Shaker zijn allemaal op! komen volgende week weer binnen.
huh, maar ik heb nu 1 bij de bestelling geplaatst en er staat gewoon bezorging binnen 24 uur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shaker zijn allemaal op! komen volgende week weer binnen.
René, ik heb nu die D3 1000iu ook van jullie ipv de Solgar die ik voorheen nam.
Zonder enige twijfel qua inhoud, hoe kan het dat doorgaans 1000iu in een goed gevulde capsule zit en die van jullie zo klein is als een prutje uit m'n neus? Puur uit interesse..
Wellicht omdat in een capsule los poeder zit, en deze tabletjes hard zijn (samengeperst). Dat zal het volume vast wat verkleinen denk ik zo.
Grootste gedeelte van de massa/het volume van een d3 cap is niet de vitamine d3 zelf.
5000 iu d3 weegt maar:
5000 iu / 40 iu per mcg = 125 mcg = 0.000125 g
. Worden in Nederland gemaakt net als onze andere vitaminen.huh, maar ik heb nu 1 bij de bestelling geplaatst en er staat gewoon bezorging binnen 24 uur.

Precies! zijn overigens ook kauw/zuigtabletjes. Ze waren ook getest toch hier op DBB ik meen op circa 1050iu. Worden in Nederland gemaakt net als onze andere vitaminen.
Dan krijg je een smartshaker i.p.v de gewone shaker![]()

Rene, Weer een nieuwe order bij jullie gedaan net:
433193
Wordt die morgen(zaterdag) geleverd?
Wanneer is de whey delicious aardbei 2500 gr weer terug?
Kijk dat is mooi, meteen bestellen dan als ik straks thuis benIk verwacht woensdag of donderdag, dan komt alles weer binnen. We hebben overigens nog enkele potten. Je kan een andere smaak bestellen en in de opmerkingen zetten dat je aardbei wilt.
Kijk dat is mooi, meteen bestellen dan als ik straks thuis ben![]()
Hi René,
Thanks voor de levering.
Btw wat betekent, VLD++++VOP-1? Dit stond op het kartonnen XXL doos.

Hoi hoi
Vandaag mijn bestelling binnengekregen
- Weight gainer
- Mulit vitamine
- Redweiler
Erg tevreden over de levering, alleen jammer dat ik geen PWO samples heb gekregen, maar heb ze wel gevraagd, normaal schrijven ze dan op de factuur ( Geen in voorraad, zijn er geen momenteel)
Maar nu niets op het factuur en in de doos, jammer.
Maar het is geen drama he, nog altijd super tevreden over XXL![]()

Wanneer komt de vit c 1000 en de dumbell poster terug?
PWO samples waren allemaal op deze week, dan is het weer wachten op nieuwe. Niet altijd wordt er iets op de factuur geschreven hangt ook af van de drukte
Vitamine C1000 komt pas over enkele weken.. De dumbellposter weet ik nog niet of die terug komt. Ik denk dat we een nieuw ontwerp gaan maken. We hebben nog wel enkele dumbellposter je kan daar in de opmerkingen naar vragen.
Zou je die een in bestelling 433450 kunnen doen ipv de fully loaded poster?
Zou echt super zijn!![]()
Lees jij ook de mail? Heb vanmorgen een mail gestuurd betreft een pakket die bij buren is bezorgd. Maar hun beweren niks te hebben ontvangen

Nee de mail doet iemand anders (gelukkig).
Dat is dan raar inderdaad, we zullen dat moeten navragen bij PostNL maar dat kan pas Dinsdag
Ik zou voor de zekerheid het ook nog even vragen bij andere buren, mogelijk heeft die postbode zich vergist met het huisnummer. Bij je trackentracedata staat het huisnummer van die betreffende buur vermeldt?
Ja staat bezorgd bij 245, maar is 245a t/m d en hun beweren alle 4 dat ze em niet hebben, ik heb het vermoeden dat 1 van hun liegt.