Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gekocht, zojuist nieuwe besteld (ééntje groter) hoe kan ik het geld terugkrijgen van de ander?
bestelnmr: 439520
Hi René,
Zojuist bestelling 439542 geplaatst, ga ervan uit dat deze morgen pas wordt verwerkt. Is het mogelijk om samples van whey isolaat of hydrolisaat (als ze er zijn) erbij te stoppen in plaats van een van de andere geselecteerde goodies?
ik hoop dat ik het hier mag plaatsen anders maak ik een nieuwe topic maar ik lees zoveel verschillende dingen dat ik toch graag advies wil. ik heb het volgende gekocht.
XXL Nutrition - Creatine Monohydraat, 500 gram 1 x € 12,95 = € 12,95
XXL Nutrition - Perfect Whey Protein, Groot - 4000 gram Vanille: 1 x 1 x € 52,95 = € 52,95
ik train 3x in de week in de middag of avond.
ik heb altijd 500 gram melk met 70 gram Brinta als ontbijt gegeten, maar ben daar mee gestopt sinds ik weet dat je melk en creatine slecht gaan.
ik meng nu creatine en whey met water en een scheutje aanmaak limonade in de ochtend neem ik hierbij 2 broodjes. en een half uur later eet ik de Brinta.
als ik train dan heb ik een normaal ontbijt en drink ik de creatine en whey met water en een scheutje aanmaak limonade na het trainen. (met een banaan)
nu lees ik net dat ook de combinatie creatine met whey niet goed is.
bron: http://xxlnutrition.com/nl/nld/forum/discussion/10132/creatine-en-melk hoe kan ik dit het beste aanpakken. ik ontbijt graag met Brinta en melk, maar indien niet mogelijk, dan wil ik dit ook wel aanpassen. en ik wil creatine en whey dagelijks gebruiken.
ik hoop dat ik het hier mag plaatsen anders maak ik een nieuwe topic maar ik lees zoveel verschillende dingen dat ik toch graag advies wil. ik heb het volgende gekocht.
XXL Nutrition - Creatine Monohydraat, 500 gram 1 x € 12,95 = € 12,95
XXL Nutrition - Perfect Whey Protein, Groot - 4000 gram Vanille: 1 x 1 x € 52,95 = € 52,95
ik train 3x in de week in de middag of avond.
ik heb altijd 500 gram melk met 70 gram Brinta als ontbijt gegeten, maar ben daar mee gestopt sinds ik weet dat je melk en creatine slecht gaan.
ik meng nu creatine en whey met water en een scheutje aanmaak limonade in de ochtend neem ik hierbij 2 broodjes. en een half uur later eet ik de Brinta.
als ik train dan heb ik een normaal ontbijt en drink ik de creatine en whey met water en een scheutje aanmaak limonade na het trainen. (met een banaan)
nu lees ik net dat ook de combinatie creatine met whey niet goed is.
bron: http://xxlnutrition.com/nl/nld/forum/discussion/10132/creatine-en-melk hoe kan ik dit het beste aanpakken. ik ontbijt graag met Brinta en melk, maar indien niet mogelijk, dan wil ik dit ook wel aanpassen. en ik wil creatine en whey dagelijks gebruiken.
Ja er kan een deel van de crea verloren gaan... wat vooral belangrijk is is dat je naast je creatine tegelijk wel snelle koolhydraten binnen krijgt
Wanneer komen de Omega 3-6-9 weer binnen?
Omega 3 voldoende, of toch beter een 3-6-9 nemen?
Wat ik me afvraag is waarom iedereen zo excited is over XXL Whey Delicious. Als ik de stats naast elkaar houd van bijvoorbeeld Optimum Nutrition 100% Whey gold standard (die gebruik ik zelf) dan is XXL Whey Delicious in alle opzichten 'slechter'.
XXL Whey Delicious Per 100 Gram:
Eiwit: 79 gr
Koolhydraten: 7 gr
Vet: 4 gr
Energie: 392 kcal
Optimum Nutrition 100% Whey gold standard Per 100 Gram:
Eiwit: 82,5 gr
Koolhydraten: 4,5 gr
Vet: 2,9 gr
Energie: 375 kcal
Heb Whey Delicious nog nooit gehad overigens, dus het zal wel om smaak gaan...? Maar stats gewijs kies ik toch liever Optimum Nutrition. Waarom hier op het forum zoveel mensen niet? No hate.

Wat ik me afvraag is waarom iedereen zo excited is over XXL Whey Delicious. Als ik de stats naast elkaar houd van bijvoorbeeld Optimum Nutrition 100% Whey gold standard (die gebruik ik zelf) dan is XXL Whey Delicious in alle opzichten 'slechter'.
Heb Whey Delicious nog nooit gehad overigens, dus het zal wel om smaak gaan...? Maar stats gewijs kies ik toch liever Optimum Nutrition. Waarom hier op het forum zoveel mensen niet? No hate.

René wanneer verwacht je dat er nieuwe smaken komen van de miss fitness diet shake?
Van het weekend had ik na een avondje stappen 5-htp gekregen van een vriend en ik sliep toen als een roos.
Nu zag ik dat jullie dat ook verkochten maar mag/kan je 5-htp langdurig achter elkaar gebruiken?
Aangezien 5-htp je serotonine verhoogt en teveel serotonine kan lijden tot serotoninesyndroom.
Onze dames leggings zijn binnen, het is echt een topkwaliteit legging geworden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het is maar net wat je wilt of zoekt. We hebben ook nog whey isolaat en whey hydrolysaat die heeft dezelfde prijs als de Whey Gold maar heeft veel betere voedingswaarden. Vergelijk dat maar eens
Week of 2-3 denk ik. Dan hebben we 4 smaken.
Ik durf dat niet precies te zeggen, vraag Cools anders even van het forum die is helemaal thuis in deze materie.
Ongeveer 2 uur geleden een super lekkere ass gepost en niemand comment erop? What's wrong with you DBB?