LucasBiglia
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja klopt De VWA is weer langs geweest met maar liefst 20 "anonieme" meldingen over de site, labels, producten enz... Nu ging het bij energizer over vinburnine dat is volgens de VWA (of de melder) een extract van de vinca minor een verboden plant. Maar wij gebruiken een synthetische variant en geen extract van de plant. Maar tot we nieuws hebben (lab test van NVWA) mogen we het product niet meer verkopen. ja! de watermeloen gaat verdwijnen (laatste stock) en dan krijgen we fruit punch. Dat vind ik een hele geslaagde smaak. We hebben deze al op stock maar nog niet op de site (eerst watermeloen opmaken). Je kan wel een andere smaak bestellen en in de opmerkingen hier even om vragen. De smaken zijn veel beter geworden inderdaad, het zanderige komt door caseïne en dat heb je inderdaad nooit met een whey. Ja meer er komen nieuwe aan die staan deels ook al op de site bij > binnenkort verkrijgbaar.

Worden jullie indien het product gewoon goed blijkt wel schadeloos gesteld nadien?
Want nu lopen jullie nogal wat inkomsten mis als dit aan de hand is met 20 producten (of minder).
Ja dat vond ik van Alphamine ook, toch geef je te kennen dat dit niet terug komt.![]()

Valt jullie huismerk creatine makkelijk toe te voegen aan een shake met APWO? Of is het qua smaak beter om beiden apart in te nemen?

Had hem zo weer willen bestellen hahaVandaag voor het eerst 2 caps gehad en vond hem heerlijkHad hem zo weer willen bestellen haha
EDIT
Komt er nog een vergelijkbaar product Rene?
Vandaag voor het eerst jullie pudding geprobeerd met melk i.p.v. water... Ik vond hem met water al lekker, maar ik had het veel eerder met melk moeten doen, lekker spul.

ja! de watermeloen gaat verdwijnen (laatste stock) en dan krijgen we fruit punch. Dat vind ik een hele geslaagde smaak. We hebben deze al op stock maar nog niet op de site (eerst watermeloen opmaken). Je kan wel een andere smaak bestellen en in de opmerkingen hier even om vragen.
Smaakt de fruit punch hetzelfde als Blast fruit punch?
Die vond ik niet zo smaken namelijk.
Laatst al gevraagd maar wanneer is de MCT Olie er weer?(2 weken zijn allang weer voorbij)
En wanneer is de isolaat 2,5 kg er weer?
maar de isolaten komen vandaag rond 16.00 allemaal weer op voorraad. Deze hebben dan ook onze nieuwe look.Vandaag voor het eerst 2 caps gehad en vond hem heerlijkHad hem zo weer willen bestellen haha
EDIT
Komt er nog een vergelijkbaar product Rene?

Isolaat 2500 gram choco nog steeds niet op voorraad![]()
we hebben nog enkele potten. je kan een andere smaak bestellen en in de opmerkingen zetten geen vanille maar chocolade (deal rene).De smaak is toch weer anders, een pre workout is wat lastiger lekker te maken dan een aminozurenproduct vanwege de werkzame stoffen. Bij de MCT is/was er een probleem bij de producent. We laten deze in Duitsland maken maar de fabriek heeft een brand gehad. Alles is doorgeschoven en ik durf niet te zeggen wanneer de MCT komt. Enig wat ik weet is dat het ergens in Juli terug op voorraad komt. Isolaat waren problemen met de labelsmaar de isolaten komen vandaag rond 16.00 allemaal weer op voorraad. Deze hebben dan ook onze nieuwe look. ---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ---------- Net contact gehad met de nVWA en Energize en Ignitor mag ik tot nader order weer verkopen
![]()
René, zou je kunnen kijken of er wat mis is gegaan met bestelling 446328 ? Ik heb namelijk geen verzend gegevens gehad gisteren. Ik had wat laat, maar op tijd, besteld.
Zou verzonden moeten zijn en zie deze ook in het PostNL programma > 3SYHLJ009271069
Ik vind alleen geen trackingdata, mogelijk veranderd dat nog in de loop van de dag.
Net contact gehad met de nVWA en Energize en Ignitor mag ik tot nader order weer verkopen![]()