MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb je een idee wanneer de Diet Shakes terug binnen zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.282
Serieus, niet lullig bedoeld ofzo. Maar jullie moeten echt wat aan jullie voorraadbeheer doen. Producten zijn telkens uitverkocht, en meestal ook voor langere tijd. Grijp telkens mis. Wacht al eeuwen op de lifting straps. Daarnaast vaak uitverkochte smaken Whey en wou net de Blast! + Diet shakebestellen maar wat denk je? Uitverkocht!

En helaas is het niet alleen met bovengenoemde producten.

• #30.284
Serieus, niet lullig bedoeld ofzo. Maar jullie moeten echt wat aan jullie voorraadbeheer doen. Producten zijn telkens uitverkocht, en meestal ook voor langere tijd. Grijp telkens mis. Wacht al eeuwen op de lifting straps. Daarnaast vaak uitverkochte smaken Whey en wou net de Blast! + Diet shakebestellen maar wat denk je? Uitverkocht!

Diet shake verwacht ik vrijdag weer, de producent kon deze 2 weken lang niet produceren omdat de groene thee bij de douane is achtergehouden voor onderzoek. Deze is nu vrijgegeven en komt morgen binnen. Dan komen er wel direct 2 smaken bij ook.

Liftingstraps heb ik nog enkele, bestel anders de tanktop men en vraag om een liftingstrap in de opmerkingen.

Aantal producten geef ik je zeker gelijk paar andere die je noemt is overmacht en niet te voorzien. Het kan heel veel redenen hebben dat een product niet op voorraad is, zelf als producten op tijd besteld worden springen er regelmatig beren op de weg. Maar we houden tegenwoordig een veel grotere voorraad aan zodat dit minder vaak gebeurt.

Diet shake verwacht ik vrijdag weer, de producent kon deze 2 weken lang niet produceren omdat de groene thee bij de douane is achtergehouden voor onderzoek. Deze is nu vrijgegeven en komt morgen binnen. Dan komen er wel direct 2 smaken bij ook.

Liftingstraps heb ik nog enkele, bestel anders de tanktop men en vraag om een liftingstrap in de opmerkingen.

Aantal producten geef ik je zeker gelijk paar andere die je noemt is overmacht en niet te voorzien. Het kan heel veel redenen hebben dat een product niet op voorraad is, zelf als producten op tijd besteld worden springen er regelmatig beren op de weg. Maar we houden tegenwoordig een veel grotere voorraad aan zodat dit minder vaak gebeurt.

Snap dat het af en toe ook overmacht is, maar is gewoon jammer om telkens het icoontje ''niet op voorraad'' te zien als ik iets wil bestellen. Ben ook ongeduldig als de pest hoor, daar niet van ;)

Ik wacht nog ff af en bedankt voor de tip van de tanktop+straps.

• #30.286
Snap dat het af en toe ook overmacht is, maar is gewoon jammer om telkens het icoontje ''niet op voorraad'' te zien als ik iets wil bestellen. Ben ook ongeduldig als de pest hoor, daar niet van ;)

Ik wacht nog ff af en bedankt voor de tip van de tanktop+straps.

:thumbs: ik ben nog ongeduldiger dan de pest en irriteer me er ook aan ;)

Ik lig dagelijks in gevecht met onze producenten en toeleveranciers hierover, maar komt goed!

Laatst bewerkt:

Denk je nou exht dat ze daar hun best niet voor doen?
Niet op voorraad is net zo rrg en balenvoor ons als voor hun, lopen dan omzet mis

Enig idee wanneer de nieuwe shirts en tanks komen?

• #30.289
Denk je nou exht dat ze daar hun best niet voor doen?
Niet op voorraad is net zo rrg en balenvoor ons als voor hun, lopen dan omzet mis

Begrijp de opmerking wel, aantal dingen zoals de straps is onze eigen schuld die hebben we gewoon te laat besteld. Probleem bij de meeste dingen is dat de leverancier er normaal bv 3 weken overdoet en dan ineens 7 weken. Dat is lastig plannen dan.

Enig idee wanneer de nieuwe shirts en tanks komen?

Ik had gehoopt deels deze week maar het wordt volgende week. Dan komt een deel van de tanktops, de shirt waarschijnlijk de week erna. Alles komt van ver helaas.

Jammer dat de Low Carb Protein Bar Caramel Peanut niet op voorraad is...

• #30.292
Komen de shirts waar op=op bij staat nooit meer terug in het assortiment?

Jullie mail met aanbiedingen is nog geen paar uur koud en hoppa EAS, pudding en repen zijn besteld. :D

Rene,

Eerlijk gezegd vind ik die nieuwe bigger is better shirt niks aan...
Het oude model is mooier.

Waarom hebben jullie ineens de shirts aangepast, als ik vragen mag?

• #30.298
Het nieuwe model heeft nog niemand dus kan je nog niet gezien hebben, of alleen het plaatje op de site.

ik ga uit van het plaatje die ik op de site zie.

dit is niet allemaal negatief bedoeld ofzo hoor
ik zeg alleen wat ik ervan vind :p

• #30.300
ik ga uit van het plaatje die ik op de site zie.

dit is niet allemaal negatief bedoeld ofzo hoor
ik zeg alleen wat ik ervan vind :p

Omdat we het tijd vonden voor verandering ;). we krijgen overigens ook nog veel andere shirts met prints de komende maanden.

Terug
Naar boven