XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mag phenibut niet meer verkocht worden? Wou het eens proberen maar zag dat de phenibut van primaforce niet meer in voorraad is, of komt die nog terug?

Rene,
Monsterlabs heeft n fatburner met:
Ephedrine 50mg, Caffeine 250mg, Aspirin 150mg, 1.3 DMAA 50mg
Is deze verkrijgbaar? Misschien niet in NL...

Zojuist geprofiteerd vd weekaabieding en de nieuwe smaak Whey Isolaat Rasberry besteld. Ben erg benieuwd! Ook Roid Rage besteld als pre-workout. Hoop dat het een fijne is! Sinds Unstoppable kan ik namelijk maar geen fijne pre-workout vinden die een goede energie en pomp geeft...

Roid rage is top!
Hoop dat ie snel een keer in de weekaanbieding komt, inslaan dan!

Roid rage is top!

Ik had van iemand op de sportschool al goede verhalen over gehoord, dus ik dacht laat ik het maar proberen. Ik reageer niet heftig op pre-workouts, zelfs bij Unstoppable trainde ik gewoon 'lekker' bij 2 scoops terwijl een ander misschien veel klachten zou krijgen. Roid Rage leek me wat 'extremer' vergeleken met andere pre-workouts, dus hopelijk ga ik daar lekker op knallen :lifter:

Zou de watermeloen eas er niet uit gaan voor n andere smaak? Wanneer komt die?

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.309
Rene,

Lol er zitten 2 verboden stoffen in, wat denk je zelf?

Hier is je antwoord :p

Zojuist geprofiteerd vd weekaabieding en de nieuwe smaak Whey Isolaat Rasberry besteld. Ben erg benieuwd! Ook Roid Rage besteld als pre-workout. Hoop dat het een fijne is! Sinds Unstoppable kan ik namelijk maar geen fijne pre-workout vinden die een goede energie en pomp geeft...

De isolaat framboos smaak naar naar limonade, je hebt bijna niet in de gaten dat het een whey is. Roid Rage begint goed te werken tijdens de training (niet ervoor). Ik hoor graag of je het iets vind.

Roid rage is top!

Ik durf daar geen voorspelling aan te geven.

Ik had van iemand op de sportschool al goede verhalen over gehoord, dus ik dacht laat ik het maar proberen. Ik reageer niet heftig op pre-workouts, zelfs bij Unstoppable trainde ik gewoon 'lekker' bij 2 scoops terwijl een ander misschien veel klachten zou krijgen. Roid Rage leek me wat 'extremer' vergeleken met andere pre-workouts, dus hopelijk ga ik daar lekker op knallen :lifter:

Ik hoop het, unstoppable was een geval apart vanwege illegale stoffen die erin zaten die niet op het label stonden.

Zou de watermeloen eas er niet uit gaan voor n andere smaak? Wanneer komt die?

ja klopt, de nieuwe smaak is er al en komt op de site als watermeloen op is. Je kan eventueel een andere smaak bestellen en in de opmerkingen zetten> geen EAS Apple maar Fruit Punch (René).

Origineel gepost door Bosco55555
viewpost.gif

Rene,

Lol er zitten 2 verboden stoffen in, wat denk je zelf?

Ilegale handel dus...

Wanneer is Blast er weer?

Tot wanneer is de summer sale geldig?

449063

Weer een bestelling geplaatst :)

assault al geprobeerd?

Heb hier nog een halve pot staan, vind hem absoluut niet goed.
Alles na het 1.3 dmma verhaal is mij tegen gevallen buiten fully loaded. Niet zo zeer de energie rush maar de pump en algemeen profiel vn ingredienten is gwn top. Dernaast gwn wat efe nemen en good to go ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.320
Terug
Naar boven