- Waardering
- 4.382
Ze hebben het pakje vrijdagavond nog komen leveren. Straks de isolaat eens proberen en morgen de rice powder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben het pakje vrijdagavond nog komen leveren. Straks de isolaat eens proberen en morgen de rice powder.
Kan t kloppen dat sommige smaken whey delicious dikker worden dan de andere? De pistache word bijvoorbeeld aardig wat dikker qua structuur dan de apple pie of vanille cinemon.. Alle 3 heerlijke smaken trouwens maar merkte dat de pistAche stuk dikker word, wat ik persoonlijk wel lekker vind
Hi René,
Heb je enig idee wanneer Egg protein chocolate smaak weer op voorraad is?
(ik heb me al aangemeld op de e-mail voorraad melding)
Vanaf vandaag weer een nieuw training schema en andere levenstijl. Whey Delicious met Oats, Fully Loaded en APWO vandaag voor het eerst gebruikt. Geweldig spul. Zo blij dat ik ben overgestapt van BF naar XL.
Isolaat choco is goed bevonden en geen last van een opgeblazen gevoel, dus
De rice powder is niet mijn ding, er zit een rare smaak aan dat ik absoluut niet lust. Bij de andere aanbieder heb ik die rare smaak niet.

Goed om te horen dat de isolaat je bevalt, dat met het rijstpoeder zal ik eens naar kijken. Ik neem sowieso altijd oats![]()

Neem morgenvroeg dan 100 gram rice powder + je hydro whey en laat ons weten wat je van de smaak vind
oats, brinta, enz. is geen optie voor me want dat komt er binnen het uur weer uit![]()
Hi René,
Wat is het echte verschil tussen Xtreme GH2.0 en Extreme Test? IK zie dat er een overlap is qua ingredienten en ben niet zeker van het échte verschil tussen deze twee producten.
Thanks!
Perfect proteïne 40 gram vanille smaak + 3 versgeperste sinaasappel
Best smakende shake ever!!!
Zeker als je geen fruit eter bent
klinkt goed!Zal ik eens proberen, ik heb altijd hydrolysaat choco ben verslaafd aan dat spul.
De hydro choco is idd hééééééééél lekker en de beste whey die ik tot nu toe geprobeerd heb en heb er al véél geprobeerd.
Rene, Op jullie site zie ik alleen Maca poeder, en ik ben echt opzoek naar Red Maca, verkopen jullie dat ook, of kunnen jullie daar aan komen?
Hee Rene, wanneer verwachten jullie de Omega 3 Ultra Pure Fish Oil ?
lieve lieve rené,
Kan ik gewoon auto rijden met Phenibut op?