MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Al enig idee wat de nieuwe week aanbiedingen worden?! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.085
Ok, zou fijn als je me op de hoogte kan houden (mag in dit topic of via PM).

Ik heb navraag gedaan.

Al enig idee wat de nieuwe week aanbiedingen worden?! :D

nog niet maar ik denk dat het wel weer een goede weekaanbieding wordt. Mogelijk ook de grote Whey Delicious ;)

Een paar thaise vrouwtjes hebk gehoord id wandelgangen bro [emoji12] [emoji13]

Ik heb het niet zo op Thaise ;)

Dat ligt denk ik meer aan de verschillen per batch er zit fluctuatie in de dikte van de ruwe whey die wordt gebruikt. Ik verwacht die uiterlijk volgende week weer.

Ok thanks, Ik houd er wel van dat iets dikkere whey :D

Twijfel nog over 2e smaak, Vanille-kaneel was erg lekker! een duidelijk smaak.. vind ik erg lekker

Is de chocolade - caramel n aanrader?

• #30.087
Ok thanks, Ik houd er wel van dat iets dikkere whey :D

Twijfel nog over 2e smaak, Vanille-kaneel was erg lekker! een duidelijk smaak.. vind ik erg lekker

Is de chocolade - caramel n aanrader?

Vind het lastig te adviseren een smaak, smaken verschillen enorm per persoon.

Rene, Net een bekende van mij die bij MyProtien wou bestellen over weten te halen om bij jullie te bestellen, meteen twee zakken Perfect Whey Chocola, van 750gram. Ik krijg zo waarschijnlijk haar bestelnummer, als ik dat hier doorgeef kunnen jullie dan misschien zorgen voor wat extra samples en/of goodies?

Edit:
Haar bestelnnummer is 439139

Laatst bewerkt:
  • #30.089
Rene, Net een bekende van mij die bij MyProtien wou bestellen over weten te halen om bij jullie te bestellen, meteen twee zakken Perfect Whey Chocola, van 750gram. Ik krijg zo waarschijnlijk haar bestelnummer, als ik dat hier doorgeef kunnen jullie dan misschien zorgen voor wat extra samples en/of goodies?

Edit:
Haar bestelnnummer is 439139

Hi guido,

zal proberen die te onderscheppen maar heb net alles uitgeprint hier vanuit huis en ze zijn al begonnen. Goed om te horen dat je ons aanbeveelt :)

Hi René,

Ik kreeg net bericht dat de Egg protein op voorraad is..
Ff direct bestellen.

Das lekker dan.. 2 dagen geleden vraag ik of de whey delicious in de aanbieding komt en krijg te horen dat dat niet bekend is. Nu ineens een mailtje; whey delicious in de aanbieding.

Ondertussen al 3 potten whey bij concurrent besteld :rolleyes:

• #30.093

done!

Hi René,

Ik kreeg net bericht dat de Egg protein op voorraad is..
Ff direct bestellen.

Klopt! net weer binnen dan.

Das lekker dan.. 2 dagen geleden vraag ik of de whey delicious in de aanbieding komt en krijg te horen dat dat niet bekend is. Nu ineens een mailtje; whey delicious in de aanbieding.

Ondertussen al 3 potten whey bij concurrent besteld :rolleyes:

Zoals eerder gezegd worden aanbiedingen niet gepland, we bepalen dat vaak op dinsdagmiddag of zelf pas op woensdagochtend. Als iemand dat dus eerder aan mij vraagt weet ik dat simpelweg nog niet.

Net weer een bestelling gedaan (nr.: 439397).

Kunnen we er weer even tegenaan! :flexbiceps:

Net m'n camo tanktop binnnen gekregen, maar wil hem toch een maatje groter? Help rene :P Hoe en wat nu?

edit: wil hem wel graag op vrijdag in de ochtend hebben. Misschien beter dan om een nieuwe te kopen en dan te retouren?

Laatst bewerkt:
xxl topservice! bedankt dat jullie het opnieuw verzonden hebben:D

IMG-20150603-WA0001_zpsxubr67bu.jpg

• #30.099
Terug
Naar boven