AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.201
Aan het werk in dit shirt in t restaurant, omdat personeelskleding te klein is
1255dfr.jpg

:thumbs:

Misschien hier al eens gevraagd maar komt de hydrolisaat ook in de neutrale smaak? Ik vind vanille lekker maar tijdens m'n training toch net iets minder haha

nee nooit ;) hydrolysaat is echt niet te drinken puur. Het is namelijk heel bitter door de hydrolysatie. Niet zo'n neutrale smaak als whey concentraat of whey isolaat.

Iemand ervaring met de whey delicious appeltaart door de oats of brinta (overnight)? Klinkt als een heerlijk ontbijt maar misschien valt het tegen :P

• #30.203
Iemand ervaring met de whey delicious appeltaart door de oats of brinta (overnight)? Klinkt als een heerlijk ontbijt maar misschien valt het tegen :P

Ik vind dat een super goede combinatie maar mss is vanille kaneel een betere keuze omdat deze een wat sterkere smaak heeft.

Ik vind dat een super goede combinatie maar mss is vanille kaneel een betere keuze omdat deze een wat sterkere smaak heeft.
Ja, deze had ik al eerder maar werd hier een beetje misselijk van :(
Vandaar dat ik voor de appeltaart ga, doe er ook nog pindakaas bij in de ochtend :cool:

• #30.205
Ja, deze had ik al eerder maar werd hier een beetje misselijk van :(
Vandaar dat ik voor de appeltaart ga, doe er ook nog pindakaas bij in de ochtend :cool:

Dan beter appeltaart inderdaad. Ik mix zelf whey hydrolysaat choco met brinta elke ochtend en ben daar echt verslaafd aan. Dat is een hele lekkere aparte smaak.

Ik doe vaak appeltaart en oats in de blender. Is imo een hele goede combo! Nog nooit overnight oats mee gemaakt.. Ben 's morgens een kleine eten, dus dan drink ik mijn kcals maar :D

Is er ergens binnenkort nog een algemene 10% korting gepland? Heb namelijk nog wat supps nodig aan liefst een kortingsprijsje [emoji4].

• #30.209
Is er ergens binnenkort nog een algemene 10% korting gepland? Heb namelijk nog wat supps nodig aan liefst een kortingsprijsje [emoji4].

Ik durf dat echt niet te zeggen. Op dit moment staat het niet in de planning maar het zou kunnen dat we het binnenkort nog eens doen (ik weet het simpelweg niet op dit moment). Vaak wordt dit pas beslist een dag van te voren en dat kan allerlei verschillende redenen hebben.

Even wat feedback, hopenlijk kunnen jullie er wat mee: Ik heb nu een tijdje de smartshaker, de dop schroeft echt heel lastig, veel lastiger dan jullie normale shaker, ik heb vaak gehad dat ie er scheef op geschroefd zat enzo.Het schroefdraad lijkt ook veel lastiger de dop te pakken als je hem er op doet. Bij jullie normale shakebeker eigenlijk nooit last van.

Ik herken dit ook. Heb er twee, heb bij allebei hetzelfde gedoe

Is de samenstelling van Fully Loaded aangepast?:(

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

De samenstelling is het zelfde als Intra Workout???

• #30.212
Is de samenstelling van Fully Loaded aangepast?:(

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

De samenstelling is het zelfde als Intra Workout???

nee hoor is niet aangepast, maar ik zie inderdaad een foutje op de site. ik pas het direct aan

Afgelopen zaterdag voor het eerst Cardio Xcelerator en All Day Protein gekocht, en deze zijn maandag binnengekomen (super service). En tot nu toe over allebei heel erg tevreden! Ze werken een stuk beter dan verwacht ook, ben daar altijd wat sceptisch over. Vooral de All Day Protein met wat havermout erdoor heen in de ochtend als ontbijt, lijkt een stuk verzadigder dan de Diet Shake die ik eerst gebruikte en natuurlijk meer eiwitten.

Alleen vond ik het wel een beetje jammer dat ik serieus vanochtend een mail van jullie kreeg dat de Cardio Xcelerator en de All Day Protein allebei in de aanbieding zijn deze week. Als ik dat eerder had geweten... haha. Misschien dat ik dan maar alvast een nieuwe pot All Day Protein ga kopen. :P

Fully loaded en een schepje citruline was wat teveel van het goede :o
Maar fully loaded blijft echt een top pwo imo!!

Bestelling geplaatst (445130). Erg fijn dat All Day Protein in de aanbieding is, want die wilde ik juist bestellen :)

Er staat een fout op het drukwerk van de Delicious Protein Bar doos. Smaak Cookies & Cream. Er staat dat er netto 12 repen in de doos zitten, maar het zijn er 18.

Vlak er boven staat de houdbaarheidsdatum. Daar wordt wel de correct inoud vermeld: 18pcs.

Vochtafdrijver werkt als een trein rene!

• #30.218
Bestelling geplaatst (445130). Erg fijn dat All Day Protein in de aanbieding is, want die wilde ik juist bestellen :)

:thumbs:

Er staat een fout op het drukwerk van de Delicious Protein Bar doos. Smaak Cookies & Cream. Er staat dat er netto 12 repen in de doos zitten, maar het zijn er 18.

Vlak er boven staat de houdbaarheidsdatum. Daar wordt wel de correct inoud vermeld: 18pcs.

ja klopt heb ik gezien is een design fout. We hebben ervoor gekozen om de dozen niet vernietigen (schade 2000euro en 4 weken productievertraging) maar te gebruiken en het aantal repen bij de THT bij te drukken. Daarbij staat op de site ook gewoon 18 repen per doos.

Vochtafdrijver werkt als een trein rene!

aha goed om te horen!

Is een eiwit shake een must na het nemen van Advanced PW?

Terug
Naar boven