies als die kerels hem in het vliegtuig gooien :o

Daar heb ik vrijdag het antwoord op denk ik ;-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #29.922
Over nieuwe/oude stijl potjes gesproken... Denk je dat het potje van de creatine mono nog iets kleiner gaat worden? (cq, het formaat van creashock pomp of cardio accelerator)? Scheelt weer ruimte in mijn koffer met al dat reizen ;-)

Nope blijft zo ;)

Tot wanneer zijn ze in de aanbieding? Wil er eigenlijk wat inslaan maar wacht liever tot de nieuwe weekaanbieding ook online is zodat het allemaal in 1 bestelling kan :p

Deze blijven voorlopig even zo in de sale

Gf ook aan de whey delicious :zuip: 431438‏

Rene, zijn die zakken van perfect whey wat sterk? Ben van plan om zo een kleintje mee te nemen op vakantie, maar heb geen zin dat er zo eentje ontploft in mijn valies als die kerels hem in het vliegtuig gooien :o

ja die zijn sterk genoeg.

We zijn inderdaad overgestapt naar onze andere producent die ook de isolaat, hydrolisaat en perfect whey voor ons maakt. Alle smaken waren er op verbeterd behalve de vanille vonden we. Na de 1e batch hebben we toen de smaak wat aangepast en wij vinden die nu zeer lekker.

Ik durf niet te zeggen of je nu de nieuwste batch hebt of niet, ik vermoed van wel. Welk formaat pot heb je? en wat is het batchnummer?

Met smaken is het altijd lastig je kan nooit iedereen tevreden houden daar ben ik onderhand wel achter ;)
Het is een pot van 2.5kg. Datum is -even uit het hoofd- 17 april 2017. Batchnummer zou ik moeten nakijken.

Zie ik het nou goed dat de weekaanbieding van vorige week, voor deze week exact hetzelfde is of houdt mijn browser mij voor de gek?

Klein vraagje, zijn de shirts inmiddels weer "wasproof"? Redelijke tijd geleden besteld en toen was er een krimp probleempje.

Aanbiedingen staan er altijd zo rond 10 a 11 uur goed op. Is elke week zo...

• #29.930
Zie ik het nou goed dat de weekaanbieding van vorige week, voor deze week exact hetzelfde is of houdt mijn browser mij voor de gek?

Klein vraagje, zijn de shirts inmiddels weer "wasproof"? Redelijke tijd geleden besteld en toen was er een krimp probleempje.

De nieuwe shirts komen over een week of 3 ;) (en zie hieronder)

Aanbiedingen staan er altijd zo rond 10 a 11 uur goed op. Is elke week zo...

Klopt, we zijn ze nu aan het aanpassen.

Rene, ik heb vanmorgen om 9.30 een doos High protein bars besteld (Bestelnummer: 431807‏)

Krijg ik om 11:00 een email dat ze nu voor 22,95 zijn..... Ik heb ze om 9.30 voor 27,95 gekocht :O

Kan hier iets aan gedaan worden?

hahah wauw ik denk ik wacht even de aanbiedingen af van woensdag voor ik bestel en precies alles wat ik nodig heb is in de aanbieding :P thnx XXL zal eind van de middag ff bestelen :D

• #29.934
Rene, ik heb vanmorgen om 9.30 een doos High protein bars besteld (Bestelnummer: 431807‏)

Krijg ik om 11:00 een email dat ze nu voor 22,95 zijn..... Ik heb ze om 9.30 voor 27,95 gekocht :O

Kan hier iets aan gedaan worden?

check je PM

hahah wauw ik denk ik wacht even de aanbiedingen af van woensdag voor ik bestel en precies alles wat ik nodig heb is in de aanbieding :P thnx XXL zal eind van de middag ff bestelen :D

:thumbs:

Hi René,

Zonet toch maar een bestelling 432132 geplaatst (zal volgend week maar apart de Egg protein bijbestellen).

En de 5% nutrition van rich piana . Daar al iets meer over?

Terug
Naar boven