AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Kan t kloppen dat sommige smaken whey delicious dikker worden dan de andere? De pistache word bijvoorbeeld aardig wat dikker qua structuur dan de apple pie of vanille cinemon.. Alle 3 heerlijke smaken trouwens maar merkte dat de pistAche stuk dikker word, wat ik persoonlijk wel lekker vind

Hi René,

Heb je enig idee wanneer Egg protein chocolate smaak weer op voorraad is?
(ik heb me al aangemeld op de e-mail voorraad melding)

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.064
Kan t kloppen dat sommige smaken whey delicious dikker worden dan de andere? De pistache word bijvoorbeeld aardig wat dikker qua structuur dan de apple pie of vanille cinemon.. Alle 3 heerlijke smaken trouwens maar merkte dat de pistAche stuk dikker word, wat ik persoonlijk wel lekker vind

Dat ligt denk ik meer aan de verschillen per batch er zit fluctuatie in de dikte van de ruwe whey die wordt gebruikt.

Hi René,

Heb je enig idee wanneer Egg protein chocolate smaak weer op voorraad is?
(ik heb me al aangemeld op de e-mail voorraad melding)

Ik verwacht die uiterlijk volgende week weer.

Vanaf vandaag weer een nieuw training schema en andere levenstijl. Whey Delicious met Oats, Fully Loaded en APWO vandaag voor het eerst gebruikt. Geweldig spul:). Zo blij dat ik ben overgestapt van BF naar XL.

Wanneer komt Fat Attack weer binnen?

Net op de valreep nog Isolaat met korting besteld. :rocknana:

Ze hebben het pakje vrijdagavond nog komen leveren. Straks de isolaat eens proberen en morgen de rice powder.

Isolaat choco is goed bevonden en geen last van een opgeblazen gevoel, dus :thumbs:

De rice powder is niet mijn ding, er zit een rare smaak aan dat ik absoluut niet lust. Bij de andere aanbieder heb ik die rare smaak niet.

• #30.069
Vanaf vandaag weer een nieuw training schema en andere levenstijl. Whey Delicious met Oats, Fully Loaded en APWO vandaag voor het eerst gebruikt. Geweldig spul:). Zo blij dat ik ben overgestapt van BF naar XL.

FL en APWO zijn de top, goede keuzes :thumbs: tevreden klanten daar doen we het voor!

Wanneer komt Fat Attack weer binnen?

Ik verwacht morgen of woensdag, dat is mij vorige week beloofd.

Net op de valreep nog Isolaat met korting besteld. :rocknana:

:thumbs:

Isolaat choco is goed bevonden en geen last van een opgeblazen gevoel, dus :thumbs:

De rice powder is niet mijn ding, er zit een rare smaak aan dat ik absoluut niet lust. Bij de andere aanbieder heb ik die rare smaak niet.

Goed om te horen dat de isolaat je bevalt, dat met het rijstpoeder zal ik eens naar kijken. Ik neem sowieso altijd oats ;)

Goed om te horen dat de isolaat je bevalt, dat met het rijstpoeder zal ik eens naar kijken. Ik neem sowieso altijd oats ;)

Neem morgenvroeg dan 100 gram rice powder + je hydro whey en laat ons weten wat je van de smaak vind :p

oats, brinta, enz. is geen optie voor me want dat komt er binnen het uur weer uit :D

• #30.071
Neem morgenvroeg dan 100 gram rice powder + je hydro whey en laat ons weten wat je van de smaak vind :p

oats, brinta, enz. is geen optie voor me want dat komt er binnen het uur weer uit :D

Zal ik eens proberen, ik heb altijd hydrolysaat choco ben verslaafd aan dat spul.

Hi René,

Wat is het echte verschil tussen Xtreme GH2.0 en Extreme Test? IK zie dat er een overlap is qua ingredienten en ben niet zeker van het échte verschil tussen deze twee producten.

Thanks!

Perfect proteïne 40 gram vanille smaak + 3 versgeperste sinaasappel

Best smakende shake ever!!!
Zeker als je geen fruit eter bent

• #30.074
Hi René,

Wat is het echte verschil tussen Xtreme GH2.0 en Extreme Test? IK zie dat er een overlap is qua ingredienten en ben niet zeker van het échte verschil tussen deze twee producten.

Thanks!

De ene is echt een test booster en de andere een groeihormoon booster. Er zit overlap in ingrediënten maar ook heel veel verschillen.

Perfect proteïne 40 gram vanille smaak + 3 versgeperste sinaasappel

Best smakende shake ever!!!
Zeker als je geen fruit eter bent

:zuip: klinkt goed!

Rene, Op jullie site zie ik alleen Maca poeder, en ik ben echt opzoek naar Red Maca, verkopen jullie dat ook, of kunnen jullie daar aan komen?

Hee Rene, wanneer verwachten jullie de Omega 3 Ultra Pure Fish Oil ?

• #30.078
De hydro choco is idd hééééééééél lekker en de beste whey die ik tot nu toe geprobeerd heb en heb er al véél geprobeerd.

Ik kan me daar zeker bij aansluiten!

Rene, Op jullie site zie ik alleen Maca poeder, en ik ben echt opzoek naar Red Maca, verkopen jullie dat ook, of kunnen jullie daar aan komen?

Ik moet daar naar op zoek, goede MACA is op dit moment echter heel erg duur...

Hee Rene, wanneer verwachten jullie de Omega 3 Ultra Pure Fish Oil ?

Ik denk aan het einde van deze maand.

lieve lieve rené,

Kan ik gewoon auto rijden met Phenibut op?

Terug
Naar boven